Potrzebne 2 kody

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Avatar de l’utilisateur
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Messages : 101
Inscription : dim. oct. 04, 2009 7:06 pm

Potrzebne 2 kody

Message par 3bitt »

Witam. Chciałbym aby ktoś pomógł mi z kodem bo sa 2 problemy mianowicie w misji drugiej chciałbym ustawic sobie kod aby po wyprodukowaniu 2 pojazdu pojawil sie dialog np:
mam cel wyprodukuj 2 pojazdy i kiedy ostatni pojazd opusci fabryke to żeby pojawił sie dialog

A w nastepnej misji to samo z budynkiem że po wybudowaniu labolatorium wyskoczy dialog. Próbowałem kombinacji z tym Eventem czyli
on Event(building) do
begin
// cos tam
end;
ale mi nie wychodziło.Czy możecie mi pomóc z tym? Z góry dzięki
Avatar de l’utilisateur
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Messages : 1108
Inscription : sam. janv. 15, 2011 8:13 pm
Localisation : Noxus

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Nefarem »

Widziałem taki kod w Modding Archive. Szukajka nie gryzie .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Avatar de l’utilisateur
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Messages : 4169
Inscription : mar. juil. 07, 2009 9:13 pm
Localisation : Polska - EuroStan ZSRE
Contact :

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Serpent »

3bitt a écrit :Witam.
Rozumiem że zaczynamy 3Bitt Seson "Męczydupstwo" #2.

Podpowiem ci że odpowiedź na twoje pytania to:

Code : Tout sélectionner

On VehicleConstructed(veh, fac) do
// na pojazdy

Code : Tout sélectionner

On BuildingComplete(b) do
// na budynki, gdzie budynek = GetBType(b)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Avatar de l’utilisateur
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Messages : 101
Inscription : dim. oct. 04, 2009 7:06 pm

Re: Potrzebne 2 kody

Message par 3bitt »

Rozumiem że zaczynamy 3Bitt Seson "Męczydupstwo" #2.

O co ci znów chodzi ? Ja się grzecznie pytam tylko o powazniejsze sprawy niż kiedyś a ty wyjezdzasz mi z jakimś męczydupstwem wez sie człowieku ogarnij i zachowuj sie należycie bo w tym momencie robisz z siebie pajaca.

Co do kodu to już znalazłem rozwiązanie
Avatar de l’utilisateur
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Messages : 4169
Inscription : mar. juil. 07, 2009 9:13 pm
Localisation : Polska - EuroStan ZSRE
Contact :

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Serpent »

3bitt a écrit : O co ci znów chodzi ? Ja się grzecznie pytam tylko o powazniejsze sprawy niż kiedyś a ty wyjezdzasz mi z jakimś męczydupstwem wez sie człowieku ogarnij i zachowuj sie należycie bo w tym momencie robisz z siebie pajaca.
Hmm, w SAILu istnieją bardziej poważne i mniej poważne sprawy? Zresztą mniejsza o to, równie dobrze ja mogę powiedzieć że zachowujesz się jak pajac bo mają dookoła tyle informacji udajesz że ich nie ma.
3bitt a écrit : Co do kodu to już znalazłem rozwiązanie
No tak, znajduje się ono dwa posty wyżej :lol:

PS: Nie mam zamiaru ci więcej pomagać w tworzeniu całej misji od zera.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Avatar de l’utilisateur
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Messages : 101
Inscription : dim. oct. 04, 2009 7:06 pm

Re: Potrzebne 2 kody

Message par 3bitt »

No i dobrze nie chcesz to nie ale przynajmniej nie zaczynaj tego co kiedyś.

