SAIL - Strony Jednostek

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

SAIL - Strony Jednostek

Post by ph3nom »

W tym temacie możecie zadawać pytania i uzyskiwać odpowiedzi odnośnie stron jednostek, ewentualnej zmianie ich koloru na inny etc.
Image
User avatar
Polka12
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Sun Mar 04, 2007 10:41 pm
Location: z Nikąd

Post by Polka12 »

Ja mam pytanie ale nie wiem czy to się podpisuje pod to, a mianowicie jak zrobić aby gdy dojdzie się do jakiejś bazy:

1)Były dialogi - Jakieś wymyślone
2)Zapytanie - Czy chcesz posiłki. Jeśli NIE to grasz sam. Jeśli TAK patrz niżej
3)Wybór postaci z dostępnych u innego dowódcy...
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Nieda sie zrobic zeby po dojsciu do bazy wsytapily dialogi tlyko po dojsciu do danej arei a robi się to tak

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(nazwa_arei) do
Begin
CenterOnUnits(heroes);  //środkuje na jakims herosie kamere tej opcji nietrzeba uzywac
DialogueOn;  // otwera dialog po dojsciu do arei
Say(heroes,'nazwa_dialogu);
DialogueOff;
ChangeMissionObjectives('CEL1a');  // tutaj mozesz zrobic ze po tym dialogu pojawi sie odatkowy cel
end;  //konczy funcje arei
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Polka12
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Sun Mar 04, 2007 10:41 pm
Location: z Nikąd

Post by Polka12 »

A podpunkt 3 jak zrobić wybieranie jednostek...
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

to chyba coś takiego

Code: Select all

select=CharacterSelection('Select five people to go with you',5,5,[heroes,sel_hired,sel_not_changeable]^[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes]^[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]);
('Select five people to go with you',5,5, //oznacza ze mozemy wybrac w tym przypadku pięć postaci

[heroes,sel_hired,sel_not_changeable] //nasza postac ktorej niemozemy juz wybrac po lewej u gory

[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes] //to funkcje do posatci ktorych niemozemy wybrac np. char o innym kolorze lub coś w stylu arthura powella jednym slowem posatcie po prawej stronie u gory
[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]); // postacie jakie mozemy wybeirac a dalej ich klasy w nawiasach ID postaci rrzecz jasna
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Polka12
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Sun Mar 04, 2007 10:41 pm
Location: z Nikąd

Post by Polka12 »

To cały kod to???:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(AREAi) do 
Begin 
CenterOnUnits(Kaczor); // bohater mojego moda 
DialogueOn; 

Say(Kaczor,'DK1'); 
Say(Karton,'DK2'); 
DialogueOff;
 
ChangeMissionObjectives('CEL1a');

select=CharacterSelection('Select five people to go with you',5,5,)[heroes,sel_hired,sel_not_changeable]^[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes]^[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]);

end;  
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

:]

Post by Blashix »

A jak zrobić żeby po dojsciu ziomkiem kilka jednostek. budynkow przeszlo na mnie (blue) ?
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Dajesz to, 'zolnierz' to postać która przechodzi na stronę 'heros'

Code: Select all

SetSide(zolnierz,GetSide(heros));
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Kod Odysa jest uniwersalny pod takim względem, że zawsze zmieni kolor "żołnierza" na "herosa", niezależnie od tego, do jakiej strony należy heros. Jeżeli chcesz zmienić kolor na konkretną stronę
  • 0-natura
  • 1-Amerykanie1
  • 2-Arabowie1
  • 3-Rosjanie1
  • 4-Amerykanie2
  • 5-Arabowie2
  • 6-Rosjanie2
  • 7-Przymierze
  • 8-Legion
to dajesz kod:

Code: Select all

SetSide(zolnierz,1);
Zamiast 1 wstawiasz oczywiście wybrany numerek z powyższej mini-listy 8)
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Czyli z tym dojściem do arei.

Post by Michaeilo »

Czyli po prostu, aby po dojściu do arei gostek stojący tam dołączył do ciebie trzeba wpisać:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsInArea(gosc,area1) do
begin
DialogueOn;
Say(gosc,'D1');
Say(soldat,'D2');
SetSide(soldat,8); //chcę aby do mnie dołączył i przeszedł na moją stronę (Legion)
DialogueOff;
end;
Wszystko jeżeli mój gość ma identyfikator - ''gosc'', a tamten drugi, co dołącza ma identyfikator - ''soldat''. Czyli dobrze wszystko zrozumiałem??? :D :)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Tak...
Post Reply