Kód: Vybrať všetko
Export chris1, alice1, jey1, jack1, soldier1, zestaw1, harris1;
Export Am03Pojazd1;
Starting
var Am03Wybor;
begin
//chris1=CreateCharacter('chris1save3x1');
chris1 := NewCharacter('chris1');
alice1 := NewCharacter('alice1');
jey1 := NewCharacter('jey1');
jack1 := NewCharacter('jack1');
soldier1 := NewCharacter('soldier1');
harris1 := NewCharacter('harris1');
zestaw1=CreateCharacterSet('zestaw');
Am03Wybor:=CharacterSelection('napis',3,5,[sel_change_class, chris1, sel_changeable, sel_not_hired]^alice1^jey1^jack1^zestaw1^soldier1^[sel_not_changeable, harris1],[1,2,3,4]);
PlaceUnitArea(Am03Wybor, Am03Enter, false);
end;
"zestaw" to zapisani ludzie na mapie wcześniej.
CharacterSelection działa i wczytuje do wyboru ludzi z poprzedniej misji.
Problem jest tego rodzaju, że nie wiem, jak wybrane postaci ustawić na mapie.
Z areą jest ok - mogę wybrać pojedyńczą postać nie z "zestaw1" i się pojawia, dodatkowo wklepałem pojazd żeby się pojawiał i również jest ok.
Próbowałem w takim razie ustawić sam "zestaw1" na mapie. Również nie działało. Co działało to pojawienie się jednej postaci, po usunięciu "set", CreateCharacterSet, więc coś tam wczytuje.
Próbowałem znaleźć odpowiedź w misji 5 amerykanów, ale za Chiny nie mogę się połapać w tamtym kodzie. Czy na to jest jakaś inna komenda?
Wszystko próbowałem bezpośrednio w grze.