Prośba

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
RiderWolf
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 81
Joined: Fri Aug 03, 2007 4:26 pm
Location: Warszawa

Post by RiderWolf »

Anarchy wrote:A od tego zacznijmy, że nie może być polskich liter w kodzie;P
Nie wiem po co to napisałeś bo raczej on i tak z tego nie skorzysta:D ma jeszcze inne błędy i widać że nie wie o czym pisze
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Nie zniechęcajcie go za bardzo. Teraz każda para rąk moddera się przyda :D
Seek your own truth. Always.
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Post by Xero Rozbójca »

2@, 3@up
To, że wy umiecie już "wszystko" o Sailu nie znaczy, że możecie patrzeć z góry na innych!
Wiem, że nie może być polskich znaków w kodach, błędy w nicku wiem tak ma być, błędy w kodzie? jakie? właśnie forum jest od tego aby se pomagać..
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
RiderWolf
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 81
Joined: Fri Aug 03, 2007 4:26 pm
Location: Warszawa

Post by RiderWolf »

Proszę bardzo możemy Ci pomóc ale czy to coś da?


Po 1 po co exportujesz coś co nie jest ci potrzebne? Żebyś potrzebował exportować ru1, ru2 to musisz zrbić funkcję sides; z kolorami np

Code: Select all

export ru1, ru2, sides;

function sides;
Begin
ru1=3;
ru2=5;
end;
i potem dać to gdzieś w kodzie

żeby stworzyć człowieka musisz go najpierw zdefiniować i nie może być spacji w exportowanym argumencie więc jak już to musi być np tak

Code: Select all

export xero_rozbojca;

function xeroplace;
begin
/definiujesz nację, kolor, profesję etc(np uc_nation=1, uc_side=1 itd masz to opisane w modding archive)
PlaceUnitArea(xero_rozbójca,nazwa_arei,fasle); /jeśli napiszesz false to będzie bez materializacji a jeśli true to z.
Więc np jeśli chcesz tylko np aby w 2 misji był Twój bohater zapisany w poprzedniej misji [ zapisujesz SaveCharacters(ident,'nazwazapisu'); ] bez materializacji w arei o nazwie area01 to wystarczy Ci:

Code: Select all

export xero_rozbójca;


function xeroplace;
begin
uc_nation=1;  /nacja 1 amerykanie 2 arabowie 3 ruscy albo może być słownie np uc_nation=nation_russian;
uc_side=1; /kolor 
xero_rozbojca=CreateCharacter('nazwazapisu'); /nazwazapisu taka jak w poprzedniej misji
PlaceUnitArea(xero_rozbojca,area01,false);
end;


Starting;
begin;
resetfog;
xeroplace;
/co tam dalej potrzebujesz dialogi etc
end; 

PS mam nadzieje że z tego skorzystasz bo się napisałem:D
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

To ja powiem krótko: ściągnij SAIL Functions z OWS pomocne dla każdego SAILera :)
Seek your own truth. Always.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Post by Creative »

możecie mi powiedzieć dodałem cele misji a cele... się nie wyświetlają :oops:
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Daj SAILa z tymi celami i cele z Txt<nume_rmisji>.wri
Seek your own truth. Always.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Post by Anarchy »

Szczerze, to się przyznam, że sporo minęło, zanim załapałem SAILa (nawet bardzo sporo^^). Dlatego wierze, że takie black-meny się nauczą;)
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

Analizuj misje innych modderów, patrz w kod misji kampanii na pewno czegoś się nauczysz.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

jak dla mnie to nie ma juz dla niego nadzieji (black-mena). A znając podstawy i umiejąc logicznie mysleć z łatwoscia saila można załapać. MI nauka teorii zajeła z 2h. Później już tylko praktyka i pomoc Gothuka.
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

Jak w głowie ma się ziarenko piasku to tak jest. Nauka sail'a nie zajmuje długo. Znając podstawy można już dużo zdziałać.

Jeżeli nikt nie ma nic ciekawego do powiedzenia proponuje przenieść temat do kosza.
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Post by Xero Rozbójca »

RideWolf dzięki za pomoc ;p prawdę mówiąc to częśc z tego co napisałeś widziałem ale rozjaśniłeś mi już konfigurację postaci :)
Ściągnęłem sobie SAIL functions a potem komp pieprznął xd więc nie mogę tego tu ściągnąć, jak tylko naprawią mi kompa od razu biorę się za robienie misji..
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Post by Creative »

a mam pytanie wpisiałem do SAILa kod z dialogiem i do pliku texts i te....01

a dialogi sie nie wyswietlają

a jak włączam moda odplala sie misja i wywala mnie do windy XP :) bez rzadnego komunikatu
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Powtórzę ostatni raz: jak chcesz pomocy, to musisz dać SAILa i tekst z tych plików, bo nikt Ci nie po może nie znając problemu. Pozatym mógłbyś nieco popracować nad ortografią :)
Seek your own truth. Always.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Post by Creative »

rozwiązałem problem

a jeszcze jedno mam problem z dialogami i medalami niewiem co wpisac dokładnie do SAILa :oops: i bo do plików Text01 i w folderze missions w Pliku Text wpisałem ale nie wiem co do SAILa mam wpisac :?
Post Reply