Rozwiązanie

Wszystko o graniu w OW w sieci.
Аватара пользователя
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Сообщения: 202
Зарегистрирован: Пт дек 17, 2010 5:58 pm

Rozwiązanie

Сообщение tomek795 »

Pewnie większość słyszała o bugu dzieki któteru można wejść sobie po np. skrzynki w środku mapy przed konciem budling time (sorka jak źle napisałem). Były różne miedzy innymi powiększenie strefy budlingu time lub zatrzymanie badania technologie czasoprzestrzenne do końca budlingu. Co jak wiadomo przesunięcie strefy dość trudne a zatrzymanie badania technologi czasoprzestrzennej bardzo utrudniło by gre miedzy innymi na zasadach SW. Nie dawno przyszedł mi pomysł jak by to zorganizować niestety może to niebyć łatwe ,ale myśle ,że do zrobienia może poprostu zatrzymamy możliwość wystrzelenia z bazuki amunicji teleportującej(lub wogule możliwość przemiany ludzi na bazukowców) do 5 10 i 15 minut zależy jaki długi będzie budling time. Co o tym sądzicie czy udało by się to zrobić.

A i jak ktoś wpadł już na ten pomysł to sorry za spam.
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Rozwiązanie

Сообщение Serpent »

Żeby zablokować możliwość zmiany na bazookowca trzeba:
1. Albo zablokować technologię Bazooka czyli zakaz badania techów.czas. dla Bazook.
2. Albo zablokować możliwość rozbudowy zbrojowni.

Więc ani 1 ani 2 nie jest wyjściem z sytuacji.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Сообщения: 526
Зарегистрирован: Вт дек 08, 2009 12:33 pm
Откуда: Far Far Away. Zamość.
Контактная информация:

Re: Rozwiązanie

Сообщение Witcher »

Może poszerzyć strefę zamiast przesunięcia jej? Wtedy bazookarz przed 10 na pewno nie wyleci.
Последний раз редактировалось Witcher Пн фев 14, 2011 5:31 pm, всего редактировалось 1 раз.
Изображение
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Аватара пользователя
mattin111
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 280
Зарегистрирован: Ср июн 23, 2010 4:02 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение mattin111 »

No fakt, że tylko rusem tak można, bazzuką komore przeteleportować w n.p platwe i tam skrzynie złapać, można też chyba na 2vs2 jeden am i rus, potem 2 bazoki, jednego przeteleportować na platwe i potem jeszsze do Am isć i od niego komore przeteleportowac na srodek i już sie ma wygraną.
Аватара пользователя
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Сообщения: 202
Зарегистрирован: Пт дек 17, 2010 5:58 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение tomek795 »

Albo wiem dobrym sposobem było by zakazanie rozbudowy zbrojowni do 10 min (u wszystkich dlaczego? bo rusek miałby gorzej)
Аватара пользователя
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Сообщения: 526
Зарегистрирован: Вт дек 08, 2009 12:33 pm
Откуда: Far Far Away. Zamość.
Контактная информация:

Re: Rozwiązanie

Сообщение Witcher »

Wtedy ruchacz miał by definitywnie przesrane... Niezły pomysł. :D

Chociaż nie, bo tylko Rusowi są potrzebne koszary, a co za tym idzie rus nie będzie grany (chyba, że na HG w wieżyczkach), a będzie wysyp usańców, a nie arabów.
Изображение
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Аватара пользователя
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Сообщения: 202
Зарегистрирован: Пт дек 17, 2010 5:58 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение tomek795 »

No właśnie dlatego ,że ruskowi są potrzebne koszary u każdego zrobi się ten limit w ten sposob do 10 min nikt niebędzie miał specjalnym jednostek i jak ujołeś ruchacz miał by przesrane.
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Rozwiązanie

Сообщение Serpent »

Witcher писал(а):Wtedy ruchacz miał by definitywnie przesrane... Niezły pomysł. :D

Chociaż nie, bo tylko Rusowi są potrzebne koszary, a co za tym idzie rus nie będzie grany (chyba, że na HG w wieżyczkach), a będzie wysyp usańców, a nie arabów.
Jest ME, tam można było by dać:
SW - Od 4 minuty możliwość badania przenoszenia.
CB i inne 10 minutówki - Od 9 minuty bo i tak po nic nikomu nie potrzebne bazooki są wcześniej.

