Stan dyplomatyczny i menu wyboru

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Stan dyplomatyczny i menu wyboru

Сообщение Pablo Abruzzi »

Mam problem ze znalezienie kodu na ustawienie stanu dyplomatycznego między stronami konfliktu, użyłem szukarki, ale nic dokładnego o tym nie znalazłem i w spisie funkcji saila niezabardzo wiedziałem od czego zacząć. Proszę o pomoc.
Последний раз редактировалось Pablo Abruzzi Вт мар 17, 2009 2:47 pm, всего редактировалось 1 раз.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Anarchy
Site Moderator
Chad
Сообщения: 1223
Зарегистрирован: Чт май 03, 2007 11:02 am

Сообщение Anarchy »

Arara, jak to szło... Jeśli się nie mylę, to coś takiego:

Код: Выделить всё

setattitude (strona, strona2, att_stosunek, true);
stosunek - friend,neutral,enemy, jeśli dobrze pamiętam
true - (h**a, nie wiem, zawsze true daje na końcu i działa^^
Аватара пользователя
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Сообщения: 983
Зарегистрирован: Вт сен 04, 2007 6:10 pm
Откуда: Poland, Warsaw
Контактная информация:

Сообщение Gothuk »

Anarchy писал(а):Arara, jak to szło... Jeśli się nie mylę, to coś takiego:

Код: Выделить всё

setattitude (strona, strona2, att_stosunek, true);
stosunek - friend,neutral,enemy, jeśli dobrze pamiętam
true - (h**a, nie wiem, zawsze true daje na końcu i działa^^
true daje to ze stosunki sa symetryczne / wzajemne.
czyli jak chce sie ustawic nacje 1 i 2 za przyjaciol to daje sie true, a gdy chce sie ustawic aby tylko nacja 2 uwazala nacje 1 za przyjaciela to false ^^
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Сообщение Pablo Abruzzi »

Bardzo wam dziękuje.

A tak przy okazji nie chce pisać aż tak dużo tematów, więc napiszę tutaj: kiedy zapisuje postacie w misji jako 'zestaw' i następnie je wczytuje w misji _cont to jak zrobić, aby się pojawiły na mapie w jakiejś arei???

Zapisuje:

Код: Выделить всё

SaveCharacters(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,1],[f_alive]]),'zestaw'); 
i wczytuje

Код: Выделить всё

 
export zest1;

//jakiś tam warunek
          begin
          zest1=CreateCharacterSet('zestaw');
// tutaj kod na pojawienie się w arei
         end; 
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Аватара пользователя
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Сообщения: 110
Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
Контактная информация:

Сообщение Moonstrider »

IIRC najprostsza wersja będzie wyglądała tak:

Код: Выделить всё

export zest1;
Starting
var i;
Begin
zest1=CreateCharacterSet(zestaw);
 for i in zest1 do
  PlaceUnitArea(i,area1,false);
end;
:)
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Сообщение Pablo Abruzzi »

Dziwne....ale to nie działa kompiluje, ale jednstki się nie pojawiają. Opiszę dokładniej:

W misji 01 wpisuje:

Код: Выделить всё

every 0$1 trigger IsInArea(Loger,area_1) do 
begin
SaveCharacters(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,1],[f_alive]]),'zestaw'); 
end;
W 01_cont:

Код: Выделить всё

export zest1; 
Starting 
var i; 
Begin 
zest1=CreateCharacterSet(zestaw); 
 for i in zest1 do 
  PlaceUnitArea(i,area1,false); 
end; 
i tworzę area_1. Co tu jest źle???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Аватара пользователя
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Сообщения: 110
Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
Контактная информация:

Сообщение Moonstrider »

Nazwa arei to nie 'area_1' tylko 'area1'. Jeśli nadal nie będzie działać przesuń var linijkę wyżej (nad Starting)
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Сообщение Pablo Abruzzi »

Tak właściwie to mi to było potrzebne do menu wyboru, ale nie ważne, chciałem zrobić inaczej, bo kiedy wpisywałem normalne postacie z mapy, ich się nie dało wybrać bo byli w paneliku dla dowódców, jak to można naprawić???

