Page 1 of 1

SAIL - Co jest źle?

Posted: Sat Aug 04, 2007 9:44 am
by Tuluk
Zrobiłem ten kod i nic się niestartuje

Code: Select all

starting
begin
 begin
 Say(major,m0);
 Say(burlak,b0);
 Say(major,m1
 Say(burlak,b1);
 Say(major,m2);
 Say(burlak,b2);
 end
 every 0$1 trigger IsInArea(burlak,kamien) do
 SetLives(burlak,200);
 Wait(0$2);
 SetLives(burlak,1000);
 end;
 begin
 say(major,m3);
 end;
 begin
 goto(burlak,czapa);
 end;
 on enterbuilding(b,un) do 
  begin
    if b=czapa then
    if un=burlak then
    begin
    youwin;
    end;
    end;
  end;
end;
miało być tam że napoczątku zaczyną się rozmową a potem jedna postacią mamy sami pokierować do EONa a jak dojdzie do pewnego miejsca to na chwile upada i powstaje i tam znów rozmowa a potem on już sam idzie do czapy i się kończy misja.

temat

Posted: Sat Aug 04, 2007 10:01 am
by NaDoL
Wciskaj sobie ''Compile'' w Edytorze to ci pokaże gdzie masz błąd, ten kod w ogóle jest jakiś spedalony LOL nie wiadomo na co te ''warunki'' przy if then, skoro ma iść tylko do eona.
starting
begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(burlak,kamien) do
begin
SetLives(burlak,200);
Wait(0$2);
SetLives(burlak,1000);
say(major,m3);
AddComEnterUnit(burlak,czapa);
end;

every 0$1 Trigger IsInUnit(burlak,czapa) do
begin;
youwin;
end;
Chyba tak, pisze z pamięci więc sprawdź w edytorze przez compile.

Posted: Sat Aug 04, 2007 5:13 pm
by Tuluk
Teraz mam problem bo jak chce założyć nową mape to pisze DEFINE not integrer valid a jak chce otworzyć to pisze file desciption is empty a jak go usunołem to znów pisalo to jak chce zalożyć nowa mape więc co mam zrobić?
A ten kod niedziała bo już przy pierwszej linijce z say zaznacza że jest błąd.

Posted: Sat Aug 04, 2007 6:14 pm
by Blashix
Co do say to masz:

Code: Select all

starting
begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end; 
A powinno być:

Code: Select all

starting

begin
Say(major,m0);
Say(burlak,b0);
Say(major,m1);
Say(burlak,b1);
Say(major,m2);
Say(burlak,b2);
end; 

lukaj na znaki ")" and ";".
Jak nadol mówił musisz przepuścić to przez ten pierdzielnik. Bo z pamięci na szybkiego napisał tamto bez sprawdzania  :P 
teraz ten kod musi zadziałać.


[ Dodano: Sob Sie 04, 2007 5:14 pm ]
jeżeli dalej say nie będzie działać to znaczy że może nie ma danego dialogu lub identyfikatora nazwy np. major

temat

Posted: Sat Aug 04, 2007 6:44 pm
by NaDoL
Nie zauważyłem tego '');'', pewnie dlatego że jak pisałem tego posta to nie dawno co wstałem lol

Posted: Sun Aug 05, 2007 2:40 pm
by Tuluk
Jest problem w pierwszej linijce z say ale chodzi o te m0 ale przecież zrobiłem plik Txt01.wri i tam jest to bo pisze undefined identifer'm0'

:P

Posted: Sun Aug 05, 2007 3:35 pm
by Blashix
w katalogu mapy musisz jeszcze zrobic to samo ale w pliku texts.txt

Posted: Sun Aug 05, 2007 3:36 pm
by Destrojer
Tuluk wrote:Jest problem w pierwszej linijce z say ale chodzi o te m0 ale przecież zrobiłem plik Txt01.wri i tam jest to bo pisze undefined identifer'm0'
bo nie masz zrobić pliku Txt01.wri tylko Texts.txt w katalogu mapy . Czyli originalwar/mods/nazwamoda/missions/strona/nazwamapy

Gdzie Strona to _AM , _RU , _AR

Posted: Sun Aug 05, 2007 7:38 pm
by Anarchy
Destrojer wrote:
Tuluk wrote:Jest problem w pierwszej linijce z say ale chodzi o te m0 ale przecież zrobiłem plik Txt01.wri i tam jest to bo pisze undefined identifer'm0'
bo nie masz zrobić pliku Txt01.wri tylko Texts.txt w katalogu mapy . Czyli originalwar/mods/nazwamoda/missions/strona/nazwamapy

Gdzie Strona to _AM , _RU , _AR
Musisz w texts.txt jest do wyświetlania tylkow edytorze :roll: