ja po prostu nie mam pytań. po-prostu-kur*a-nie-mam-pytań.Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Creative modding - Wątek roboczy
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Nie będę czytać twoich wypocin ale mod i strona www to co innego.Bartek Sz. wrote:BLACKMEN: "A zrobię se strone. Ch*j że z błędami, ale będzie. To nic, że żadna z przeglądarek nie będzie umiała jej dobrze wyświetlić, przecież mam same gotowce od wszystkich, to musi działać...". A potem się dziwić, że starzy wyjadacze na forach webmasterskich dostają kur*icy, bo taki, bez obrazy, id**ta przyjdzie i płacze, że czegoś nie może znaleźć. Manuali pełno. Abstrahując nawet od tworzenia stron, to do samego SAIL-a tego dużo jest. Ba, nawet sam edytor posiada manual w sobie, ale po co to komu przecież :v Xander, łączę się z Tobą w "bulu"
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Wg. Blackmena stworzenie strony to wgranie gotowych plików forum ...xDBartek Sz. wrote:Jeśli chcesz powiedzieć, że zrobienie strony to coś łatwiejszego niż moda do OW, to zdziwisz się ile standardów trzeba spełnić, nim wypuścisz stronę dla swoich użytkowników. Nie musisz czytać moich "wypocin", aczkolwiek one tylko ukazują prawdę. Nie wiem, czy Ty zbierasz satysfakcję w robieniu innym pod górkę, nie obchodzi mnie to zbytnio. Jednak jeśli zrobisz stronę, a ja będę o tym wiedział na pewno, z automatu dodam je na czarne listy za niespełnienie standardów + jeśli będziesz się bawił w PHP, to znajdę luki w kodzie ukazując Ci, ile to kosztuje ciężkiej pracy i nauki. Coś o tym wiem, siedzę w tym od 7-8 lat, a moja wiedza i tak jest nadal uboga o pewne sprawy. Dlaczego? Ponieważ jest to dość rozległy temat.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Zrobiles mody poniewaz uzytkownicy tego forum ci na to pozwolili, pytasz pewnie jak?Creative wrote: Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Dzięki za pomoc.
Odpowiedz jest prosta, ty pisales jaki masz problem a ktos ci odpisal i tak wydales pierwszy, drugi a teraz trzeci mod. Wiec jesli na chec to polega na pisaniu "Mam problem bo mi cele misji sie nie wyswietlaja" to przepraszam bardzo ale w taki sposob chcialbym napisac wlasny system lepszy od tego cholernego windowsa.
Jesli w ten sposob ma wygladac tworzenie "twojej" strony , nie bez powodu dalem w cudzyslow, to zycze ci powodzenia.
Omnomn nom nom
-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Bartek Sz. wrote:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...
+∞
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Jak zrobić by AI atakowało wyznaczoną aree?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Poprosić.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- 15DarkMaster1987
- Soldier level 5
- Posts: 166
- Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
masz tutaj np:
ComAttackUnit (ident twojej jednostki,b_warehouse ); //atak na poszczególny cel
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
ComAttackPlace(ident twojej jednostki, x,y); // gdzie ''x'' i ''y'' to współrzędne,miejsce, które mają atakować
ComAttackUnit (ident twojej jednostki,b_warehouse ); //atak na poszczególny cel
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
ComAttackPlace(ident twojej jednostki, x,y); // gdzie ''x'' i ''y'' to współrzędne,miejsce, które mają atakować
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
- " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Trochę bez sensu.15DarkMaster1987 wrote:masz tutaj np:
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- 15DarkMaster1987
- Soldier level 5
- Posts: 166
- Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Nefarem wrote:Trochę bez sensu.15DarkMaster1987 wrote:masz tutaj np:
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
chwila, niech pomyśli
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
- " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
jak zrobić, by Creative zaczął myśleć?
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Nie ma czegoś takiego jak:
[f_side, 1,2,3]
Filtr [f_side] przyjmuje jeden argument, a nie 3.
Musisz użyć złączeń filtrów [f_or].
[f_side, 1,2,3]
Filtr [f_side] przyjmuje jeden argument, a nie 3.
Musisz użyć złączeń filtrów [f_or].
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Dzięki.
Potrzebuje dwóch kodów:
- laboratorium opracowuje wszystkie technologie
- fabryka robi dany pojazd.
Potrzebuje dwóch kodów:
- laboratorium opracowuje wszystkie technologie
- fabryka robi dany pojazd.
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
https://forum.original-war.net/viewtopi ... =18&t=1483
https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=591
5 minut w archiwum moddingu i proszę - jest (Cud! Dziwo!). Tech i pojazdy, niekoniecznie w tej kolejności (tak, wiem, że to dotyczy tylko jednego techa). Reszta jest w Twoich rękach i Twoja w tym sprawa, aby to odpowiednio napisać.
https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=591
5 minut w archiwum moddingu i proszę - jest (Cud! Dziwo!). Tech i pojazdy, niekoniecznie w tej kolejności (tak, wiem, że to dotyczy tylko jednego techa). Reszta jest w Twoich rękach i Twoja w tym sprawa, aby to odpowiednio napisać.