Stan dyplomatyczny i menu wyboru
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Stan dyplomatyczny i menu wyboru
Mam problem ze znalezienie kodu na ustawienie stanu dyplomatycznego między stronami konfliktu, użyłem szukarki, ale nic dokładnego o tym nie znalazłem i w spisie funkcji saila niezabardzo wiedziałem od czego zacząć. Proszę o pomoc.
Последний раз редактировалось Pablo Abruzzi Вт мар 17, 2009 2:47 pm, всего редактировалось 1 раз.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Arara, jak to szło... Jeśli się nie mylę, to coś takiego:
stosunek - friend,neutral,enemy, jeśli dobrze pamiętam
true - (h**a, nie wiem, zawsze true daje na końcu i działa^^
Код: Выделить всё
setattitude (strona, strona2, att_stosunek, true);
true - (h**a, nie wiem, zawsze true daje na końcu i działa^^
- Gothuk
- Site Administrator
- Сообщения: 983
- Зарегистрирован: Вт сен 04, 2007 6:10 pm
- Откуда: Poland, Warsaw
- Контактная информация:
true daje to ze stosunki sa symetryczne / wzajemne.Anarchy писал(а):Arara, jak to szło... Jeśli się nie mylę, to coś takiego:stosunek - friend,neutral,enemy, jeśli dobrze pamiętamКод: Выделить всё
setattitude (strona, strona2, att_stosunek, true);
true - (h**a, nie wiem, zawsze true daje na końcu i działa^^
czyli jak chce sie ustawic nacje 1 i 2 za przyjaciol to daje sie true, a gdy chce sie ustawic aby tylko nacja 2 uwazala nacje 1 za przyjaciela to false ^^
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Bardzo wam dziękuje.
A tak przy okazji nie chce pisać aż tak dużo tematów, więc napiszę tutaj: kiedy zapisuje postacie w misji jako 'zestaw' i następnie je wczytuje w misji _cont to jak zrobić, aby się pojawiły na mapie w jakiejś arei???
Zapisuje:
i wczytuje
A tak przy okazji nie chce pisać aż tak dużo tematów, więc napiszę tutaj: kiedy zapisuje postacie w misji jako 'zestaw' i następnie je wczytuje w misji _cont to jak zrobić, aby się pojawiły na mapie w jakiejś arei???
Zapisuje:
Код: Выделить всё
SaveCharacters(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,1],[f_alive]]),'zestaw');
Код: Выделить всё
export zest1;
//jakiś tam warunek
begin
zest1=CreateCharacterSet('zestaw');
// tutaj kod na pojawienie się w arei
end;
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
- Контактная информация:
IIRC najprostsza wersja będzie wyglądała tak:

Код: Выделить всё
export zest1;
Starting
var i;
Begin
zest1=CreateCharacterSet(zestaw);
for i in zest1 do
PlaceUnitArea(i,area1,false);
end;

- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Dziwne....ale to nie działa kompiluje, ale jednstki się nie pojawiają. Opiszę dokładniej:
W misji 01 wpisuje:
W 01_cont:
i tworzę area_1. Co tu jest źle???
W misji 01 wpisuje:
Код: Выделить всё
every 0$1 trigger IsInArea(Loger,area_1) do
begin
SaveCharacters(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,1],[f_alive]]),'zestaw');
end;
Код: Выделить всё
export zest1;
Starting
var i;
Begin
zest1=CreateCharacterSet(zestaw);
for i in zest1 do
PlaceUnitArea(i,area1,false);
end;
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
- Контактная информация:
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Tak właściwie to mi to było potrzebne do menu wyboru, ale nie ważne, chciałem zrobić inaczej, bo kiedy wpisywałem normalne postacie z mapy, ich się nie dało wybrać bo byli w paneliku dla dowódców, jak to można naprawić???
Kod, który wpisywałem:
Kod, który wpisywałem:
Код: Выделить всё
begin
CharacterSelection('naglowek',2,5,([t1,t2,t3,t4,r5,],[1,2,3,4]);
end;
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
- Контактная информация:
No więc odnośnie CharacterSelection:
wybrani - ident grupy wybranych postaci,
'napis' - nazwa napisu który ma być w selekcji, nazwa z Texts.txt,
wybierasz od 2 do 5 postaci,
hero - ident ludzika którym dowodzisz, jest wybrany na początku jako dowódca,
dowybrania - ident grupy ludzików którzy mogą zostać wybrani, można zapisać ludzik1^ludzik2^ludzik3 lub [ludzik1,ludzik2,ludzik3] zamiast tego na przykład,
onzostaje - ident jednostki która jest w dowództwie tych, którzy zostają, jeśli nie ma takiej jednostki może nie być drugiego nawiasu (chociaż nie jestem pewien czy edytor to połknie
),
ostatni nawias kwadratowy - klasy, na które można zmieniać jednoostki po 'znaczniku' 'sel_change_class'
można napisać np: [1,[2,2],[3,1,2],4] - minimum 2 inżynierów, od 1 do 2 mechaników
Код: Выделить всё
var wybrani;
Begin
wybrani=CharacterSelection('napis',2,5,[sel_change_class,hero,sel_changeable,sel_not_hired]^dowybrania^[sel_not_changeable,onzostaje],[1,2,3,4];
'napis' - nazwa napisu który ma być w selekcji, nazwa z Texts.txt,
wybierasz od 2 do 5 postaci,
hero - ident ludzika którym dowodzisz, jest wybrany na początku jako dowódca,
dowybrania - ident grupy ludzików którzy mogą zostać wybrani, można zapisać ludzik1^ludzik2^ludzik3 lub [ludzik1,ludzik2,ludzik3] zamiast tego na przykład,
onzostaje - ident jednostki która jest w dowództwie tych, którzy zostają, jeśli nie ma takiej jednostki może nie być drugiego nawiasu (chociaż nie jestem pewien czy edytor to połknie

ostatni nawias kwadratowy - klasy, na które można zmieniać jednoostki po 'znaczniku' 'sel_change_class'
można napisać np: [1,[2,2],[3,1,2],4] - minimum 2 inżynierów, od 1 do 2 mechaników
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Dzięki, a wiesz jak zrobić, aby wybierać tylko z postaci na mapie????
Próbowałem ułożyć kod, ale mi nie skompilowało: interpunkcja.
Próbowałem ułożyć kod, ale mi nie skompilowało: interpunkcja.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
- Контактная информация:
Linijkę wcześniej wpisujesz
z tymże wszystkie identy trzeba wyexportować albo dać w var, a za you wstawić stronę gracza.
Pozatym możesz pisać do mnie na icq/gg numery w profilu
Код: Выделить всё
dowybrania=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,you]]) diff hero diff onzostaje;
Pozatym możesz pisać do mnie na icq/gg numery w profilu

- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Dzięki Moonstrider, a czy wie ktoś jak ustawić, aby po wybraniu ludzi ci którzy zostali wybrani przeszli na moją stronę, a ci którzy nie zrobili coś innego???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Ja bym spróbował zapisać ich jako inny zestaw
no i coś tam co tam im karzesz zrobić ;p
Код: Выделить всё
begin
inni=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,you]]) diff wybrani diff hero diff onzostaje;
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: Пт ноя 09, 2007 11:10 pm
- Контактная информация:
Tak, a do tego
pozatym nie trzeba diff hero, ponieważ własnie reszta ma wybrać stronę gracza, czyli hero, więc strona hero =\= strona reszty, a więc hero nie zostanie uwzględniony w filtrze.
Код: Выделить всё
SetSide(wybrani,GetSide(hero));
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Сообщения: 269
- Зарегистрирован: Пн июл 28, 2008 3:09 pm
- Откуда: Polska
- Контактная информация:
Znaczy, ten kod zmienia stronę wybranych postaci na moją stronę, jeśli ja to ,hero" tak???Moonstrider писал(а):Tak, a do tegopozatym nie trzeba diff hero, ponieważ własnie reszta ma wybrać stronę gracza, czyli hero, więc strona hero =\= strona reszty, a więc hero nie zostanie uwzględniony w filtrze.Код: Выделить всё
SetSide(wybrani,GetSide(hero));
Jeśli tak, to jak zrobić, aby niewybrane przeze mnie postacie, np: zmieniły stronę???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90