I nie wiem czemu nie którzy płaczą o to że coś tam, jak tą teleportacje bada się szybko.
To mój pomysł, na razie zostaje jednak grać uczciwie wg. zasady dżentelmeńskiej :amlol:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Сообщения: 526
Зарегистрирован: Вт дек 08, 2009 12:33 pm
Откуда: Far Far Away. Zamość.
Контактная информация:

Re: Rozwiązanie

Сообщение Witcher »

Dokładnie. Nie grać z bugerami i tyle - to najprostsza metoda.
Изображение
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Аватара пользователя
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Сообщения: 202
Зарегистрирован: Пт дек 17, 2010 5:58 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение tomek795 »

Witcher писал(а):Dokładnie. Nie grać z bugerami i tyle - to najprostsza metoda.
No gdyby nie było można zmieniać nicków to bym się z tobą zgodził.
Аватара пользователя
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Сообщения: 656
Зарегистрирован: Пн май 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение pomek »

Ciebie Tomku trzeba tolerowac i nikt i nic na to nie poradzi.
Dlaczego nigdy nie widzialem Cie w ogarnietej grze z ludzmi typu Pamel, Czurak, Nitek, Antek, Matrix itd?
Bo zawsze gdzie sie pojawiasz pojawia sie zdanie 'tomek hax' i dostajesz kicka.

Zanim nazwiesz kogos cziterem spojrz na siebie co robiles..
Аватара пользователя
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Сообщения: 202
Зарегистрирован: Пт дек 17, 2010 5:58 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение tomek795 »

pomek писал(а): Dlaczego nigdy nie widzialem Cie w ogarnietej grze z ludzmi typu Pamel, Czurak, Nitek, Antek, Matrix itd?
Dzisiaj grałem ze złym losem i pomagał mi ogarniać :D i z Antoniem 1 vs 5 i 2 vs 4(ale z nim to nie dzisiaj). A czemu z nimi nie gram mam 2 powody.
1. Nie mam sznas z nimi wygrać.
2. Rzadko na nich trafiam.
_____________________________________________________________________________
pomek писал(а):Ciebie Tomku trzeba tolerowac i nikt i nic na to nie poradzi.
Mam to samo z tobą. :x
Аватара пользователя
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Сообщения: 656
Зарегистрирован: Пн май 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение pomek »

Gratuluje, przynajmniej Twoje posty potrafie rozczytac. To duzy plus, jak na osobe z gimnazjum.

1vs5 - Przegral Antek. Uwazasz to za dobra gre?
2vs4 - Antek z Kobylka przegral. Uwazasz to za dobra gre?
1. Nie mam sznas z nimi wygrać.
Poczytaj biografie Michaela Jordana. Albo wytlumacze Ci, bo inteligencja w moich oczach nie grzeszysz.
M. J. nie lapal sie nigdy do skladu swojej druzyny. Ciezka praca to zmienil. Zmienil do tego stopnia, ze zostal 7-krotnym posiadaczem tytulu mistrza NBA. Moral? Wyciagnij sam.
Ad 2. - n00b style.
Mam to samo z tobą.
Wiesz, ze 90% n00bow, newbie i adminow ma ten problem ze mna? ^^
Аватара пользователя
mattin111
Soldier level 5
Soldier level 5
Сообщения: 280
Зарегистрирован: Ср июн 23, 2010 4:02 pm

Re: Rozwiązanie

Сообщение mattin111 »

pomek писал(а):Ad 2. - n00b style.
Czy jeszce istnieje Noob style? Bo widze ze kazdy noob juz zna podstawy Zasad :/
Wiesz, ze 90% n00bow, newbie i adminow ma ten problem ze mna? ^^
No, to prawda xD
Anarchy
Site Moderator
Chad
Сообщения: 1223
Зарегистрирован: Чт май 03, 2007 11:02 am

Re: Rozwiązanie

Сообщение Anarchy »

Przedłużenie strefy BT powinno zająć jakieś góra 15 sec. Nie mam teraz OW, ale dużo osób jest, które mogą coś takiego zrobić..
Ответить