SAIL - Strony Jednostek
SAIL - Strony Jednostek
W tym temacie możecie zadawać pytania i uzyskiwać odpowiedzi odnośnie stron jednostek, ewentualnej zmianie ich koloru na inny etc.
Ja mam pytanie ale nie wiem czy to się podpisuje pod to, a mianowicie jak zrobić aby gdy dojdzie się do jakiejś bazy:
1)Były dialogi - Jakieś wymyślone
2)Zapytanie - Czy chcesz posiłki. Jeśli NIE to grasz sam. Jeśli TAK patrz niżej
3)Wybór postaci z dostępnych u innego dowódcy...
1)Były dialogi - Jakieś wymyślone
2)Zapytanie - Czy chcesz posiłki. Jeśli NIE to grasz sam. Jeśli TAK patrz niżej
3)Wybór postaci z dostępnych u innego dowódcy...
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Nieda sie zrobic zeby po dojsciu do bazy wsytapily dialogi tlyko po dojsciu do danej arei a robi się to tak
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(nazwa_arei) do
Begin
CenterOnUnits(heroes); //środkuje na jakims herosie kamere tej opcji nietrzeba uzywac
DialogueOn; // otwera dialog po dojsciu do arei
Say(heroes,'nazwa_dialogu);
DialogueOff;
ChangeMissionObjectives('CEL1a'); // tutaj mozesz zrobic ze po tym dialogu pojawi sie odatkowy cel
end; //konczy funcje arei
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
to chyba coś takiego
('Select five people to go with you',5,5, //oznacza ze mozemy wybrac w tym przypadku pięć postaci
[heroes,sel_hired,sel_not_changeable] //nasza postac ktorej niemozemy juz wybrac po lewej u gory
[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes] //to funkcje do posatci ktorych niemozemy wybrac np. char o innym kolorze lub coś w stylu arthura powella jednym slowem posatcie po prawej stronie u gory
[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]); // postacie jakie mozemy wybeirac a dalej ich klasy w nawiasach ID postaci rrzecz jasna
Code: Select all
select=CharacterSelection('Select five people to go with you',5,5,[heroes,sel_hired,sel_not_changeable]^[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes]^[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]);
[heroes,sel_hired,sel_not_changeable] //nasza postac ktorej niemozemy juz wybrac po lewej u gory
[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes] //to funkcje do posatci ktorych niemozemy wybrac np. char o innym kolorze lub coś w stylu arthura powella jednym slowem posatcie po prawej stronie u gory
[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]); // postacie jakie mozemy wybeirac a dalej ich klasy w nawiasach ID postaci rrzecz jasna
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
To cały kod to???:
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(AREAi) do
Begin
CenterOnUnits(Kaczor); // bohater mojego moda
DialogueOn;
Say(Kaczor,'DK1');
Say(Karton,'DK2');
DialogueOff;
ChangeMissionObjectives('CEL1a');
select=CharacterSelection('Select five people to go with you',5,5,)[heroes,sel_hired,sel_not_changeable]^[sel_not_hired,sel_not_changeable,heroes]^[sel_not_hired,sel_changeable,sol1,sol2,sol3,sol4,heroes3],[class_soldier,class_scientistic]);
end;
Przed napisaniem posta przeczytaj załączoną ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
:]
A jak zrobić żeby po dojsciu ziomkiem kilka jednostek. budynkow przeszlo na mnie (blue) ?
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black
Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black
Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Dajesz to, 'zolnierz' to postać która przechodzi na stronę 'heros'
Code: Select all
SetSide(zolnierz,GetSide(heros));
- NNPlaya
- Community Veteran
- Posts: 372
- Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
- Location: Tuszyn, Polska
- Contact:
Kod Odysa jest uniwersalny pod takim względem, że zawsze zmieni kolor "żołnierza" na "herosa", niezależnie od tego, do jakiej strony należy heros. Jeżeli chcesz zmienić kolor na konkretną stronę Zamiast 1 wstawiasz oczywiście wybrany numerek z powyższej mini-listy
- 0-natura
- 1-Amerykanie1
- 2-Arabowie1
- 3-Rosjanie1
- 4-Amerykanie2
- 5-Arabowie2
- 6-Rosjanie2
- 7-Przymierze
- 8-Legion
Code: Select all
SetSide(zolnierz,1);
Czyli z tym dojściem do arei.
Czyli po prostu, aby po dojściu do arei gostek stojący tam dołączył do ciebie trzeba wpisać:
Wszystko jeżeli mój gość ma identyfikator - ''gosc'', a tamten drugi, co dołącza ma identyfikator - ''soldat''. Czyli dobrze wszystko zrozumiałem???
Code: Select all
every 0$1 trigger IsInArea(gosc,area1) do
begin
DialogueOn;
Say(gosc,'D1');
Say(soldat,'D2');
SetSide(soldat,8); //chcę aby do mnie dołączył i przeszedł na moją stronę (Legion)
DialogueOff;
end;