Polska Kompania

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Czy chcesz abym kontynuował moda?

Tak
51
88%
Nie
7
12%
 
Total votes: 58

andre
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 13
Joined: Tue Aug 16, 2011 5:04 pm

Re: Polska Kompania

Post by andre »

mam wersie 1.02. w którym folderze to znaleść
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Serpent »

http://original-war.net/files.php?id=125

Pobierasz, instalujesz.

Btw weźcie mi nie zaśmiecajcie tematu jakimiś spamami. :rusick:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Polska Kompania

Post by Marcinszabla »

Serpent wrote:W którym momencie dokładnie wyskakuje ci to że przegrałeś po ataku na bunkier?
Sory to nie bug , bo w tym momencie sklad wybuchł. :ruhello:
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 100
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Re: Polska Kompania

Post by sAtUrNo »

Mod szczerze mówiąc jest słaby. Ale zawsze liczą się chęci...
Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 398
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: Polska Kompania

Post by Bren »

Mod nawet dobry, plusem jest mało błędów. Mimo tego miotacze ognia i karabiny są "troszeczkę" za mocne. Rozumiem, że niezmienione miotacze ognia czy tam gatlingi to gówno , ale teraz miotacz ognia jest lepszy na ludzi niż snajper i bardzo trudno go rozwalić piechotą czy budynkami. 90 ataku na ludzi i nieco mniej na budynki bez opracowywania rozwinięć technologicznych to przecież przesada.

W drugiej części czwartej misji, gdy Majonez ginie, nie ma przegranej. Nie wiem, czy zrobiłeś to umyślnie, Serpent, ale to tutaj napiszę :D
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Polska Kompania

Post by Marcinszabla »

Ja mam jeszcze jedno pytanie.W misji "Czasoprzestrzeń" , czyli tej , w której Serpent jest w "swoim koszmarze" wszedłem w EONa , a potem włączyła mi się misja podobna do szóstej kampanii amerykańskiej.Przeszedłem i był koniec kampanii.Jak to do cholery przejść?
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Serpent »

sAtUrNo wrote:Mod szczerze mówiąc jest słaby. Ale zawsze liczą się chęci...
Hmm, twój mod jest lepszy... ale chwila, ty nie zrobiłeś moda.
Marcinszabla wrote:Ja mam jeszcze jedno pytanie.W misji "Czasoprzestrzeń" , czyli tej , w której Serpent jest w "swoim koszmarze" wszedłem w EONa , a potem włączyła mi się misja podobna do szóstej kampanii amerykańskiej.Przeszedłem i był koniec kampanii.Jak to do cholery przejść?
On nie jest w swoim koszmarze. Poza tym nie masz najnowszej wersji skoro włącza ci się 6 misja amerykańska. W niedługim czasie wyjdzie wersja stabilna.
Bren wrote:Mod nawet dobry, plusem jest mało błędów
Dzięki za dobre słowo.
Bren wrote:Mimo tego miotacze ognia i karabiny są "troszeczkę" za mocne. Rozumiem, że niezmienione miotacze ognia czy tam gatlingi to gówno , ale teraz miotacz ognia jest lepszy na ludzi niż snajper i bardzo trudno go rozwalić piechotą czy budynkami. 90 ataku na ludzi i nieco mniej na budynki bez opracowywania rozwinięć technologicznych to przecież przesada.

W drugiej części czwartej misji, gdy Majonez ginie, nie ma przegranej. Nie wiem, czy zrobiłeś to umyślnie, Serpent, ale to tutaj napiszę :D
A dlaczego niby śmierć Majoneza miała by być czymś przez co gracz miałby przegraną?
Jest to postać epizodyczna, jako że Majonez wiele razy mnie wkurzał :D i nie planowałem tego żeby pojawił się w innych misjach.

Miotacze i karabiny są dobrze skonfigurowane, problem z tym że zmiana broni w modzie skutkuje tym że należy inaczej podchodzić do kwestii walki. ciekawe czy byś tak płakał gdyby ci przyszło walczyć po stronie Arabów :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 398
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: Polska Kompania

Post by Bren »

Serpent wrote:A dlaczego niby śmierć Majoneza miała by być czymś przez co gracz miałby przegraną?
Bo śmierć innych ludzi w tej misji oznacza tą przegraną.
Serpent wrote:Miotacze i karabiny są dobrze skonfigurowane, problem z tym że zmiana broni w modzie skutkuje tym że należy inaczej podchodzić do kwestii walki. ciekawe czy byś tak płakał gdyby ci przyszło walczyć po stronie Arabów
Najłatwiejszy sposób na wygraną czwartej misji to przejęcie miotacza ognia z pierwszego ataku. Dorób miotaczowi jeszcze ze 30 ataku na czołgi, zwiększ zasięg i podnieś jego koszt o 40, to będzie zastępował Arabom ciężkie działo :D

Co do czwartej misji, to poziomy wrogich żołnierzy (na poziomie średnim) są za bardzo wygórowane. W bunkrach siedzą żołnierze po 7 lvl i mają śr. kołowy czołg na może 4 serie.
Ataki z łatwością rozwalają bunkry w bazie i są bez końca - nie ma jak nawet przejść do kontrataku.
Przestaw w tej misji poziom normalny na trudny, to będzie OK :D
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Serpent »

Dzięki za dobre spostrzeżenia. Poprawię to.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Polska Kompania

