Rozwiązanie

Wszystko o graniu w OW w sieci.
Uživatelský avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Příspěvky: 656
Registrován: pon kvě 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od pomek »

Nie zbyt rozumiem pomysl zaproponowany przez Apolodzajsa. Wytlumaczy mi ktos?
Uživatelský avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Příspěvky: 526
Registrován: úte pro 08, 2009 12:33 pm
Bydliště: Far Far Away. Zamość.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Witcher »

Poszerzyć strefę, która Cię teleportuje do bazy po przekroczeniu tak aby TP z bazooki nie było w stanie jej ku**a przekroczyć. Trochę wyobraźni, ciężko?
Obrázek
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Uživatelský avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Příspěvky: 202
Registrován: pát pro 17, 2010 5:58 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od tomek795 »

No wiesz to pomek po nim można się wszystkiego spodziewać.(nawed brak wyobraźni)
Uživatelský avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Příspěvky: 656
Registrován: pon kvě 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od pomek »

Tomek, analfabeto, prosil Cie ktos o te Twoje durne zdanie? ;)

Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.

Takze, obalilem Wasza glupia teorie, pomysl czy cos. I na drugi raz, zanim ktorykolwiek z Was obrazi mnie, niech sie gleboko zastanowi, bo ku*wa w wiekszosci postow mam racje, czego nie umiecie pojac i mi wrzucacie, lol.
Uživatelský avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Příspěvky: 202
Registrován: pát pro 17, 2010 5:58 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od tomek795 »

Moja teoria znajduje się na początku tego posta(jakbys nie wiedział). Więc liczysz tylko Witchera i Apolodzajsa i wiesz co ja cię też nie porosiłem byś się wypowiadał na moim poście.
Naposledy upravil(a) tomek795 dne stř úno 16, 2011 5:09 pm, celkem upraveno 1 x.
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Příspěvky: 29
Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Przeman_17 »

moim*

Zgodze sie z serpem co do 4 lub 9 minuty, reszta w tym topie to jakieś pierdoły nie na temat. I bugiem bym tego nie nazwał, tylko obejściem sztucznie wytworzonego builda ;)
Naposledy upravil(a) Przeman_17 dne stř úno 16, 2011 5:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Radzio »

pomek píše:Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.
<facepalm>
Co to ma do rzeczy? Strefa obejmowałaby najbliższy i tyle. Po kłopocie.
Ja bym optował właśnie za tym.
Uživatelský avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Příspěvky: 656
Registrován: pon kvě 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od pomek »

Radek, to jest bezsensu. Zakladajac, ze wzieliscie pod uwage pomysl Antka - tj. mozliwosc poruszania sie po strefie sojusznikow ... Nie, dla mnie to odpada..

Kurde, mialem pewien pomysl, ale doszedlem do wniosku, ze mozna go wykorzystac nieczyście, tj wrzucic celowo tam hg, i wtedy ma sie jeszcze wczesniej srodek...
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Radzio »

Nie braliśmy go pod uwagę. Wtedy rzeczywiście nie miałoby to żadnego sensu.
Ale gdybyśmy go wzięli pod uwagę, rozwiązanie byłoby jeszcze prostsze.
Uživatelský avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Příspěvky: 656
Registrován: pon kvě 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od pomek »

Poza tym, jesli zle teleportne bazooke, to ona wyladuje na innym respie, a to juz jest critical error.

Hmm... Albo, udostepnic dojazd do srodka, gdzie mozna by sie juz normalnie bic. W koncu po 10 min i tak jedziemy na srodek ubic komore... Wiec czemu by nie zrobic tego wczesniej. Ryzyko straty komory = odbicie dostaw srodka... Odpowiednia modyfikacja BT... Wtedy buga nie ma i jednoczesnie mozna wrocic do koncepcji grania z OCW.

Innego pomyslu nie mam...
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Příspěvky: 29
Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Przeman_17 »

Ja mam.
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build
Uživatelský avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Příspěvky: 656
Registrován: pon kvě 03, 2010 9:05 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od pomek »

Przeman_17 píše:Ja mam.
Ustawić na środku aree która będzie kasować jednostki ^^ działać będzie tyle co ustawiony build
Myslalem o tym samym, lecz zamiast kasowac to nie pozwalalaby sie stamtad wydostac. Lecz spam HG => przejecie kontroli nad srodkiem ..

Twoj pomysl ograniczylbym do innej formy. Area na srodku powodowalaby wyslanie informacji na czacie:
Gracz R10_pOmek ma jednostke/pojazd na srodku bazy.
Informacja znika wraz z koncem BT. Tym sposobem mamy osobe, ktora buguje, czyli mozemy wyjsc z gry poki jeszcze nie tracimy duzo...
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Příspěvky: 29
Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Przeman_17 »

I graj od poczatku 10 minut, pomysł chybiony moim zdaniem niestety :)

//ed Powiedzcie co chcecie osiagnąć, bo nie rozumiem :)
Naposledy upravil(a) Przeman_17 dne stř úno 16, 2011 5:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Příspěvky: 526
Registrován: úte pro 08, 2009 12:33 pm
Bydliště: Far Far Away. Zamość.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Witcher »

O ! To jest zajebisty pomysł, Przeman. ;] To oduczy korzystania z tego bugu. ;] Jeżeli to wykonalne to jestem jak najbardziej za. :) I to by wystarczyło, bo pomysł pomka to już chyba za duże pier**lenie się z kodem, imho.
Obrázek
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Příspěvky: 29
Registrován: pát dub 30, 2010 2:03 pm

Re: Rozwiązanie

Příspěvek od Przeman_17 »

Mnie też sie wydaje żeby tępić dziadostwo :D Jest to wykonalne i raczej krótkie ;) dodać aree i kod sprawdzający czy znajduje sie tam unit, if yes then delete.
Odpovědět