Gothuk wrote:Code: Select all
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human]])=0 do
Begin
AddMedal('cel',1);
AddMedal('rob',1);
If FilterAllUnits([[f_side,3],[f_type,unit_human]])<15 then AddMedal('syberyt',-1)
Else AddMedal('syberyt',1);
GiveMedals('MAIN');
YouWin;
end;
Ten kod nic nie zmienił, dalej nawet jak mam dwóch ludzi dostaje medal.
2) Nie chce zakładać nowych tematów więc napiszę tu:
Code: Select all
export hek;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[f_side,2],[f_type,unit_human]])=0 do
Begin
InGameOn;
DialogueOn;
Say(bur,'MojDialog5');
Say(ser,'MojDialog6');
InGameOff;
DialogueOff;
AddMedal('cel',1);
AddMedal('rob',1);
AddMedal('syberyt',-1);
uc_side=2;
uc_nation=2;
hc_skills=[10,4,6,3];
hc_class=1;
hc_sex=2;
hc_importance=0;
hc_name='Heike Stayer';
hc_gallery='ru';
hc_face_number=24;
hek=CreateHuman;
PlaceUnitArea(hek,heike,false);
AddComAgressiveMove([hek],106,17);
If GetLives(hek)>300 then
DialogueOn;
Say(hek,'MojDialog7');
SayRadio(ser,'MojDialog8');
SayRadio(sewi,'MojDialog9');
DialogueOff;
AddMedal('syberyt',1);
GiveMedals('MAIN');
YouWin;
end;
Ten kod nie chce mi poprawnie działać, kiedy pojawia się ,,hek" od razu kończy się misja wraz z medalem za jej schwytanie, a mi chodziło o to, żeby ją poranić i wtedy wyświetlają się dialogi i gracz wygrywa.
Mam jeszcze kod, który działa, że jak dojdzie do areny z życiem powyżej 300 to też gracz wygrywa, tyle że bez medalu, bez tego kodu tamto działa, z tym nie.
Ps. Jest to kod podobny z tego z misji 7 rosyjskiej, ale nie znalazłem tam nic podobnego do mojego. Proszę o pomoc.