
Zgłaszanie błędów w grze!
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Bren, od zawsze to bylo i nic z tym nie zrobisz
Odnosnie tego buga - malpa sold - wystarczy zbadac naprawienie i podejsc malpa (oswojona) bo budynku

- Witcher
- Soldier level 7
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte pro 08, 2009 12:33 pm
- Bydliště: Far Far Away. Zamość.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Podczas gry nie działa przycisk F6 który zmniejszał ekran do okna. (przynajmniej mi)

___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Mi działa znakomicie.Witcher píše:Podczas gry nie działa przycisk F6 który zmniejszał ekran do okna. (przynajmniej mi)
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Błąd z karabinem maszynowym - karabin strzelał w budynek - fabrykę. W ludzi i pojazdy strzelał normalnie. Jeśli ustawić pod mniej więcej odpowiednim kątem, to może się trochę obrócić (drugi karabinek).

// poprawiłem Ci obrazek bo się nie wyświetlał - Gothuk.

// poprawiłem Ci obrazek bo się nie wyświetlał - Gothuk.
*Matrix* píše:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
- Serpent
- Soldier level 10
- Příspěvky: 4169
- Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
- Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Na mapie Pustkowie "Polowanie na pojazdy" zabity mastodont(południe) i kości na zachodzie są niebieskie. Wina leży w colors.txt
Patch 1.11
Patch 1.11
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Gdy odblokuję porty, wyłączę zaporę i postawie grę to po jakichś 3 sek. wywala mi error :
Co ciekawsze jak zablokuję porty lub włączę zaporę tego błędu nie ma. Reinstalowałem ow, formatowałem też kompa, wszystko na nic.
Spoiler: ErrorLog
nieprawidłowa sygnatura
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Kampania, 2 misja AM, najwyższy poziom trudności - 1 tygrys jest w stanie zaatakować pojedynczy czołg bez obstawy. W ten sposób rozwalił mi komorę 
Na pewno został 1 tygrys, pozostałe 2 ubiłem wcześniej.
Według mnie dzikie zwierzęta nie powinny móc zaatakować pojazdów. To nie tyle bug, co niedopatrzenie - agresywność tygrysów jest lekko przesadzona.

Na pewno został 1 tygrys, pozostałe 2 ubiłem wcześniej.
Według mnie dzikie zwierzęta nie powinny móc zaatakować pojazdów. To nie tyle bug, co niedopatrzenie - agresywność tygrysów jest lekko przesadzona.
*Matrix* píše:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
W ostatniej chwili, gdy postać z niewidzialnością właśnie znika, można wycelować snajperem z usypiacza, a gdy już będzie niewidzialna, to snajper strzeli.
*Matrix* píše:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
- Serpent
- Soldier level 10
- Příspěvky: 4169
- Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
- Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
To nie jest błąd, niewidzialna postać nie znika - robi się jedynie niewidoczna dla wroga więc jak strzelasz w dane miejsce (atak lądowy) to przecież ranisz postać nie?Bren píše:W ostatniej chwili, gdy postać z niewidzialnością właśnie znika, można wycelować snajperem z usypiacza, a gdy już będzie niewidzialna, to snajper strzeli.
// tu chyba raczej chodzi o błąd z ciągłym strzelaniem przez snajpera w niewidzialną postać. w sumie nie powinno tego być

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Nie zrozumiałeś do końca. Chodzi o to, że postać już jest praktycznie niewidoczna (ułamek sekundy), i właśnie wtedy kazałem snipowi strzelić z usypiacza. Mija jeszcze kawałek, snajper strzela, postać leży. Jakbym strzelał normalnie, nie z usypiacza, to snajper by już nie zdążył strzelić.
*Matrix* píše:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Ogarnij 1.12.2.
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Rosjaninem na survivalu, na max badaniach zrobilem 16 komputerowych spowalniaczy, produkowalem w 2 fabrykach jednoczesnie, nikt nic nie hackowal.
...
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Chyba już wiem, dlaczego wywala errora gdy w grze jest więcej niż 8 graczy. Po prostu jest za mało.... kolorów stron do wyboru dla graczy. Wiem, że wywala errora też wtedy, gdy 1 albo więcej z 9ciu graczy jest na łączonym dowództwie, ale i tak może mieć to jakieś powiązanie.
Małpy i snajperzy zwiększają prawdopodobieństwo sync lostu.
Małpy i snajperzy zwiększają prawdopodobieństwo sync lostu.
*Matrix* píše:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
- Lazarus
- Soldier level 4
- Příspěvky: 140
- Registrován: úte říj 18, 2011 8:58 pm
- Bydliště: Podlaskie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
Imho gówno prawda, ostatnio grałem 3h na normalnym cb i synchra nie padła.Bren píše:Małpy i snajperzy zwiększają prawdopodobieństwo sync lostu.
Można by dodać więcej kolorów na przykład czarny, ciemnozielony, grafitowy i brąz, wtedy było by ich 12 czyli maksymalna liczba graczy na serwerze, zmniejszyło by to też kłótnie o kolory

I jeszcze mały błąd: nie da się "poruszyć" niewidzialnej postaci jeśli jest do nas nastawiona jako sojusznik(wróg może sobie ustawić).
-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Zgłaszanie błędów w grze!
To już naprawione jest.Lazarus píše:I jeszcze mały błąd: nie da się "poruszyć" niewidzialnej postaci jeśli jest do nas nastawiona jako sojusznik(wróg może sobie ustawić).
Chyba 15h xDLazarus píše:Można by dodać więcej kolorów na przykład czarny, ciemnozielony, grafitowy i brąz, wtedy było by ich 12 czyli maksymalna liczba graczy na serwerze, zmniejszyło by to też kłótnie o koloryZrobienie tego nie powinno zająć więcej niż 15 min.