Expresion expected - co zrobić?

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Expresion expected - co zrobić?

Post by Pablo Abruzzi »

Mam problem z tą ch*****ą uwagą. Przez nią mi się cały kod piepszy, mimo iż mam go dobrze. Nie mam pojęcia co moge z tym zrobić, pomocy!
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Jeszcze jeden taki temat i poleci warn stulecia <very zły>

Wklejaj kod i treść błędu. Kod nie jest poprawny, skoro daje błąd.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Compiling error at New1 line 46: Expression Expected

Code: Select all

Starting
Begin
RandomizeAll;
ResetFog;
end;

every 0$1 do
begin
CreateCratesAnywhere( Rand (3,5),true);
end;

export czolg1, czolg2,czolg3,czolg4,czolg5,czolg6,czolg7,czolg8,czolg9,czolg10;

every 0$1 do
Begin
czolg1 = ComConstruct(fabR2, ru_morphling,engine_combustion,control_manual,ru_heavy_gun);
czolg2 = AddComConstruct(fabR2, ru_morphling,engine_combustion,control_manual,ru_gatling_gun);
czolg3 = AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg4 = AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg5 = AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg6= AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_heavy_gun);
czolg7= AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_rocket);
czolg8= AddComConstruct(fabR2, ru_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,ru_rocket);
enable(01);
end;

on VehicleConstructed(poj,fab) do
begin
if fab=fabR2 then
    if (czolg1) then
      if (czolg2) then
        if (czolg3) then
          if (czolg4) then
            if (czolg5) then
              if (czolg6) then
                  if(czolg7) then begin czolg8=poj; Enable(99); end
                else czolg7=poj
              else czolg6=poj
            else czolg5=poj
          else czolg4=poj
        else czolg3=poj
      else czolg2=poj
    else czolg1=poj
end;

every 0$2 trigger MARKED czolg6 and czolg7 and czolg8 99 do
begin
ComAgressiveMove([czolg1, czolg2, czolg3, czolg4, czolg5, czolg6, czolg7, czolg8], 53, 30);
end;
Ja nie zauważyłem błędu w linii 46.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ps. Co miałeś na mysli pisząc ,,jeszcze jeden taki temat"??
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Post by Anarchy »

'Jeszcze jeden taki temat...' Czyli że po raz tysięczny ktoś pyta o błąd bez podania jego treści. Zresztą zaznacz, która to 46 linijka...
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

1) Jest błąd, bo masz trigger, a po nim MARKED.
Jak nie podajesz funkcji do sprawdzenia, to nie używasz składni trigger.
Ps. Co miałeś na mysli pisząc ,,jeszcze jeden taki temat"??
2) Jak ludzie piszą o błędzie w kodzie, nie podając ani jednego ani drugiego..
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

A nie powinno być przypadkiem średnika w ostatniej linijce z else?
Seek your own truth. Always.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Dzięki ten kod działał, ale jak chciałem zrobić produkcję w innej fabryce na podstawie tego samego kodu, wyskakuje coś takiego:
Compilling error at fabR1 line 16: Event 'VehicleConstructed' redeclared!
fabR1 to nazwa modułu

Oto ten drugi kod:

Code: Select all

export czol1, czol2,czol3,czol4,czol5,czol6,czol7,czol8;

every 0$1 do
Begin
czol1 = ComConstruct(fabR1, us_morphling,engine_combustion,control_manual,us_heavy_gun);
czol2 = AddComConstruct(fabR1, us_morphling,engine_combustion,control_manual,us_rocket_launcher);
czol3 = AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol4 = AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol5 = AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol6= AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_heavy_gun);
czol7= AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_rocket_launcher);
czol8= AddComConstruct(fabR1, us_heavy_tracked,engine_siberite,control_computer,us_rocket_launcher);
enable(01);
end;

on VehicleConstructed(poj1,fab1) do       //LINIA 16
begin 
if fab1=fabR1 then
   if (czol1) then
     if (czol2) then
       if (czol3) then
         if (czol4) then
            if (czol5) then
              if (czol6) then
                  if(czol7) then begin czol8=poj1; Enable(99); end
                else czol7=poj1
              else czol6=poj1
            else czol5=poj1
          else czol4=poj1
        else czol3=poj1
      else czol2=poj1
    else czol1=poj1
end;

every 0$2 trigger czol6 and czol7 and czol8 MARKED 99 do
begin
ComAgressiveMove([czol1, czol2, czol3, czol4, czol5, czol6, czol7, czol8], 86, 142);
end;
Proszę o korekte i pomoc.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Może psróbuj zmienić nazwy argumentów eventu.
Seek your own truth. Always.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Moonstrider wrote:Może psróbuj zmienić nazwy argumentów eventu.
Zmieniłem, ale nic nie pomogło. Czekam na dalsze propozycje.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
tex
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 61
Joined: Mon May 28, 2007 6:03 pm
Location: Czchów
Contact:

Post by tex »

Włożyłem ten twój kod do editora i wszystko działa!! Więc ty coś masz źle ale nie w sailu ;d Sam nie wiem ;d
Image
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Nie może być 2 takich samych eventów w kodzie :P
Zrób to w 1:

Code: Select all

On VehicleConstructed(poj,fab) do
Begin
if fab=fabR2 then
    if czolg1 then
      if czolg2 then
        if czolg3 then
          if czolg4 then
            if czolg5 then
              if czolg6 then
                  if czolg7 then begin czolg8=poj; Enable(99); end
                else czolg7=poj
              else czolg6=poj
            else czolg5=poj
          else czolg4=poj
        else czolg3=poj
      else czolg2=poj
    else czolg1=poj;
if fab=fabR1 then
   if czol1 then
     if czol2 then
       if czol3 then
         if czol4 then
            if czol5 then
              if czol6 then
                  if czol7 then begin czol8=poj; Enable(99); end
                else czol7=poj
              else czol6=poj
            else czol5=poj
          else czol4=poj
        else czol3=poj
      else czol2=poj
    else czol1=poj;
end;
PS: Te nawiasy były tam całkowicie niepotrzebne.
Seek your own truth. Always.
Post Reply