Propozycje zmian w jednostkach

Alternative Game Balance mod
Awatar użytkownika
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 997
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 4:13 pm
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Nitek »

Jeżeli macie jakieś propozycje co do balansu, to piszcie wszystko tutaj.
ph3nom
Veteran
Posty: 286
Rejestracja: czw sie 03, 2006 2:17 pm
Lokalizacja: Europe

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: ph3nom »

Chcę, żeby podwójne laserki siały więcej zniszczenia niż bomba syberytowa :D

A na poważnie, to uważam, że powinny być one choć trochę usprawnione, tj aby dmg. był zwiększony o połowę.
Obrazek
Awatar użytkownika
pijanymis
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 358
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 10:54 pm
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: pijanymis »

u arabów można zwiększyć zasięg broni w wieżach o ile tak się da i zwiększyć trochę ich obrone.Wiadomo araby mają najsłabszą obronę w budynkach.
Awatar użytkownika
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 398
Rejestracja: pt maja 21, 2010 5:56 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Gwrhkhsh »

Miś, ty orientujesz się w ogóle, co to są Arabowie?
Awatar użytkownika
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posty: 155
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 3:53 pm
Lokalizacja: Białystok/Czarna Białostocka
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Woozi »

Wywalenie zapotrzebowania na małpę do produkcji pojazdu sterowanego małpą. Wtedy by ludzie produkowali je jak kompy, a na chwile obecna jest to nonsens bo liczba małp jest ograniczona, a poza tym złapanie takiej też trochę zajmuje...

Przerobienie średniego gąsienicowego na ciężkie, tzn zmniejszenie prędkości, zwiększenie kosztu i wytrzymałości.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek pisze:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
Awatar użytkownika
Katmartin
Soldier level 1
Soldier level 1
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 2:04 am
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Katmartin »

U arabów można by zwiększyć obrone budynków.
Awatar użytkownika
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posty: 656
Rejestracja: pn maja 03, 2010 9:05 pm

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: pomek »

Spowalniacz czasu:
- koszt produkcji zwiekszony o 20 skrzynek i 5 syba
Awatar użytkownika
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posty: 1395
Rejestracja: pt lut 17, 2006 3:02 am
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: YuriStriatov »

Tylko jesli lekkie dzialo rusa dostanie jakies ulepszenie, tak zeby mogl on sie wybronic normalnie zanim dojdzie do spowow.
Obrazek
Awatar użytkownika
Scyzor
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 78
Rejestracja: śr gru 27, 2006 10:59 am

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Scyzor »

ja bym dodał, aby Arabowie mogli w koszarach zamieniać się w szejków, oraz pojazd ustawiający do 3 zdalnych min.
U amerykanów podwozie antyminowe :p
nieprawidłowa sygnatura
Grellenort
Soldier level 0
Soldier level 0
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 15, 2011 10:56 am

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Grellenort »

Fajnym, wg mnie, rozwiązaniem były by też gdyby ataki rakietą syberytową były by na zasadzie uderzeń nuklearnych ze stacrafta tzn:
- dłuższy czas ataku - i to sporo jakies 20-30 sekund
- ostrzeżenie
- kropeczka w miejscu ataku
Sprawiło by to, że:
- dało by się wybronić przed takim atakiem
- dało by się zazwyczaj uchronić przynajmniej cześć jednostek mobilnych przed zniszczeniem
A tak jak jest w tej chwili, to samo zrobienie syberytówki, praktycznie kończy grę, lub rakieta jest od razu blokowana w większości gier.
When in doubt, try brute force and ignorance.
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Serpent »

Wątpię żeby Nitson miał kod źródłowy gry aby dodać taki bajer :P

Nadal apeluje aby dodać miotacz ognia o parametrach jakich wcześniej podałem.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Awatar użytkownika
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 997
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 4:13 pm
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Nitek »

To weź mi wyślij propozycję z tym miotaczem, bo muszę w końcu ruszyć dupę i wydać 003.
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Serpent »

Kod: Zaznacz cały

WEAPON_TYPE  26 
        NAME "E(Flame-thrower)C(Flame-thrower)"
        NATION Arabian
        SYMBOL w-a-flame
        OIL 30
        SIBERIUM 0
        CANS 40
        TIME 20
        SOUND_NAME Flame
        SOUND_TYPE 0
        SEL_XY 0 0
        ROTATE_TYPE Free_gyro
        SIGHT 9
        WEIGHT  2  3 
        ATTACK
          MINMAX_RANGE  3  10 
          FREQUENCY  45  45 
          DAMAGE 89 10 48
          EFF 90 14 70
          ANIM  1  10  3 
        END_OF_ATTACK
        PRODUCED_IN 23 
        TECHNOLOGY 70 
Łap.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Dehumanizer
Soldier level 1
Soldier level 1
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 2:49 pm

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: Dehumanizer »

Wydłużyć czas opracowywania (150-200%?) top technologii, takich jak zaawansowane podwozie, ciężkie działa, lasery, etc. Zwiększenie kosztów (o połowę? albo może nawet dwukrotnie) i czasu produkcji (też o połowę?) ciężkich/zaawansowanych podwozi. Przy okazji nieco podwyższyć im obronę. Sprawi to, że nabierze sensu używanie średnich broni i podwozi, ale ciężkie i zaawansowane nie staną się zbędne. Ruscy będą mogli grać na czas i się okopać, arabowie będą mogli wygrać zanim dojdzie się do hg, a amerykanie będą mogli się dostosować (lekkie podwozie z działami? A może wyścig zbrojeń z ruskiem?).
Awatar użytkownika
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posty: 1395
Rejestracja: pt lut 17, 2006 3:02 am
Kontakt:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post autor: YuriStriatov »

Odnosnie powyzszego:

http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=7&t=2472

Uzaleznienie tech HG od tech 3 uzbro tez by bylo dobre. Wez Nitek zepnij poslady i zacznij rzucac wersjami beta w koncu zeby sie to rozkrecilo, bo potrzebne to jest.
Obrazek
ODPOWIEDZ