Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Аватара пользователя
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Сообщения: 202
Зарегистрирован: Пт дек 17, 2010 5:58 pm

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение tomek795 »

Ej serpent 1 pytanie czmeu niemoge twojego moda sobie otworzyć w edytorze?
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Serpent »

Rozpakuj plik mod.owp i to co wypakowałeś wklej do folderu mods...
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Сообщения: 2898
Зарегистрирован: Пт июл 28, 2006 10:58 am
Откуда: Bialystok, Poland

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Radzio »

Po co pakować do OWP?
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Serpent »

Radzio писал(а):Po co pakować do OWP?
Przyzwyczajenie :lol:

// xD
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
TheAmonWar
Soldier level 0
Soldier level 0
Сообщения: 6
Зарегистрирован: Пн фев 14, 2011 7:59 pm
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение TheAmonWar »

Serpent można w jakiś sposób zwiększyć atak z kilku ludzi na pojazdy ?
TheAmonWar
Luke
Soldier level 3
Soldier level 3
Сообщения: 64
Зарегистрирован: Сб фев 12, 2011 9:04 pm
Откуда: woj. Łódzkie
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Luke »

@TheAmonWar

Żeby zmienić jednostki atakujące trzeba zmienić nieco kod ataku.
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Serpent »

TheAmonWar писал(а):Serpent można w jakiś sposób zwiększyć atak z kilku ludzi na pojazdy ?

Jak nazwa mówi, Wolny Budowniczy. Wystarczy chwile pomyśleć i wklepać funkcje na atak pojazdów(może być nawet jakiś kod z tej strony). Mod jest do zabawy, nie ma w nim fabuła więc wszystko zależy od was.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
TheAmonWar
Soldier level 0
Soldier level 0
Сообщения: 6
Зарегистрирован: Пн фев 14, 2011 7:59 pm
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение TheAmonWar »

Ok jakoś ogarnę to ;]

[ Added: 13:51, 02-03-2011 ]

aa i mam 2 pytanie "Kur co to jest trójkąt obok 2 flagi i miga kur co z tym mam zrobić???" na 1 stronie tak ktoś napisał ale ja takiego guzika to niewidzialem nigdzie
TheAmonWar
Luke
Soldier level 3
Soldier level 3
Сообщения: 64
Зарегистрирован: Сб фев 12, 2011 9:04 pm
Откуда: woj. Łódzkie
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Luke »

@TheAmonWar

Jest to aktywator ataków. Jeżeli ich nie aktywowałeś na początkowym to się pojawia.

Na początku pojawia się pytanie: Czy chcesz aktywować tryb walki?
Аватара пользователя
TheAmonWar
Soldier level 0
Soldier level 0
Сообщения: 6
Зарегистрирован: Пн фев 14, 2011 7:59 pm
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение TheAmonWar »

spoko dzięki
TheAmonWar
Аватара пользователя
PatryQQQQ
Soldier level 3
Soldier level 3
Сообщения: 77
Зарегистрирован: Вс сен 02, 2007 9:06 pm
Откуда: Ostrów Mazowiecka
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение PatryQQQQ »

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zwiększyć te ataki? ale tak łopatologicznie bo jestem zielony w robieniu modów.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Serpent »

PatryQQQQ писал(а):Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zwiększyć te ataki? ale tak łopatologicznie bo jestem zielony w robieniu modów.
Najłatwiej to skopiować linijkę która znajdziesz w kodzie i ją powielać:

Код: Выделить всё

ident = get_human(parametry);
Następnie za ident wpisujesz jakiś inny ident np: gr1, mn1.

Pamiętaj żeby je wyeksportować:

Код: Выделить всё

Export gr1, mn1;
Na końcu ustawiasz jednostki na mapie:

Код: Выделить всё

PlaceUnitArea(Ident, Area, False);
Przykład:

Код: Выделить всё

// Funkcja, zamiast tego możesz użyć Every
Export gr1;

Function Postaw_Ludzika;
begin
 
   gr1 = get_human(parametry w nawiasie);
   PlaceUnitArea(gr1, Baza, false);

end;


// Wczytujesz funkcję na początku
Starting
Begin
Postaw_Ludzika;
end;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
PatryQQQQ
Soldier level 3
Soldier level 3
Сообщения: 77
Зарегистрирован: Вс сен 02, 2007 9:06 pm
Откуда: Ostrów Mazowiecka
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение PatryQQQQ »

Za cho**rę nic nie rozumiem, chyba nie nadaję się do robienia modów.
Serpent mógł byś mi napisać w jakim pliku i gdzie robi się te ataki, chce żeby do 10 minut atakowała piechota a później coraz więcej ludzi i czołgów.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Аватара пользователя
lordarek
Soldier level 0
Soldier level 0
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Сб янв 28, 2012 11:33 pm

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение lordarek »

mi nie dziala guzik przejdz do nastepnej misji w 2 mapie rozbudowalem baze na maksa zrobilem baze tam gdzie ludzie wroga wyłarzą i ich rozwalam trójkąt migający mnie denerwował i rozwaliłem go bombą syberytową pomóżcie nie chce grać na dwóch mapach
Аватара пользователя
Vitas
Soldier level 1
Soldier level 1
Сообщения: 10
Зарегистрирован: Чт янв 20, 2011 11:38 pm
Откуда: Chełm
Контактная информация:

Re: Free Builder Mod (Bob Budowniczy)

Сообщение Vitas »

Pobrałem, wypakowałem, wkeiłem do folderu mods i nie działa. Da sie coś z tym zrobić? ;/ Mam patcha 1.10b
Изображение
Ответить