Pojawił się problem otóż gdy robie przejscie z 4 misji do 4_cont to wyskakuje błąd takiej tresci
Unkown Error: List index out of bounds (30)
oto kod do misji:

Code : Tout sélectionner

kod: 
starting
begin
resetfog;
ComEnterUnit(s1,b1);
ComEnterUnit(s2,b2);
ComEnterUnit(s3,kosz);
ComEnterUnit(s4,kosz);
ComEnterUnit(s5,kosz);
ComEnterUnit(n1,lab);
Setbname(depo,'lenin');
Say(ja,'ja');
Say(rom,'rom');
Say(ja,'ja2');
Say(rom,'rom2');
Say(ja,'ja3');
Say(rom,'rom3');
Say(pow,'pow');
Say(ja,'ja4');
Say(rom,'rom4');
SaveCharacters(rom,'rom');
changemap('4','%_cont');
end;
Próbowałem tu poprawiac ale na nic nie wychodziło mi. Czy ktoś może mi powiedziec gdzie popełniłem błąd
Avatar de l’utilisateur
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Messages : 656
Inscription : lun. mai 03, 2010 9:05 pm

Re: Potrzebne 2 kody

Message par pomek »

nefarem, po kiego ch. cytujesz calego posta?
poza tym, gdyby to faktycznie tam bylo, to nie skompilowaloby sie.
Avatar de l’utilisateur
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Messages : 2526
Inscription : jeu. janv. 04, 2007 9:45 pm
Localisation : Gorzów Wlkp.
Contact :

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Antitheus »

W edytorze masz piękny spis eventów i funkcji - przydaje się. To samo znajduje się na Wiki OWSupportu.
Proponuję prostą rzecz: poszukaj tam i gdy zastosowanie odpowiedniego eventu [etc.] nie podziała - napisz na forum.
Avatar de l’utilisateur
mattin111
Soldier level 5
Soldier level 5
Messages : 280
Inscription : mer. juin 23, 2010 4:02 pm

Re: Potrzebne 2 kody

Message par mattin111 »

Serpent a écrit :Rozumiem że zaczynamy 3Bitt Seson "Męczydupstwo" #2.
Dobre xD

// Warned
Avatar de l’utilisateur
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Messages : 101
Inscription : dim. oct. 04, 2009 7:06 pm

Re: Potrzebne 2 kody

Message par 3bitt »

Antitheus a écrit :W edytorze masz piękny spis eventów i funkcji - przydaje się. To samo znajduje się na Wiki OWSupportu.
Proponuję prostą rzecz: poszukaj tam i gdy zastosowanie odpowiedniego eventu [etc.] nie podziała - napisz na forum.
Aha czyli na tym polega wasza pomoc świetnie aby tylko szukac nie mozna z góry powiedziec o co chodzi. Szukałem wszedzie i nie wiem o co chodzi w tym spisie.
Avatar de l’utilisateur
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Messages : 985
Inscription : mar. sept. 04, 2007 6:10 pm
Localisation : Poland, Warsaw
Contact :

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Gothuk »

3bitt a écrit : Pojawił się problem otóż gdy robie przejscie z 4 misji do 4_cont to wyskakuje błąd takiej tresci
Unkown Error: List index out of bounds (30)
List index out of bounds, czyli po polsku znaczy to tyle, że: indeks listy jest poza zakresem. Dodatkowo masz tam w nawiasie linię (30), jednak nie dałeś całego kodu i nie wiadomo która to linia jest winna w tym kodzie.

Być może

Code : Tout sélectionner

changemap('4','%_cont');
?
Jaką nazwę ma aktualna mapa? Czy istnieje mapa %nazwa_aktualnej_mapy%_cont ?
Avatar de l’utilisateur
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Messages : 2526
Inscription : jeu. janv. 04, 2007 9:45 pm
Localisation : Gorzów Wlkp.
Contact :

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Antitheus »

Nasza pomoc dotyczy przede wszystkim PROBLEMÓW z gotowym już kodem - gdy masz problemy z podstawami, no cóż - tutki albo śmierć.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Messages : 2898
Inscription : ven. juil. 28, 2006 10:58 am
Localisation : Bialystok, Poland

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Radzio »

Gothuk a écrit :Dodatkowo masz tam w nawiasie linię (30)
To w nawiasie to ten zły indeks. :P
Avatar de l’utilisateur
3bitt
Soldier level 4
Soldier level 4
Messages : 101
Inscription : dim. oct. 04, 2009 7:06 pm

