Page 1 of 1
SAIL - Co jest źle?
Posted: Sat Aug 04, 2007 9:44 am
by Tuluk
Zrobiłem ten kod i nic się niestartuje
Code: Select all
starting
begin
begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end
every 0$1 trigger IsInArea(burlak,kamien) do
SetLives(burlak,200);
Wait(0$2);
SetLives(burlak,1000);
end;
begin
say(major,m3);
end;
begin
goto(burlak,czapa);
end;
on enterbuilding(b,un) do
begin
if b=czapa then
if un=burlak then
begin
youwin;
end;
end;
end;
end;
miało być tam że napoczątku zaczyną się rozmową a potem jedna postacią mamy sami pokierować do EONa a jak dojdzie do pewnego miejsca to na chwile upada i powstaje i tam znów rozmowa a potem on już sam idzie do czapy i się kończy misja.
temat
Posted: Sat Aug 04, 2007 10:01 am
by NaDoL
Wciskaj sobie ''Compile'' w Edytorze to ci pokaże gdzie masz błąd, ten kod w ogóle jest jakiś spedalony LOL nie wiadomo na co te ''warunki'' przy if then, skoro ma iść tylko do eona.
starting
begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end;
every 0$1 trigger IsInArea(burlak,kamien) do
begin
SetLives(burlak,200);
Wait(0$2);
SetLives(burlak,1000);
say(major,m3);
AddComEnterUnit(burlak,czapa);
end;
every 0$1 Trigger IsInUnit(burlak,czapa) do
begin;
youwin;
end;
Chyba tak, pisze z pamięci więc sprawdź w edytorze przez compile.
Posted: Sat Aug 04, 2007 5:13 pm
by Tuluk
Teraz mam problem bo jak chce założyć nową mape to pisze DEFINE not integrer valid a jak chce otworzyć to pisze file desciption is empty a jak go usunołem to znów pisalo to jak chce zalożyć nowa mape więc co mam zrobić?
A ten kod niedziała bo już przy pierwszej linijce z say zaznacza że jest błąd.
Posted: Sat Aug 04, 2007 6:14 pm
by Blashix
Co do say to masz:
Code: Select all
starting
begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end;
A powinno być:
Code: Select all
starting
begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1);
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end;
lukaj na znaki ")" and ";".
Jak nadol mówił musisz przepuścić to przez ten pierdzielnik. Bo z pamięci na szybkiego napisał tamto bez sprawdzania :P
teraz ten kod musi zadziałać.
[ Dodano: Sob Sie 04, 2007 5:14 pm ]
jeżeli dalej say nie będzie działać to znaczy że może nie ma danego dialogu lub identyfikatora nazwy np. major
temat
Posted: Sat Aug 04, 2007 6:44 pm
by NaDoL
Nie zauważyłem tego '');'', pewnie dlatego że jak pisałem tego posta to nie dawno co wstałem lol
Posted: Sun Aug 05, 2007 2:40 pm
by Tuluk
Jest problem w pierwszej linijce z say ale chodzi o te m0 ale przecież zrobiłem plik Txt01.wri i tam jest to bo pisze undefined identifer'm0'
:P
Posted: Sun Aug 05, 2007 3:35 pm
by Blashix
w katalogu mapy musisz jeszcze zrobic to samo ale w pliku texts.txt
Posted: Sun Aug 05, 2007 3:36 pm
by Destrojer
Tuluk wrote:Jest problem w pierwszej linijce z say ale chodzi o te m0 ale przecież zrobiłem plik Txt01.wri i tam jest to bo pisze undefined identifer'm0'
bo nie masz zrobić pliku Txt01.wri tylko Texts.txt w katalogu mapy . Czyli originalwar/mods/nazwamoda/missions/strona/nazwamapy
Gdzie Strona to _AM , _RU , _AR
Posted: Sun Aug 05, 2007 7:38 pm
by Anarchy
Destrojer wrote:Tuluk wrote:Jest problem w pierwszej linijce z say ale chodzi o te m0 ale przecież zrobiłem plik Txt01.wri i tam jest to bo pisze undefined identifer'm0'
bo nie masz zrobić pliku Txt01.wri tylko Texts.txt w katalogu mapy . Czyli originalwar/mods/nazwamoda/missions/strona/nazwamapy
Gdzie Strona to _AM , _RU , _AR
Musisz w texts.txt jest do wyświetlania tylkow edytorze
