Zasady SW
Posted: Wed Jul 04, 2007 7:47 pm
Zasady trzeba podzielić na 2 grupy:
Główne:
- SW (Soldier War)
- CB (Clan Base)
- OR (Old Rules)
Dodatkowe:
- DSW (Dynamiczne SW)
- NW (Nuclear War)
(narazie wystarczy, a co do CW to nie zapomniałem, te zasady trzeba uznać za ''wygasłe'' bo jak wiadomo to jest tylko wyścig na HG)
Tu spisałem zasady SW, jeśli akceptujecie zaznaczcie w ankiecie że TAK, jeśli nie podajcie powód, tylko nie wymyślajcie bzdur bo tylko przedłużycie całą robote.
Zasady SW (Soldier War)
* Tylko Skład
* 15 ludzi
* Bardziej doswiadczeni
* Dużo poczatkowych surowcow
* Srednie dostawy
* Normalna ilosc zloz ropy
* Normalna ilosc syberytu
* Flagi wyłączone
* Detekcja syberytu wynaleziona
* Brak pojawiania się postaci
* Bomba syberytowa wylaczona
* Srednia ilosc malpoludow
* Build up time 5 minut
Oczywiście ilość bunkrów oraz koszar nieograniczona.
Ograniczenia:
* Zakaz budowy warsztatu/fabryki
Główne:
- SW (Soldier War)
- CB (Clan Base)
- OR (Old Rules)
Dodatkowe:
- DSW (Dynamiczne SW)
- NW (Nuclear War)
(narazie wystarczy, a co do CW to nie zapomniałem, te zasady trzeba uznać za ''wygasłe'' bo jak wiadomo to jest tylko wyścig na HG)
Tu spisałem zasady SW, jeśli akceptujecie zaznaczcie w ankiecie że TAK, jeśli nie podajcie powód, tylko nie wymyślajcie bzdur bo tylko przedłużycie całą robote.
Zasady SW (Soldier War)
* Tylko Skład
* 15 ludzi
* Bardziej doswiadczeni
* Dużo poczatkowych surowcow
* Srednie dostawy
* Normalna ilosc zloz ropy
* Normalna ilosc syberytu
* Flagi wyłączone
* Detekcja syberytu wynaleziona
* Brak pojawiania się postaci
* Bomba syberytowa wylaczona
* Srednia ilosc malpoludow
* Build up time 5 minut
Oczywiście ilość bunkrów oraz koszar nieograniczona.
Ograniczenia:
* Zakaz budowy warsztatu/fabryki