Kod, który wpisywałem:

Код: Выделить всё

begin
CharacterSelection('naglowek',2,5,([t1,t2,t3,t4,r5,],[1,2,3,4]); 
end;
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Аватара пользователя
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Сообщения: 110
Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
Контактная информация:

Сообщение Moonstrider »

No więc odnośnie CharacterSelection:

Код: Выделить всё

var wybrani;
Begin
wybrani=CharacterSelection('napis',2,5,[sel_change_class,hero,sel_changeable,sel_not_hired]^dowybrania^[sel_not_changeable,onzostaje],[1,2,3,4];
wybrani - ident grupy wybranych postaci,
'napis' - nazwa napisu który ma być w selekcji, nazwa z Texts.txt,
wybierasz od 2 do 5 postaci,
hero - ident ludzika którym dowodzisz, jest wybrany na początku jako dowódca,
dowybrania - ident grupy ludzików którzy mogą zostać wybrani, można zapisać ludzik1^ludzik2^ludzik3 lub [ludzik1,ludzik2,ludzik3] zamiast tego na przykład,
onzostaje - ident jednostki która jest w dowództwie tych, którzy zostają, jeśli nie ma takiej jednostki może nie być drugiego nawiasu (chociaż nie jestem pewien czy edytor to połknie :P),
ostatni nawias kwadratowy - klasy, na które można zmieniać jednoostki po 'znaczniku' 'sel_change_class'
można napisać np: [1,[2,2],[3,1,2],4] - minimum 2 inżynierów, od 1 do 2 mechaników
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Сообщение Pablo Abruzzi »

Dzięki, a wiesz jak zrobić, aby wybierać tylko z postaci na mapie????

Próbowałem ułożyć kod, ale mi nie skompilowało: interpunkcja.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Аватара пользователя
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Сообщения: 110
Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
Контактная информация:

Сообщение Moonstrider »

Linijkę wcześniej wpisujesz

Код: Выделить всё

dowybrania=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,you]]) diff hero diff onzostaje;
z tymże wszystkie identy trzeba wyexportować albo dać w var, a za you wstawić stronę gracza.
Pozatym możesz pisać do mnie na icq/gg numery w profilu :)
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Сообщение Pablo Abruzzi »

Dzięki Moonstrider, a czy wie ktoś jak ustawić, aby po wybraniu ludzi ci którzy zostali wybrani przeszli na moją stronę, a ci którzy nie zrobili coś innego???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Аватара пользователя
Birkart
Soldier level 2
Soldier level 2
Сообщения: 47
Зарегистрирован: Сб сен 20, 2008 5:38 pm
Откуда: Timbuktu

Сообщение Birkart »

Ja bym spróbował zapisać ich jako inny zestaw

Код: Выделить всё

begin
  inni=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,you]]) diff wybrani diff hero diff onzostaje;
no i coś tam co tam im karzesz zrobić ;p
Аватара пользователя
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Сообщения: 110
Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
Контактная информация:

Сообщение Moonstrider »

Tak, a do tego

Код: Выделить всё

SetSide(wybrani,GetSide(hero));
pozatym nie trzeba diff hero, ponieważ własnie reszta ma wybrać stronę gracza, czyli hero, więc strona hero =\= strona reszty, a więc hero nie zostanie uwzględniony w filtrze.
Аватара пользователя
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 269
Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
Откуда: Polska
Контактная информация:

Сообщение Pablo Abruzzi »

Moonstrider писал(а):Tak, a do tego

Код: Выделить всё

SetSide(wybrani,GetSide(hero));
pozatym nie trzeba diff hero, ponieważ własnie reszta ma wybrać stronę gracza, czyli hero, więc strona hero =\= strona reszty, a więc hero nie zostanie uwzględniony w filtrze.
Znaczy, ten kod zmienia stronę wybranych postaci na moją stronę, jeśli ja to ,hero" tak???

Jeśli tak, to jak zrobić, aby niewybrane przeze mnie postacie, np: zmieniły stronę???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Ответить