Save Characters - problem

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Save Characters - problem

Post by Pablo Abruzzi »

Mam problem z opcją save characters, nie moge wczytać zestawu, aby się pojawił w arei. Proszę o pomoc. Oto zawartość misji 01:

Code: Select all

var wybrani,niewybrani,dowybrania; 

every 0$1 trigger IsInArea(loger,area_2) do
Begin 
dowybrania=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,1]]) diff loger diff p1;
wybrani=CharacterSelection('napis',2,5,[sel_change_class,loger,sel_changeable,sel_not_hired]^dowybrania^[sel_not_changeable,p1],[1,2,3,4,5,6,7,8,9]);
niewybrani=p1^dowybrania diff wybrani;  
SaveCharacters(wybrani,'zestaw1');
end;
I _cont:

Code: Select all

export zestaw1; 
Starting 
var i; 
Begin 
zestaw1=CreateCharacterSet(zestaw1); 
 for i in zestaw1 do 
  PlaceUnitArea(i,area1,false); 
end; 
Nie wiem co w tu jest źle, ale postacie się nie pojawiają. Próbowałem też postawić warunek, ale nic to nie dało.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Rozumiem, że CharacterSelection działa?
User avatar
tex
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 61
Joined: Mon May 28, 2007 6:03 pm
Location: Czchów
Contact:

Post by tex »

Spróbuj tak:

W 1 misji:

Code: Select all

var wybrani,niewybrani,dowybrania;

every 0$1 trigger IsInArea(loger,area_2) do
Begin
dowybrania=FilterAllUnits([[f_type,1],[f_side,1]]) diff loger diff p1;
wybrani=CharacterSelection('napis',2,5,[sel_change_class,loger,sel_changeable,sel_not_hired]^dowybrania^[sel_not_changeable,p1],[1,2,3,4,5,6,7,8,9]);
niewybrani=p1^dowybrania diff wybrani; 
SaveCharacters(zestaw1,'zestaw1');
SaveCharacters(wybrani,'wybrani');
RewardPeople(wybrani);
RewardPeople(zestaw1);
YouWin;
end;
I w 1_cont

Code: Select all

export zestaw1,wybrani;

Starting
var i;
Begin
wybrani=CreateCharacter('wybrani');
PlaceUnitXY(wybrani, x, y, true);
zestaw1=CreateCharacterSet(zestaw1);
 for i in zestaw1 do
  PlaceUnitArea(i,area1, true);
end; 
Powinno zadziałać ;)
Image
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

W kodzie Pabla powinno wystarczyć tylko wzięcie w _cont zestaw1 w cudzysłów ' ' oraz wstawienie uc_side= .
Seek your own truth. Always.
Post Reply