Sail - kod ruchu jednostek

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Gutek
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 11
Joined: Mon Dec 31, 2012 10:04 pm
Location: Konin

Sail - kod ruchu jednostek

Post by Gutek »

Cześć. Trochę bawię się w edytorze. Chciałbym aby postacie podeszły w okolice Eon'u (tj. w pierwszej misji amerykanów) oraz aby czas się zatrzymał, postacie coś do siebie mówią, a potem aby same weszły do Eon'u oczywiście w Sail'u.
Z góry dzięki za pomoc :arhello:
User avatar
Night
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 146
Joined: Sat Jun 26, 2010 10:06 am

Re: Sail - kod ruchu jednostek

Post by Night »

Code: Select all

begin
        InGameOn;
            AddComMoveUnit(postać, budynek);
            Say(postać, 'X');
        InGameoff;
end;
gdzie X to odnośnik do tekstu jaki ma wypowiadać postać w pliku Texts.txt

lub

Code: Select all

begin
        InGameOn;
             AddComMoveToArea(postać, area);
             Say(postać, 'X');
        InGameoff;
end;
Chociaż to bardzo proste do znalezienia.

Edit
-------------
InGameOn jest na formę filmiku. Jeśli chcesz, żeby jeszcze nic się nie ruszało, to dodaj DialogueOn i później na zamnięcie DialogueOff.
Last edited by Night on Mon Jan 14, 2013 8:35 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Sail - kod ruchu jednostek

Post by Nitek »

Gutek wrote:(tj. w pierwszej misji amerykanów)
W takim razie otwórz pierwszą misję amerykanów i sprawdź jak zostało to wykonane.
Post Reply