Co zrobić?
drobna rada moja to taka abyś na początku kodu exportował wszystkie jednostki danej strony. Np ja robie to tak:
Wtedy masz pewność że nic po drodze nie pogubiłeś i każdy jest wyexportowany.
a co do 2, upewnij się że współrzędne pojawienia się heike są prawidłowe i nie stoi na nich żaden obiekt, po 2 upewnij się że funkcja wogole wystartowała. Po 3 spróbuj stworzyć areę i zamiast PlaceUnitXY to PlaceUnitArea. No i oczwyiście UPEWNIJ się że strona kontrolowanaprzez gracza jest strona żółta.
Code: Select all
Export ludek_czerwony1, ludek_czerwony2, ludek_czerwony3 ludek_czerwony4;
Export pojazd_czerwony1, pojazd_czerwony2;
Export ludek_niebieski1, ludek_niebieski2, ludek_niebieski3 ludek_niebieski4;
Export pojazd_niebieski1, pojazd_niebieski2;
a co do 2, upewnij się że współrzędne pojawienia się heike są prawidłowe i nie stoi na nich żaden obiekt, po 2 upewnij się że funkcja wogole wystartowała. Po 3 spróbuj stworzyć areę i zamiast PlaceUnitXY to PlaceUnitArea. No i oczwyiście UPEWNIJ się że strona kontrolowanaprzez gracza jest strona żółta.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
mi sie teraz pojawiajom(teleportujom)ale chce zeby to bylo jezcze w tym czasie gdzie heike bedzie sie dopiero teleportowac.
[ Dodano: th0000005 24 2009 ]
juz wiem jak zamiast true to false
[ Dodano: th0000005 24 2009 ]
juz umiem ale nie wiem przy budynkach ma tak byc?
export Heike_Steyer;
Export Function prepare_heike;
begin
uc_side=2;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Heike_Steyer';
hc_sex=sex_female;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Heike_Steyer=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Heike_Steyer, 45, 53, false);
End;
export Kurt_Smith;
Export Function prepare_Kurt;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Kurt_Smith';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Kurt_Smith=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Kurt_Smith, 27, 18, false);
End;
export Jake_Reed;
Export Function prepare_Jake;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Jake_Reed';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Jake_Reed=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Jake_Reed, 14, 14, false);
End;
Export Kala;
Begin
uc_side=5;
uc_nation=2;
bc_type=1;
bc_level=12;
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
End;
Starting
begin
prepare_Heike;
prepare_Kurt;
prepare_Jake;
end;
[ Dodano: th0000005 24 2009 ]
juz wiem jak zamiast true to false
[ Dodano: th0000005 24 2009 ]
juz umiem ale nie wiem przy budynkach ma tak byc?
export Heike_Steyer;
Export Function prepare_heike;
begin
uc_side=2;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Heike_Steyer';
hc_sex=sex_female;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Heike_Steyer=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Heike_Steyer, 45, 53, false);
End;
export Kurt_Smith;
Export Function prepare_Kurt;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Kurt_Smith';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Kurt_Smith=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Kurt_Smith, 27, 18, false);
End;
export Jake_Reed;
Export Function prepare_Jake;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Jake_Reed';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Jake_Reed=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Jake_Reed, 14, 14, false);
End;
Export Kala;
Begin
uc_side=5;
uc_nation=2;
bc_type=1;
bc_level=12;
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
End;
Starting
begin
prepare_Heike;
prepare_Kurt;
prepare_Jake;
end;
mówiłem że zamiast pisać definicje od nowa możesz zmeiniać tylko nektóre stałe. A 2 nie wiem poco do zdefiniowania 3 postaci używasz 3 funkcji. Nie lepiej zdefiniowac wszystkie 3 w 1? Pokazałem jak to sie robi pare postów temu...
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Tymczasowo nie będę bo straciłem OW ale niedługo znowu będę próbować dokończyć moda.
Na paint'cie spróbuje trochę pokazać o co mi chodzi
Gdzie strzałka zaczynamy z oddziałem 4-8 ludzi(kolor żółty Arabowie)
Reszta tez arab. ale pomarańczowi
