Prośba do moderatorów
-
- Soldier level 0
- Messages : 3
- Inscription : mar. avr. 01, 2008 4:59 pm
Prośba do moderatorów
Czy moglibyscie napisac temu ...patchmakerowi... żeby zrobił możliwośc zwiększania prędkosci gry przez internet (tak jak na single player) ??
-
- Soldier level 0
- Messages : 3
- Inscription : mar. avr. 01, 2008 4:59 pm
-
- Site Administrator
- Messages : 2898
- Inscription : ven. juil. 28, 2006 10:58 am
- Localisation : Bialystok, Poland
Większa prędkość gry = więcej pakietów = potrzebna większa przepustowość łącza... chyba proste?
Głównym powodem, dlaczego się nie da, jest fakt, że OW nie komunikuje się na zasadzie host - klienci. Ten, który hostuje grę jest odbierany jak klient i wszystko działa na zasadzie klient-klient. Gra stara się zsynchronizować sytuację na każdym komputerze z OW, a gdy jeden pakiet wypada to powstaje utrata synchry i papa. W OW nie ma też czegoś w rodzaju "przewidywania ruchów" - gry FPS, planszowe (Tibia ;p) i inne podobne (grane przez internet) mają taką funkcję. Dlatego też z powodów technicznych taka zmiana jest niemożliwa.
Głównym powodem, dlaczego się nie da, jest fakt, że OW nie komunikuje się na zasadzie host - klienci. Ten, który hostuje grę jest odbierany jak klient i wszystko działa na zasadzie klient-klient. Gra stara się zsynchronizować sytuację na każdym komputerze z OW, a gdy jeden pakiet wypada to powstaje utrata synchry i papa. W OW nie ma też czegoś w rodzaju "przewidywania ruchów" - gry FPS, planszowe (Tibia ;p) i inne podobne (grane przez internet) mają taką funkcję. Dlatego też z powodów technicznych taka zmiana jest niemożliwa.
-
- Soldier level 0
- Messages : 3
- Inscription : mar. avr. 01, 2008 4:59 pm
Radzio a écrit :Większa prędkość gry = więcej pakietów = potrzebna większa przepustowość łącza... chyba proste?
Głównym powodem, dlaczego się nie da, jest fakt, że OW nie komunikuje się na zasadzie host - klienci. Ten, który hostuje grę jest odbierany jak klient i wszystko działa na zasadzie klient-klient. Gra stara się zsynchronizować sytuację na każdym komputerze z OW, a gdy jeden pakiet wypada to powstaje utrata synchry i papa. W OW nie ma też czegoś w rodzaju "przewidywania ruchów" - gry FPS, planszowe (Tibia ;p) i inne podobne (grane przez internet) mają taką funkcję. Dlatego też z powodów technicznych taka zmiana jest niemożliwa.
ok dzięki