Rozwiązanie
Re: Rozwiązanie
Komora na skale + bazooka. Return ten sam
Re: Rozwiązanie
Hmm, my się chyba nie rozumiemy.
Muszę to zaimplementować chyba, żeby Ci właściwie wytłumaczyć.
Muszę to zaimplementować chyba, żeby Ci właściwie wytłumaczyć.
Re: Rozwiązanie
Yyy.. Rozrysuj, bo chyba masz racje... ;p
Re: Rozwiązanie
Nie chce mi się odpalać Painta. Koncepcja prosta. Mamy sobie gracza, który siedzi na pozycji X. Drugi na pozycji Y.
I ten z X nie może wcale dostać się na areę bazy Y, bo go wyrzuca z każdego miejsca tej bazy na środek mapy. I vice versa też.
I ten z X nie może wcale dostać się na areę bazy Y, bo go wyrzuca z każdego miejsca tej bazy na środek mapy. I vice versa też.
Re: Rozwiązanie
Tak. To samo napisalem na gg Ci. To kminie, hehe.
No to, czemu tak nie robimy?
Do tego pomyslu jednoczesnie latwiej dorzucic dostep sojusznikom do swoich baz..
No to, czemu tak nie robimy?
Do tego pomyslu jednoczesnie latwiej dorzucic dostep sojusznikom do swoich baz..
Re: Rozwiązanie
Bo nikt nie wyraził zgody xD
Re: Rozwiązanie
Nikt? Nikt to sie tu nie udziela... Rzucilismy dobra propozycje, ale jej nie wprowadzimy.
Mimo to, jestem pewien, ze jakis id***ta za 3 dni rzuci dokladnie to samo i wtedy wiara powie 'tak, to jest zaje**te' ... Patrz sytuacje Ghosta..
Mimo to, jestem pewien, ze jakis id***ta za 3 dni rzuci dokladnie to samo i wtedy wiara powie 'tak, to jest zaje**te' ... Patrz sytuacje Ghosta..
Re: Rozwiązanie
Po co ankiete? Znowu beda glosowac osoby, ktorych w grze nie widac.
Decyzje musi podjac kilka osob, ktore jest w ciaglej grze, bo inaczej bedziemy siedziec na jajach i czekac na rozwiniecie sytuacji, jak np. Twoj turniej. Tutaj nie pisze tego w negatywnym swietle, tylko porownuje.
Decyzje musi podjac kilka osob, ktore jest w ciaglej grze, bo inaczej bedziemy siedziec na jajach i czekac na rozwiniecie sytuacji, jak np. Twoj turniej. Tutaj nie pisze tego w negatywnym swietle, tylko porownuje.
- Incantatoris
- Soldier level 6
- Posts: 409
- Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Rozwiązanie
Ja nie zagłosuje. Już ci lepiej?pomek wrote:Po co ankiete? Znowu beda glosowac osoby, ktorych w grze nie widac.
Re: Rozwiązanie
Zdecydowanie, chociaz nie o Tobie pomyslalemIncantatoris wrote:Ja nie zagłosuje. Już ci lepiej?pomek wrote:Po co ankiete? Znowu beda glosowac osoby, ktorych w grze nie widac.
- torba12345
- Soldier level 4
- Posts: 87
- Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
- Location: GSA
Re: Rozwiązanie
ja znam szybsze rozwiazanie tego problemu , po strefie bt powinna być area która wspólistneije z area bt , Area uśmiercania jednostek - to by zdecydowanie szybko oduczyło bugerów od tego procederu i powinien wyskakiwać komunikat np gracz asdfg stracil jednostke bo jest glupi i wyslal ja na sredek przed koncem bt ... <- system kar za chęć bugowania , nei sadze zeby ktoś przypadkiem wysłał cokolwiek na srodek , a taki fabualrny pretekst to moze byc np ze do 10 minuty na srodku jest potezne promieniowanie które znika po bt <lol>
Zawsze Nielegalnie
-
- Soldier level 1
- Posts: 29
- Joined: Fri Apr 30, 2010 2:03 pm
Re: Rozwiązanie
Prziecież już to pisałem.
Re: Rozwiązanie
Tobie chyba glowe napromieniowalo xDDDa taki fabualrny pretekst to moze byc np ze do 10 minuty na srodku jest potezne promieniowanie które znika po bt <lol>
Wybaczcie, musialem

Re: Rozwiązanie
Zakładam, że to do mnie? No więc, jak już pomyślisz, to może zrozumiesz, że bezsensu jest TWÓJ post.pomek wrote: Apolodzajs, udowodnic Ci, ze Twoj pomysl jest do bani? Podesty. Podesty nie sa przynaleznoscia zadnego gracza, a z kazdego respa da sie teleportnac na podest.