Nie wiem po co to napisałeś bo raczej on i tak z tego nie skorzysta:D ma jeszcze inne błędy i widać że nie wie o czym piszeAnarchy wrote:A od tego zacznijmy, że nie może być polskich liter w kodzie;P
Prośba
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
Proszę bardzo możemy Ci pomóc ale czy to coś da?
Po 1 po co exportujesz coś co nie jest ci potrzebne? Żebyś potrzebował exportować ru1, ru2 to musisz zrbić funkcję sides; z kolorami np i potem dać to gdzieś w kodzie
żeby stworzyć człowieka musisz go najpierw zdefiniować i nie może być spacji w exportowanym argumencie więc jak już to musi być np tak
Więc np jeśli chcesz tylko np aby w 2 misji był Twój bohater zapisany w poprzedniej misji [ zapisujesz SaveCharacters(ident,'nazwazapisu'); ] bez materializacji w arei o nazwie area01 to wystarczy Ci:
PS mam nadzieje że z tego skorzystasz bo się napisałem:D
Po 1 po co exportujesz coś co nie jest ci potrzebne? Żebyś potrzebował exportować ru1, ru2 to musisz zrbić funkcję sides; z kolorami np
Code: Select all
export ru1, ru2, sides;
function sides;
Begin
ru1=3;
ru2=5;
end;
żeby stworzyć człowieka musisz go najpierw zdefiniować i nie może być spacji w exportowanym argumencie więc jak już to musi być np tak
Code: Select all
export xero_rozbojca;
function xeroplace;
begin
/definiujesz nację, kolor, profesję etc(np uc_nation=1, uc_side=1 itd masz to opisane w modding archive)
PlaceUnitArea(xero_rozbójca,nazwa_arei,fasle); /jeśli napiszesz false to będzie bez materializacji a jeśli true to z.
Code: Select all
export xero_rozbójca;
function xeroplace;
begin
uc_nation=1; /nacja 1 amerykanie 2 arabowie 3 ruscy albo może być słownie np uc_nation=nation_russian;
uc_side=1; /kolor
xero_rozbojca=CreateCharacter('nazwazapisu'); /nazwazapisu taka jak w poprzedniej misji
PlaceUnitArea(xero_rozbojca,area01,false);
end;
Starting;
begin;
resetfog;
xeroplace;
/co tam dalej potrzebujesz dialogi etc
end;
PS mam nadzieje że z tego skorzystasz bo się napisałem:D
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
To ja powiem krótko: ściągnij SAIL Functions z OWS pomocne dla każdego SAILera 

Seek your own truth. Always.
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
jak dla mnie to nie ma juz dla niego nadzieji (black-mena). A znając podstawy i umiejąc logicznie mysleć z łatwoscia saila można załapać. MI nauka teorii zajeła z 2h. Później już tylko praktyka i pomoc Gothuka.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact: