Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Avatar de Usuario
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Mensajes: 358
Registrado: Dom Ene 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Xander »

Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
ja po prostu nie mam pytań. po-prostu-kur*a-nie-mam-pytań.
Creative escribió:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Imagen

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Avatar de Usuario
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Mensajes: 1239
Registrado: Mar Ene 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Creative »

Bartek Sz. escribió:BLACKMEN: "A zrobię se strone. Ch*j że z błędami, ale będzie. To nic, że żadna z przeglądarek nie będzie umiała jej dobrze wyświetlić, przecież mam same gotowce od wszystkich, to musi działać...". A potem się dziwić, że starzy wyjadacze na forach webmasterskich dostają kur*icy, bo taki, bez obrazy, id**ta przyjdzie i płacze, że czegoś nie może znaleźć. Manuali pełno. Abstrahując nawet od tworzenia stron, to do samego SAIL-a tego dużo jest. Ba, nawet sam edytor posiada manual w sobie, ale po co to komu przecież :v Xander, łączę się z Tobą w "bulu" :(
Nie będę czytać twoich wypocin ale mod i strona www to co innego.
Imagen
Avatar de Usuario
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Mensajes: 1108
Registrado: Sab Ene 15, 2011 8:13 pm
Ubicación: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Nefarem »

Bartek Sz. escribió:Jeśli chcesz powiedzieć, że zrobienie strony to coś łatwiejszego niż moda do OW, to zdziwisz się ile standardów trzeba spełnić, nim wypuścisz stronę dla swoich użytkowników. Nie musisz czytać moich "wypocin", aczkolwiek one tylko ukazują prawdę. Nie wiem, czy Ty zbierasz satysfakcję w robieniu innym pod górkę, nie obchodzi mnie to zbytnio. Jednak jeśli zrobisz stronę, a ja będę o tym wiedział na pewno, z automatu dodam je na czarne listy za niespełnienie standardów + jeśli będziesz się bawił w PHP, to znajdę luki w kodzie ukazując Ci, ile to kosztuje ciężkiej pracy i nauki. Coś o tym wiem, siedzę w tym od 7-8 lat, a moja wiedza i tak jest nadal uboga o pewne sprawy. Dlaczego? Ponieważ jest to dość rozległy temat.
Wg. Blackmena stworzenie strony to wgranie gotowych plików forum ...xD
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Avatar de Usuario
Beholder
Soldier level 1
Soldier level 1
Mensajes: 15
Registrado: Mié Dic 02, 2015 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Beholder »

Creative escribió: Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Dzięki za pomoc.
Zrobiles mody poniewaz uzytkownicy tego forum ci na to pozwolili, pytasz pewnie jak?
Odpowiedz jest prosta, ty pisales jaki masz problem a ktos ci odpisal i tak wydales pierwszy, drugi a teraz trzeci mod. Wiec jesli na chec to polega na pisaniu "Mam problem bo mi cele misji sie nie wyswietlaja" to przepraszam bardzo ale w taki sposob chcialbym napisac wlasny system lepszy od tego cholernego windowsa.
Jesli w ten sposob ma wygladac tworzenie "twojej" strony , nie bez powodu dalem w cudzyslow, to zycze ci powodzenia.
Imagen Omnomn nom nom
Imagen
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Mensajes: 341
Registrado: Mar Ago 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por MasterKiller »

Bartek Sz. escribió:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało :D Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...

+∞
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Avatar de Usuario
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Mensajes: 1239
Registrado: Mar Ene 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Creative »

Jak zrobić by AI atakowało wyznaczoną aree?
Imagen
Avatar de Usuario
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Mensajes: 4169
Registrado: Mar Jul 07, 2009 9:13 pm
Ubicación: Polska - EuroStan ZSRE
Contactar:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Serpent »

Poprosić.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Avatar de Usuario
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Mensajes: 166
Registrado: Jue Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por 15DarkMaster1987 »

masz tutaj np:

ComAttackUnit (ident twojej jednostki,b_warehouse ); //atak na poszczególny cel
AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
ComAttackPlace(ident twojej jednostki, x,y); // gdzie ''x'' i ''y'' to współrzędne,miejsce, które mają atakować
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
Avatar de Usuario
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Mensajes: 1108
Registrado: Sab Ene 15, 2011 8:13 pm
Ubicación: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Nefarem »

15DarkMaster1987 escribió:masz tutaj np:

AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Trochę bez sensu.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Avatar de Usuario
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Mensajes: 166
Registrado: Jue Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por 15DarkMaster1987 »

Nefarem escribió:
15DarkMaster1987 escribió:masz tutaj np:

AddComAttackUnit (ident twojej jednostki,FilterAllUnits([f_side,4])); //atak jednostki na daną stronę
Trochę bez sensu.

chwila, niech pomyśli 8)
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
Avatar de Usuario
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Mensajes: 358
Registrado: Dom Ene 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Xander »

jak zrobić, by Creative zaczął myśleć?
Creative escribió:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Imagen

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Avatar de Usuario
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Mensajes: 1239
Registrado: Mar Ene 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Creative »

Mam nowy błąd:

Imagen

kod:

http://pastebin.ca/3286523
Imagen
Avatar de Usuario
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Mensajes: 4169
Registrado: Mar Jul 07, 2009 9:13 pm
Ubicación: Polska - EuroStan ZSRE
Contactar:

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Serpent »

Nie ma czegoś takiego jak:
[f_side, 1,2,3]

Filtr [f_side] przyjmuje jeden argument, a nie 3.

Musisz użyć złączeń filtrów [f_or].
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Avatar de Usuario
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Mensajes: 1239
Registrado: Mar Ene 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Creative »

Dzięki.

Potrzebuje dwóch kodów:
- laboratorium opracowuje wszystkie technologie
- fabryka robi dany pojazd.
Imagen
Avatar de Usuario
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Mensajes: 462
Registrado: Mié Abr 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Mensaje por Szulce »

https://forum.original-war.net/viewtopi ... =18&t=1483
https://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=18&t=591

5 minut w archiwum moddingu i proszę - jest (Cud! Dziwo!). Tech i pojazdy, niekoniecznie w tej kolejności (tak, wiem, że to dotyczy tylko jednego techa). Reszta jest w Twoich rękach i Twoja w tym sprawa, aby to odpowiednio napisać.
Imagen
Responder