Prośba do moderatorów

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
[email protected]
Soldier level 0
Soldier level 0
Messages : 3
Inscription : mar. avr. 01, 2008 4:59 pm

Prośba do moderatorów

Message par [email protected] »

Czy moglibyscie napisac temu ...patchmakerowi... żeby zrobił możliwośc zwiększania prędkosci gry przez internet (tak jak na single player) ?? :P
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Messages : 2898
Inscription : ven. juil. 28, 2006 10:58 am
Localisation : Bialystok, Poland

Message par Radzio »

... tyle razy już było mówione, że się nie da! Pomyśl jakby to wyglądało, gdyby na multi się szybkość zmieniała tak, jak ktoś chce. A wogóle to by lagi mogło powodować i utratę synchry....
[email protected]
Soldier level 0
Soldier level 0
Messages : 3
Inscription : mar. avr. 01, 2008 4:59 pm

Message par [email protected] »

ok.... szkoda (a od predkosci to lagow niema ;P tylko od prędkości łącza ... )
a i jeszcze jedno jak to się nie da? : :o
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Messages : 2898
Inscription : ven. juil. 28, 2006 10:58 am
Localisation : Bialystok, Poland

Message par Radzio »

Większa prędkość gry = więcej pakietów = potrzebna większa przepustowość łącza... chyba proste?
Głównym powodem, dlaczego się nie da, jest fakt, że OW nie komunikuje się na zasadzie host - klienci. Ten, który hostuje grę jest odbierany jak klient i wszystko działa na zasadzie klient-klient. Gra stara się zsynchronizować sytuację na każdym komputerze z OW, a gdy jeden pakiet wypada to powstaje utrata synchry i papa. W OW nie ma też czegoś w rodzaju "przewidywania ruchów" - gry FPS, planszowe (Tibia ;p) i inne podobne (grane przez internet) mają taką funkcję. Dlatego też z powodów technicznych taka zmiana jest niemożliwa.
[email protected]
Soldier level 0
Soldier level 0
Messages : 3
Inscription : mar. avr. 01, 2008 4:59 pm

Message par [email protected] »

Radzio a écrit :Większa prędkość gry = więcej pakietów = potrzebna większa przepustowość łącza... chyba proste?
Głównym powodem, dlaczego się nie da, jest fakt, że OW nie komunikuje się na zasadzie host - klienci. Ten, który hostuje grę jest odbierany jak klient i wszystko działa na zasadzie klient-klient. Gra stara się zsynchronizować sytuację na każdym komputerze z OW, a gdy jeden pakiet wypada to powstaje utrata synchry i papa. W OW nie ma też czegoś w rodzaju "przewidywania ruchów" - gry FPS, planszowe (Tibia ;p) i inne podobne (grane przez internet) mają taką funkcję. Dlatego też z powodów technicznych taka zmiana jest niemożliwa.

ok dzięki :P
Répondre