Post by Marcinszabla »

Ej , a nie da się zmienić parametrów broni u ludzi? Bo jak nie można , to trzeba ze zmienianiem parametrów oręża naczołgowego/nawieżyczkowego być bardzo ostrożnym.Coś mi się wydaję , że coś z bronią żołnierzy pozmieniałeś , bo Serpent w misji "Czasoprzestrzeń" miał profesję mechanika , a umiejętności walki na drugim poziomie , a mimo to pokonał "Nieznanego" z pierwszym levelem umiejętności walki , dodam ,że "Nieznany" miał żołnierza.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Serpent »

Marcinszabla wrote: a umiejętności walki na drugim poziomie , a mimo to pokonał "Nieznanego" z pierwszym levelem umiejętności walki , dodam ,że "Nieznany" miał żołnierza.
Spójrz na zbroję nieznanego żołnierza i nie wciskaj kitu LOL
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Polska Kompania

Post by Marcinszabla »

Serpent wrote:
Marcinszabla wrote: a umiejętności walki na drugim poziomie , a mimo to pokonał "Nieznanego" z pierwszym levelem umiejętności walki , dodam ,że "Nieznany" miał żołnierza.
Spójrz na zbroję nieznanego żołnierza i nie wciskaj kitu LOL
No masz rację , bo na każdej profesji wraz z poziomem doświadczenia wzrasta obrona.Główny bohater miał czwarty poziom (oczywiście mecha) i dwanaście obrony , a ten drugi tylko trzy.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Serpent »

Dodałem nową wersję, jest to ostatnia wersja w najbliższym czasie, chyba że pojawią się jakieś nowe krytyczne błędy.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Nitek »

Serpent wrote:
sAtUrNo wrote:Mod szczerze mówiąc jest słaby. Ale zawsze liczą się chęci...
Hmm, twój mod jest lepszy... ale chwila, ty nie zrobiłeś moda.
Skoro wydajesz moda to powinieneś przygotować się na krytykę. Bodajże na tym forum niedawno ktoś napisał, że krytycy filmowi też filmów nie tworzą.

Teraz czas na moją opinię. Sam nie lubię grać w mody, dlatego mam ogromne wymagania, których nawet moje skromne "mody" nie spełniają. Niektórzy może lubią rzeczy, których ja osobiście nie trawię (ale o tym później). Póki co jestem w trakcie drugiej misji, może kiedyś znajdę wenę i skończę moda.

Ogólnie:
Dialogi są bardzo słabe. Najgorsza jest interpunkcja, a w zasadzie jej brak. Dodatkowo polscy żołnierze mają amerykańskie nazwiska. UI w zarówno w głównym menu jak i w grze jest paskudne (oryginalne menu główne też jest paskudne - piszę tak, żeby Cię trochę pocieszyć).

1. Misja:
Zaczyna się tragicznym filmikiem. Gorzej tego zrobić się nie dało. Później jest już lepiej. Mamy mazury, mamy sporo jeziorek i mapę "płaską jak dwunastolatka". Nie ma niestety żadnego tła wczytywania misji oprócz standardowych okienek na datę, miejsce i opis misji. WSZĘDZIE jest równa trawa, rozstawienie drzew (szczególnie przy bazie z kopertą) zwala z nóg (w sensie negatywnym). Jest to misja typowo "albo idziesz dobrą drogą, albo wczytujesz po raz kolejny grę" - zupełnie nie trafia w mój gust i pewnie wielu innym osobom ciągłe zapisywanie i wczytywanie gry za bardzo nie brzmi interesująco. Mogłeś dać większy region przy laboratorium, bo trzeba podejść pod samo wejście, na konkretny hex. Możesz też skończyć ten wątek w momencie, gdy zobaczymy labo. Jeżeli chodzi o plusy: misja jest pomysłowa i dobrze wykonana.

2. Misja:
Znów błędy napisane wyżej. Mamy misję typu "szukanie igły w stogu siana". Osobiście nie lubię, gdy nie ma sprecyzowanych zadań. Na początku znalazłem dźwig w bazie wschodniej. Poszedłem, wziąłem go i... nie mogłem wybudować składu. W końcu zmieniłem się w inżyniera w bazie środkowej (która powinna się nazywać centralną imho) i poszedłem budować moją świetną bazę. Niestety wcześniej przestawiłem komory i tam, gdzie miałem wybudować skład, nie było już miejsca i komenda nie została wykonana - ja zostałem bez składu, którego nadal nie mogłem budować. Powinieneś dodać kilka triggerów, dzięki którym Serp wsiądzie do komory, przestawi ją i znów będzie próbować budować. Jeżeli sytuacja się powtórzy - zrobi to samo z drugą komorą.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Polska Kompania

Post by Serpent »

Dzięki za ocenę xD

Co do interpunkcji to nigdy nie była moja mocna strona, jeżeli chodzi o mapę to poprawię to w późniejszym czasie.
Osobiście nie lubię, gdy nie ma sprecyzowanych zadań.
Są podpowiedź.

Co do komory i bazy to nie przewidziałem takiej sytuacji, też to poprawię.
Dodatkowo polscy żołnierze mają amerykańskie nazwiska.
Lol? Jeżeli robię moda o Polakach to nie znaczy że wszyscy są Polakami. Zapewne chodzi ci o ludzi w wieżyczkach.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply