Zgłaszanie błędów w grze!

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posty: 2898
Rejestracja: pt lip 28, 2006 10:58 am
Lokalizacja: Bialystok, Poland

Post autor: Radzio »

no teraz to juz jest zgloszony potwierdzony i wyjasniony, teraz wszystko zalezy od Stucuk'a
Awatar użytkownika
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 178
Rejestracja: pt lut 17, 2006 9:04 pm
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Mules »

Ja zauważyłem coś nie pokojącego , gdy probowalem patchować Original War na win 98. Po spatchowaniu patchem 1.06 full gra nie chciała się odpalić, odrazu wyskakiwał bląd. Spatchowałem tyn samym patchem te same OW, tyle że na Win XP i bez problemowo.... Coś z tym trzeba zrobić...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Obrazek
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posty: 2898
Rejestracja: pt lip 28, 2006 10:58 am
Lokalizacja: Bialystok, Poland

Post autor: Radzio »

moze bys powiedzial jaki to byl blad

co do bledu z bekarcia przelecza to zostanie on naprawiony w wersji 1.07, narazie mozecie korzystac z modu ktory zawiera poprawiona wersje mapy, link do modu w tym temacie na ows:
http://www.owsupport.com/forum/viewtopi ... =1893#1893

Nastepnym razem edytuj post plzkthx - Yuri
Awatar użytkownika
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 209
Rejestracja: czw sie 17, 2006 1:58 pm

Post autor: hydro »

Otoz jest mozliwe wejsc do bazy wroga przed build upem,ale trzeba sie przeteloportowac .
Awatar użytkownika
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 178
Rejestracja: pt lut 17, 2006 9:04 pm
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Mules »

Niby jak? I poza tym nie ma cbya to takiej siły jak zwykły atak no nie?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Obrazek
Awatar użytkownika
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 125
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 2:40 pm
Lokalizacja: Prypiat, Chornobyl
Kontakt:

Post autor: Nazim »

pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
Добрий день.. Акуна Матата!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Veteran
Posty: 124
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 3:19 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Nazim pisze:pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
No to ja Ci powiem, że nie musisz sprawdzać - zaręczam, że działa :)
Obrazek
Awatar użytkownika
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 209
Rejestracja: czw sie 17, 2006 1:58 pm

Post autor: hydro »

Z sebkiem sprawdzalem, lecz screena nie zrobilem :/
Awatar użytkownika
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 125
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 2:40 pm
Lokalizacja: Prypiat, Chornobyl
Kontakt:

Post autor: Nazim »

nie wazne, juz i tak zglosilem ten blad stucukowi na MSN. mowil, ze sie tym zajmie i bedzie juz poprawione w 1.07
Добрий день.. Акуна Матата!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 209
Rejestracja: czw sie 17, 2006 1:58 pm

Post autor: hydro »

Jest blad, ze zolnierze mi melduja o wrogu,ktory byl niewidzialny(us czesciowa niedzidzialnosc), wiem bo sprawdzalem na bioskanerze.
Awatar użytkownika
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 178
Rejestracja: pt lut 17, 2006 9:04 pm
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Mules »

A ja ( i nie tylko ja zreszto ) mam taki błąd, ze gra mi wychodzi do windy po starcie. Wychodzi na zasadzie minimalizacji. Niby mala usterka, ale warto by bylo cos z tym zrobic...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Obrazek
Awatar użytkownika
Phantom
Veteran
Poland
Posty: 283
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 3:50 pm

Post autor: Phantom »

Ale czy to na pewno wina gry :D Mi się raczej wydaje, że gsa, bo na singlu tego nie ma... Po za tym jest sposob na to , żeby i na multi nie wychodziła ;)
Awatar użytkownika
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 125
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 2:40 pm
Lokalizacja: Prypiat, Chornobyl
Kontakt:

Post autor: Nazim »

blad z minimalizacja zostal poprawiony w 1.07 (na razie jeszcze beta)
Добрий день.. Акуна Матата!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 178
Rejestracja: pt lut 17, 2006 9:04 pm
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Mules »

Ja mam blad, zwiazany bardziej z GSA niz z OW, ale wplywajacy na przystepnosc i komfort gry. Chodzi o niewidocznosc room'ow dla graczy ktorzy wchodza, gdy dany room juz istnieje. Wiem , ze nie jestem odosobnionym przypadkiem... Da sie cos z tym zrobic?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Obrazek
Awatar użytkownika
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posty: 125
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 2:40 pm
Lokalizacja: Prypiat, Chornobyl
Kontakt:

Post autor: Nazim »

tu juz jest problem z GSA, nie ma nic do rzeczy jesli chodzi bezposrednio o OW. najlepiej czekac na 2.0.5, albo.. laczyc sie przez IP :lol:
Добрий день.. Акуна Матата!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zablokowany