Re: Potrzebne 2 kody

Message par 3bitt »

Być może

Code : Tout sélectionner

changemap('4','%_cont');
?
Jaką nazwę ma aktualna mapa? Czy istnieje mapa %nazwa_aktualnej_mapy%_cont

Gothuk ja podałem caly kod do 04 a chyba ze chodzi ci do 04_cont

Kod do 04:

Code : Tout sélectionner

starting
begin
resetfog;
ComEnterUnit(s1,b1);
ComEnterUnit(s2,b2);
ComEnterUnit(s3,kosz);
ComEnterUnit(s4,kosz);
ComEnterUnit(s5,kosz);
ComEnterUnit(n1,lab);
Setbname(depo,'lenin');
Say(ja,'ja');
Say(rom,'rom');
Say(ja,'ja2');
Say(rom,'rom2');
Say(ja,'ja3');
Say(rom,'rom3');
Say(pow,'pow');
Say(ja,'ja4');
Say(rom,'rom4');
SaveCharacters(rom,'rom');
changemap('4','%_cont');
end;
kod do 04_cont:

Code : Tout sélectionner

starting
begin
resetfog;
ComEnterUnit(s1,b1);
ComEnterUnit(s2,b2);
ComEnterUnit(s3,b3);
ComEnterUnit(s4,b4);
ComEnterUnit(s5,kosz);
ComEnterUnit(s6,kosz);
ComEnterUnit(s7,kosz);
ComEnterUnit(s8,kosz);
ComEnterUnit(s9,kosz);
ComEnterUnit(m1,fab);
ComEnterUnit(m2,fab);
ComEnterUnit(n1,lab);
ComEnterUnit(z1,c1);
ComEnterUnit(z2,c2);
ComEnterUnit(z3,c3);
ComEnterUnit(kas,h1);
ComEnterUnit(g2,h2);
DialogueOn;
SayRadio(rom,'rom5');
SayRadio(sir,'sir');
SayRadio(rom,'rom6');
ChangeMissionObjectives('M1');
end;

every 0$01 trigger IsInArea(rom,dialog) do
begin
Say(sir,'sir2');
Say(kas,'kas');
Say(sir,'sir3');
SayRadio(rom,'rom7');
ChangeMissionObjectives('M2');
ChangeMissionObjectives('M4');
end;

every 0$01 trigger IsInArea(kas,trup) do
begin
Say(kas,'kas2');
Say(sir,'sir4');
Say(kas,'kas3');
end;

every 0$01 trigger IsInArea(sir,notatka) do
begin
Say(sir,'sir5');
Say(sir,'sir6');
Say(ja,'ja5');
Say(rom,'rom8');
ChangeMissionObjectives('M3');
ChangeMissionObjectives('M5');
end;

every 0$01 trigger IsInArea(sir,dialog2) do
begin
Say(sir,'sir7');
Say(dr,'dr');
Say(sir,'sir8');
end;
brakuje jeszcze medali koncowych i zapisu charakteru czy to moze miec cos wspolnego z tym blędem ?

P.S: A jak tu jestesmy to mam pytanie. Czemu jak na koncu misji wyskakuja medale to na 1 medalu tekst wyskakuje a na 2 i 3 pisze "bad identyfity sail" w sailu i pliku .txt dobrze jest ustawione.

Nazwa folderów: 04 a drugi 04_cont

Nazwa mission.dat:

Code : Tout sélectionner

MISSION 4
    MAP 04
    NAME "Główna baza"
    SUBCAMP 1
    PREV 3
    NEXT 5
Mysle ze mi pomożecie koledzy z tym problemem. Dawno już się nie bawiłem i dlatego nie pamiętam
Dernière modification par 3bitt le jeu. juil. 26, 2012 9:05 pm, modifié 1 fois.
Avatar de l’utilisateur
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Messages : 1108
Inscription : sam. janv. 15, 2011 8:13 pm
Localisation : Noxus

Re: Potrzebne 2 kody

Message par Nefarem »

Dałeś w misji 4,4_cont w edytorze w user properties mission 4?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Répondre