Page 1 of 3
..::Legion of Mercenary Soldiers::.. [mod by Michaeilo]
Posted: Mon Sep 03, 2007 5:36 pm
by Michaeilo
Chciałbym przedstawić mój pierwszy mod -
Legion of Mercenary Soldiers. Jest to wersja
1.0 BETA, więc błędy mogą się pojawić

. Nie piszę w temacie wersji, gdyż będę tu sukcesywnie podawał kolejne wersje. Proszę nie zabijajcie mnie gdy pewne błędy będą xD .
O fabule:
Jeden z dowódców Legionu wraz ze swą grupą zostaje wysłany w przeszłość, aby nie dopuścić do transportu Syberytu z Syberii na Alaskę przez Amerykanów. Kiedy pojawia się na miejscu wszystko się zmienia...
Mod zawiera tylko
3 misje. Jest to tylko takie
demo na miarę moich skromnych umiejętności

.
Podziękowania kieruję przede wszystkim do
Radzia 
i
NNPlaya 
, bez których tego moda by nie było.
To na razie będzie na tyle. Oficjalna strona moda będzie niedługo, a nad kontynuacją jeszcze się zastanawiam

.
Mod in version 1.1 STABLE will have three languages (polish, czech and english). This version will be very shortly. Sorry but now you can't download it. 
(Sorka jak pokaleczyłem angielski

)
UWAGA
Instalator domyślnie instaluje moda w katalogu
C:\Program Files\Original War\mods.
WAŻNE
Jeżeli będą jakieś błędy np. instalacja się nie włączy itd. proszę pisać!
LINKI
chwilowo ciachnięte
chwilowo ciachnięte
PS Zapomniałem o najważniejszym.
W tym temacie piszcie o błędach i komentujcie jak podoba wam się mod. 
Posted: Mon Sep 03, 2007 5:39 pm
by Anarchy
Dostałem już pierwszą misję. Nie mogę się doczekać kiedy mi się ściągnie:) Masz talent, muszę ci powiedzieć..
Motywacja
Posted: Mon Sep 03, 2007 5:40 pm
by Michaeilo
Dzięki.

Nie ma to jak motywacja.

A i piszcie czy instalacja się udaje? Bo tego nie jestem pewien.
Posted: Mon Sep 03, 2007 6:11 pm
by Anarchy
Nie przesadziłeś z tymi technologiami? A w 3 misji. Lepiej zamień żeby najpierw postać się pojawiała a potem rozpoczynał się z nią dialog

No ale to zależy od ciebie czy najpierw chcesz materializacje postaci czy dialog z nią:P A tej samej misji:
Po co amerykanie porzucają oblężenie Nowego Kabulu jak nawet nie stracili żadnego ze swoich ludzi. No i oczywiście od kiedy w tej grze same pojazdy się robią^^ A ci Rosjanie fajnie budują bazę... Stoją i gówn* robią...
A no i oczywiście ten problem z celami misji, tak jak u Blashix'a czy jak mu tam^^
Posted: Mon Sep 03, 2007 6:23 pm
by NNPlaya
Anarchy wrote:Masz talent, muszę ci powiedzieć..
Muszę się zgodzić, mod zaskoczył mnie na maksa pozytywnie... Kontynuuj go, za wszelką cenę Lolu
Co do błędów... Przy celach misji możesz robić
plik wri
Code: Select all
# CEL01
Add Main blabla
- Bla bla bla.
Add Secondary bla
- Nie zabablaj się.
#
Posted: Mon Sep 03, 2007 6:26 pm
by Anarchy
Przecież już mu napisałem gdzie tego szukać:P Bez przesady, z tego co widać lewy nie jest.
Aj, zapomniałem. Nie bij 
Dzięki xD
Posted: Mon Sep 03, 2007 7:22 pm
by Michaeilo
Kurczę dzięki

Wogóle nie spodziewałem się, że dostanę tak wiele dobrych słów.

Za wszystko dzięki. xD A i to co pisaliście to uwzględnię.
PS Kilka modyfikacji już zrobiłem. Niedługo (może jeszcze dziś) będą w linku w poście #1.
Posted: Mon Sep 03, 2007 7:59 pm
by Blashix
Jak dla mnie OK, ale za dużo przesady w 1 misji xD
Mapy takie "symetryczne" i bez tekstur :/
No wiesz
Posted: Mon Sep 03, 2007 8:08 pm
by Michaeilo
No wiesz Blashix nie każdy jest tobą i umie robić takie super tekstury.
A o co Anarchy chodziło ci z tymi technologiami?
A jaki jest kod, aby postacie budowały budynek?
Weź, nie offtopicuj xD ComBuild. Poszukaj w spisie komand SAILa.
A co to znaczy offtopicować?
Z tą postacią, która mówi przed pojawieniem się myślę, że się uporałem dając ''wait(0$3);'' przed i po pojawieniu się jej a potem po 3 sekundach dopiero jej dialog. xD
Wersja z poprawkami jest już dostępna w poście ^^ #1 ^^ u góry xD
Re: No wiesz
Posted: Tue Sep 04, 2007 4:04 pm
by Odyseusz
Michaeilo wrote:
A co to znaczy offtopicować?
Na serio nie wiesz czy tylko se jaja robisz? xD Bo pewnosci nie mam co do tego. No dobra zaraz zainstaluje i zobacze co z tego wyszło.
----------------
Nie jest zle, ale mogłoby być lepiej, tylko gdzie tekst ładowania kontynuacji 3 misji? ^^
Nie ma?
Posted: Tue Sep 04, 2007 5:47 pm
by Michaeilo
A nie ma tego tekstu??? Poczekaj zaraz sprawdzę.
---------------------------------------------------------------------
No masz rację. xD To co to jest to offtopicowanie?
Wersja z tekstem kontynuacji trzeciej misji i kilkoma innymi poprawkami już dostępna w poście ^^#1^^ u góry xD.
:D
Posted: Tue Sep 04, 2007 6:34 pm
by Blashix
Pisanie nie na temat.
Posted: Tue Sep 04, 2007 10:51 pm
by Jeronimo
Fajny mod troche dziwne sa te dialogi w 3 misji ale to tam drobnostka

Sugestie
Posted: Wed Sep 05, 2007 12:05 pm
by Michaeilo
Jakie dziwne dialogi masz na myśli? xD Bo zbieram wszystkie komenty i sugestie, żeby full version moda był świetny.

Posted: Wed Sep 05, 2007 2:10 pm
by Jeronimo
Na przykład kiedy pojawia sie ta dodatkowa gosciowa to jest dialog "z amerykanow zostanie pyl" czy jakos tam