Expresion expected - co zrobić?
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Expresion expected - co zrobić?
Mam problem z tą ch*****ą uwagą. Przez nią mi się cały kod piepszy, mimo iż mam go dobrze. Nie mam pojęcia co moge z tym zrobić, pomocy!
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Compiling error at New1 line 46: Expression Expected
Ja nie zauważyłem błędu w linii 46.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ps. Co miałeś na mysli pisząc ,,jeszcze jeden taki temat"??
Code: Select all
Starting
Begin
RandomizeAll;
ResetFog;
end;
every 0$1 do
begin
CreateCratesAnywhere( Rand (3,5),true);
end;
export czolg1, czolg2,czolg3,czolg4,czolg5,czolg6,czolg7,czolg8,czolg9,czolg10;
every 0$1 do
Begin
czolg1 = ComConstruct(fabR2, ru_morphling,engine_combustion,control_manual,ru_heavy_gun);
czolg2 = AddComConstruct(fabR2, ru_morphling,engine_combustion,control_manual,ru_gatling_gun);
czolg3 = AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg4 = AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg5 = AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg6= AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg7= AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_rocket);
czolg8= AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_rocket);
enable(01);
end;
on VehicleConstructed(poj,fab) do
begin
if fab=fabR2 then
if (czolg1) then
if (czolg2) then
if (czolg3) then
if (czolg4) then
if (czolg5) then
if (czolg6) then
if(czolg7) then begin czolg8=poj; Enable(99); end
else czolg7=poj
else czolg6=poj
else czolg5=poj
else czolg4=poj
else czolg3=poj
else czolg2=poj
else czolg1=poj
end;
every 0$2 trigger MARKED czolg6 and czolg7 and czolg8 99 do
begin
ComAgressiveMove([czolg1, czolg2, czolg3, czolg4, czolg5, czolg6, czolg7, czolg8], 53, 30);
end;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ps. Co miałeś na mysli pisząc ,,jeszcze jeden taki temat"??
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Dzięki ten kod działał, ale jak chciałem zrobić produkcję w innej fabryce na podstawie tego samego kodu, wyskakuje coś takiego:
Oto ten drugi kod:
Proszę o korekte i pomoc.
fabR1 to nazwa modułuCompilling error at fabR1 line 16: Event 'VehicleConstructed' redeclared!
Oto ten drugi kod:
Code: Select all
export czol1, czol2,czol3,czol4,czol5,czol6,czol7,czol8;
every 0$1 do
Begin
czol1 = ComConstruct(fabR1, us_morphling,engine_combustion,control_manual,us_heavy_gun);
czol2 = AddComConstruct(fabR1, us_morphling,engine_combustion,control_manual,us_rocket_launcher);
czol3 = AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol4 = AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol5 = AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol6= AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol7= AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_rocket_launcher);
czol8= AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_rocket_launcher);
enable(01);
end;
on VehicleConstructed(poj1,fab1) do //LINIA 16
begin
if fab1=fabR1 then
if (czol1) then
if (czol2) then
if (czol3) then
if (czol4) then
if (czol5) then
if (czol6) then
if(czol7) then begin czol8=poj1; Enable(99); end
else czol7=poj1
else czol6=poj1
else czol5=poj1
else czol4=poj1
else czol3=poj1
else czol2=poj1
else czol1=poj1
end;
every 0$2 trigger czol6 and czol7 and czol8 MARKED 99 do
begin
ComAgressiveMove([czol1, czol2, czol3, czol4, czol5, czol6, czol7, czol8], 86, 142);
end;
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Zmieniłem, ale nic nie pomogło. Czekam na dalsze propozycje.Moonstrider wrote:Może psróbuj zmienić nazwy argumentów eventu.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Posts: 110
- Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
- Contact:
Nie może być 2 takich samych eventów w kodzie 
Zrób to w 1:
PS: Te nawiasy były tam całkowicie niepotrzebne.

Zrób to w 1:
Code: Select all
On VehicleConstructed(poj,fab) do
Begin
if fab=fabR2 then
if czolg1 then
if czolg2 then
if czolg3 then
if czolg4 then
if czolg5 then
if czolg6 then
if czolg7 then begin czolg8=poj; Enable(99); end
else czolg7=poj
else czolg6=poj
else czolg5=poj
else czolg4=poj
else czolg3=poj
else czolg2=poj
else czolg1=poj;
if fab=fabR1 then
if czol1 then
if czol2 then
if czol3 then
if czol4 then
if czol5 then
if czol6 then
if czol7 then begin czol8=poj; Enable(99); end
else czol7=poj
else czol6=poj
else czol5=poj
else czol4=poj
else czol3=poj
else czol2=poj
else czol1=poj;
end;
Seek your own truth. Always.