Rozwiązanie
Re: Rozwiązanie
Nie zbyt rozumiem pomysl zaproponowany przez Apolodzajsa. Wytlumaczy mi ktos?
- Witcher
- Soldier level 7
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte pro 08, 2009 12:33 pm
- Bydliště: Far Far Away. Zamość.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozwiązanie
Poszerzyć strefę, która Cię teleportuje do bazy po przekroczeniu tak aby TP z bazooki nie było w stanie jej ku**a przekroczyć. Trochę wyobraźni, ciężko?

___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Re: Rozwiązanie
No wiesz to pomek po nim można się wszystkiego spodziewać.(nawed brak wyobraźni)
Re: Rozwiązanie
Tomek, analfabeto, prosil Cie ktos o te Twoje durne zdanie? 
Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.
Takze, obalilem Wasza glupia teorie, pomysl czy cos. I na drugi raz, zanim ktorykolwiek z Was obrazi mnie, niech sie gleboko zastanowi, bo ku*wa w wiekszosci postow mam racje, czego nie umiecie pojac i mi wrzucacie, lol.

Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.
Takze, obalilem Wasza glupia teorie, pomysl czy cos. I na drugi raz, zanim ktorykolwiek z Was obrazi mnie, niech sie gleboko zastanowi, bo ku*wa w wiekszosci postow mam racje, czego nie umiecie pojac i mi wrzucacie, lol.
Re: Rozwiązanie
Moja teoria znajduje się na początku tego posta(jakbys nie wiedział). Więc liczysz tylko Witchera i Apolodzajsa i wiesz co ja cię też nie porosiłem byś się wypowiadał na moim poście.
Naposledy upravil(a) tomek795 dne stř úno 16, 2011 5:09 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Soldier level 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm
Re: Rozwiązanie
moim*
Zgodze sie z serpem co do 4 lub 9 minuty, reszta w tym topie to jakieś pierdoły nie na temat. I bugiem bym tego nie nazwał, tylko obejściem sztucznie wytworzonego builda
Zgodze sie z serpem co do 4 lub 9 minuty, reszta w tym topie to jakieś pierdoły nie na temat. I bugiem bym tego nie nazwał, tylko obejściem sztucznie wytworzonego builda

Naposledy upravil(a) Przeman_17 dne stř úno 16, 2011 5:04 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Rozwiązanie
<facepalm>pomek píše:Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.
Co to ma do rzeczy? Strefa obejmowałaby najbliższy i tyle. Po kłopocie.
Ja bym optował właśnie za tym.
Re: Rozwiązanie
Radek, to jest bezsensu. Zakladajac, ze wzieliscie pod uwage pomysl Antka - tj. mozliwosc poruszania sie po strefie sojusznikow ... Nie, dla mnie to odpada..
Kurde, mialem pewien pomysl, ale doszedlem do wniosku, ze mozna go wykorzystac nieczyście, tj wrzucic celowo tam hg, i wtedy ma sie jeszcze wczesniej srodek...
Kurde, mialem pewien pomysl, ale doszedlem do wniosku, ze mozna go wykorzystac nieczyście, tj wrzucic celowo tam hg, i wtedy ma sie jeszcze wczesniej srodek...
-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Rozwiązanie
Nie braliśmy go pod uwagę. Wtedy rzeczywiście nie miałoby to żadnego sensu.
Ale gdybyśmy go wzięli pod uwagę, rozwiązanie byłoby jeszcze prostsze.
Ale gdybyśmy go wzięli pod uwagę, rozwiązanie byłoby jeszcze prostsze.
Re: Rozwiązanie
Poza tym, jesli zle teleportne bazooke, to ona wyladuje na innym respie, a to juz jest critical error.
Hmm... Albo, udostepnic dojazd do srodka, gdzie mozna by sie juz normalnie bic. W koncu po 10 min i tak jedziemy na srodek ubic komore... Wiec czemu by nie zrobic tego wczesniej. Ryzyko straty komory = odbicie dostaw srodka... Odpowiednia modyfikacja BT... Wtedy buga nie ma i jednoczesnie mozna wrocic do koncepcji grania z OCW.
Innego pomyslu nie mam...
Hmm... Albo, udostepnic dojazd do srodka, gdzie mozna by sie juz normalnie bic. W koncu po 10 min i tak jedziemy na srodek ubic komore... Wiec czemu by nie zrobic tego wczesniej. Ryzyko straty komory = odbicie dostaw srodka... Odpowiednia modyfikacja BT... Wtedy buga nie ma i jednoczesnie mozna wrocic do koncepcji grania z OCW.
Innego pomyslu nie mam...
-
- Soldier level 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm
Re: Rozwiązanie
Ja mam.
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build
Re: Rozwiązanie
Myslalem o tym samym, lecz zamiast kasowac to nie pozwalalaby sie stamtad wydostac. Lecz spam HG => przejecie kontroli nad srodkiem ..Przeman_17 píše:Ja mam.
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build
Twoj pomysl ograniczylbym do innej formy. Area na srodku powodowalaby wyslanie informacji na czacie:
Informacja znika wraz z koncem BT. Tym sposobem mamy osobe, ktora buguje, czyli mozemy wyjsc z gry poki jeszcze nie tracimy duzo...Gracz R10_pOmek ma jednostke/pojazd na srodku bazy.
-
- Soldier level 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm
Re: Rozwiązanie
I graj od poczatku 10 minut, pomysł chybiony moim zdaniem niestety 
//ed Powiedzcie co chcecie osiagnąć, bo nie rozumiem

//ed Powiedzcie co chcecie osiagnąć, bo nie rozumiem

Naposledy upravil(a) Przeman_17 dne stř úno 16, 2011 5:33 pm, celkem upraveno 1 x.
- Witcher
- Soldier level 7
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte pro 08, 2009 12:33 pm
- Bydliště: Far Far Away. Zamość.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozwiązanie
O ! To jest zajebisty pomysł, Przeman. ;] To oduczy korzystania z tego bugu. ;] Jeżeli to wykonalne to jestem jak najbardziej za.
I to by wystarczyło, bo pomysł pomka to już chyba za duże pier**lenie się z kodem, imho.


___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
-
- Soldier level 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm
Re: Rozwiązanie
Mnie też sie wydaje żeby tępić dziadostwo
Jest to wykonalne i raczej krótkie
dodać aree i kod sprawdzający czy znajduje sie tam unit, if yes then delete.

