Chodzi oto, że zanim nie wypełnisz celu misji (np: nie odnajdziesz jakiegoś gościa w lesie) nie możesz opuścić tego lasu - wokół lasu są areny, kiedy przez nią przejdziesz gra automatycznie nakazę twojemu bohaterowi cofnięcie się do lasu. Co zrobić, by po odnalezieniu tego gościa, areny przestały blokować dalszą drogę.
Mam nadzieję, że udało się wyjaśnić o co w tym problemie chodzi, trochę to pogmatwane Kod blokujący przejście:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,las) do //// "las" - jedna z aren dookoła lasu
Begin
Say(Kowalski,'k8');
ComMoveXY(Kowalski,34,41); /// z powrotem do lasu
end;
SAIL - zmiana kodu saila po zdarzeniu
Uzycie MARKED np.
I od tej pory gra bedzie olewac tamte every xD
W sumie twoj kod nie jest idealny, po 1 nie odbiera mozliwosci kontrolowania gry (nie ma np. InGameOn;) po 2 nie ma enable; wiec zablokuje ta mozliwosc tylko raz,a pozniej bedzie se mozna pojsc xD
A pozniej przy wywolaniu tego ze spotkal tam jakiegos gostka dajesz:every *to co juz tu masz* MARKED 01 do
//blabla
Code: Select all
disable(01);
W sumie twoj kod nie jest idealny, po 1 nie odbiera mozliwosci kontrolowania gry (nie ma np. InGameOn;) po 2 nie ma enable; wiec zablokuje ta mozliwosc tylko raz,a pozniej bedzie se mozna pojsc xD