Własne GBI do modów

O grafice, jej tworzeniu i własnej twórczości oraz innych mediach.
Awatar użytkownika
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posty: 110
Rejestracja: pt lis 09, 2007 11:10 pm
Kontakt:

Własne GBI do modów

Post autor: Moonstrider »

Pomailowałem trochę z grafikami wymienionymi pod nagłówkiem 'Landscapes' w credistach gry i dowiedziałem się co nieco o tworzeniu tychże obrazków do map. Potrzebuję jednak pewnej pomocy: zapisanych ustawień kamery ortograficznej(ortogonalnej) dla bryce 5.5/6.3/7.1 i opisu sposobu zmiany kąa nachylenia kamery. Mam nadzieję, że jakiś grafik poświęci mi na to kilka minut, bo ja sam za nic nie mogę wspomnianych ustawień znaleźć. Jak to dostan i 'eksperymenty' wyjdą pomyślnie to opublikuję poradnik tworzenia własnego GBI.
Seek your own truth. Always.
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Własne GBI do modów

Post autor: Serpent »

Nie no co ty, wychodzi na to że w modach są klocki LEGO a nie ziemia...

Zmiana kamery nie powinna być trudna, pomógłbym ale nie mam żadnego Bryca przy sobie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Awatar użytkownika
Maniek
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posty: 249
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 3:03 pm
Lokalizacja: Koluszki, Poland
Kontakt:

Re: Własne GBI do modów

Post autor: Maniek »

Czy GBI stworzone w bryce, przynajmniej trochę przypomina oryginalne tekstury?
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posty: 1223
Rejestracja: czw maja 03, 2007 11:02 am

Re: Własne GBI do modów

Post autor: Anarchy »

Oni się tym posługiwali, więc raczej na pewno.

btw. przed 'przynajmniej' nie powinno być przecinka:P
Awatar użytkownika
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posty: 4166
Rejestracja: wt lip 07, 2009 9:13 pm
Lokalizacja: Polska - EuroStan ZSRE
Kontakt:

Re: Własne GBI do modów

Post autor: Serpent »

Bryce powinien wygenerować obraz ziemi przystosowany do wysokości mapy, potem pozostaje obróbka w Photoshopie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Awatar użytkownika
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posty: 110
Rejestracja: pt lis 09, 2007 11:10 pm
Kontakt:

Re: Własne GBI do modów

Post autor: Moonstrider »

No mniej więcej, ale jest jeszcze jeden bardzo ważny etap robienia GBI:
nazghul pisze:Creating a good looking
procedural material in Bryce was another
important part of the whole process
Widzę jednak nikłe chęci do pomocy :P Cóż, wbrew pozorom nie jest to takie proste. Podobno we wcześniejszych wersjach produktów DAZa można sobie było zaznaczyć "Kamera ortogonalna" i nie było problemu (gdzieś w necie widziałem nawet obrazek z tą opcją; nie mogę go teraz zna;eźć), a teraz nie wiadomo co robić...
Seek your own truth. Always.
ODPOWIEDZ