Szary to skład, pomarańczowe to bunkry z ludźmi, zielone to eon, a czerwona kropka to szejk.
Gdzie ta fioletowa kropka to jak podejdę ktoś mówi "stać kto idzie?"
Potem Heike odpowiada "drużyna czwarta"
Idę dalej na błękitnej kropce robi się filmik i szejk mówi "Gdzie wy do cholery jasnej byliście, jak zwykle spóźnieni! Won do eona!" No i wchodzę w tym filmiku do eona i koniec misji.
Jeśli byście mogli to podajcie kod.
PS. sorki, ale na paint'cie nie rysuje za dobrze i Jestem drużyną żółtą.
Na paint'cie spróbuje trochę pokazać o co mi chodzi
Gdzie strzałka zaczynamy z oddziałem 4-8 ludzi(kolor żółty Arabowie)
Reszta tez arab. ale pomarańczowi
Szary to skład, pomarańczowe to bunkry z ludźmi, zielone to eon, a czerwona kropka to szejk.
Gdzie ta fioletowa kropka to jak podejdę ktoś mówi "stać kto idzie?"
Potem Heike odpowiada "drużyna czwarta"
Idę dalej na błękitnej kropce robi się filmik i szejk mówi "Gdzie wy do cholery jasnej byliście, jak zwykle spóźnieni! Won do eona!" No i wchodzę w tym filmiku do eona i koniec misji.
Jeśli byście mogli to podajcie kod.
PS. sorki, ale na paint'cie nie rysuje za dobrze i Jestem drużyną żółtą.
- Attachments
-
- baza.jpg (5.36 KiB) Viewed 5042 times
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
Trochę chaotycznie to wszystko piszesz i robisz..
Powinno ci działać, ale mogłem zrobić błędy xd
Code: Select all
export Heike_Steyer, Kurt_Smith, Jake_Reed;
export Kala;
Export Function prepare_ludki;
begin
uc_side=2;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Heike_Steyer';
hc_sex=sex_female;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Heike_Steyer=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Heike_Steyer, 45, 53, false);
end;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Kurt_Smith';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Kurt_Smith=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Kurt_Smith, 27, 18, false);
End;
begin
uc_side=5;
uc_nation=nation_arabian;
uc_direction=0;
hc_name='Jake_Reed';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[1, 0, 3, 0];
hc_skills=[8, 0, 1, 2];
hc_importance=110;
Jake_Reed=CreateHuman;
PlaceUnitXY(Jake_Reed, 14, 14, false);
end;
Begin
uc_side=5;
uc_nation=2;
bc_type=1;
bc_level=12;
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
End;
Starting
begin
prepare_ludki;
end;
1) Chyba nie o to mu chodziło.
2) Jak chcesz oddzielić fragmenty kodu, to możesz dać komentarz, a nie nowy blok!
3) bc_level nie może być większy niż 10 (tzn. nie powinien)
4)
lepiej zastąpić:
2) Jak chcesz oddzielić fragmenty kodu, to możesz dać komentarz, a nie nowy blok!
3) bc_level nie może być większy niż 10 (tzn. nie powinien)
4)
Code: Select all
Kala=CreateBuilding;
PlaceUnitXY(Kala,18,6,false)
CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2)
Code: Select all
Kala=CreateAndPlaceBuildingXYD(18,6,2);
Re: Co zrobić?
Mówiac prawde to ja mam czasami mozna to nazwac "olsnienie", tak nagle wpadaja mi do glowy pomysly tylko nie wiem jak wszystko zaczac.
Dla informacji bede juz mial niedlugo Original War
(mam bardzo porysowana plyte i kupie cos do naprawania)
Zapodaje fotke.
Dla informacji bede juz mial niedlugo Original War

(mam bardzo porysowana plyte i kupie cos do naprawania)
Zapodaje fotke.
- Attachments
-
- Moze da sie zauwazyc rysy, prubowalem zrobic zdjecie pod najlepszym katem.
- Plyta.png (61.74 KiB) Viewed 4973 times
Re: Co zrobić?
PS. Wie ktos gdzie moge znalesc mod dzialajacy na wersjach 1.02 i nizszych 

Re: Co zrobić?
Te wersje nie obsługują modów.
Re: Co zrobić?
Jeśli jesteś właścicielem oryginalnych płyt z grą, możesz pobrać z internetu jej kopię, którą będziesz traktował jako kopię zapasową. Jest to dozwolone przez prawo.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Co zrobić?
No, jak znajdzie wersję polską. xD
Re: Co zrobić?
Znalazlem kiedys jedna, instaluje sie ja, zamienia sie 5 misji rosyjskich na arabskie i po tych 5 misjach jest sie przy misji odbicia Owsjenko.Radzio wrote:Te wersje nie obsługują modów.
Byla tez na polskiej stronie Original War, tylko nie pamietam jakiej.

(Bardzo podobna z wygladu do AOW)
Re: Co zrobić?
To nie był mod, tylko nadpisanie plików...