Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Odpovědět
Uživatelský avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Příspěvky: 271
Registrován: pát zář 25, 2009 7:54 am
Bydliště: Poland | Bytom
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od $ushiWIR »

YuriStriatov píše:Czerwony text na zoltym = nie da sie doczytac. We no to popraw.
albo Backero zrób obrysy na napisach i grubszą czcionkę ;)
Obrázek | Obrázek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrázek
deekline
Soldier level 0
Soldier level 0
Příspěvky: 8
Registrován: čtv led 19, 2012 10:33 pm

Re: Overload

Příspěvek od deekline »

i jak tam prace nad modem ?
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Backero »

Trochę wolniej, ale mam coś do pokazania i myślę, że to dzisiaj zrobię ^^
Uživatelský avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 305
Registrován: pát úno 16, 2007 1:34 pm
Bydliště: Grudziądz

Re: Overload

Příspěvek od Jeanks »

5 - 7 lat temu mod by zrobił furorę. Dziś po jego ukończeniu zagra ledwie garstka osób. Tym bardziej wielkie brawa za chęci i ambicję :P chyba, że to się wiążę z Twoją pracą czy szkołą albo po prostu się nudzisz heh powodzenia
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Backero »

@Jeanks
Mam jednak nadzieję, że uda się choć na trochę przywrócić tym sposobem jakiś graczy :)

A oto nowy screenshot:
Obrázek

Kolorystycznie jeszcze trochę to może ujednolicę. Przedstawiona została tutaj elektrownia syberytowa, nowy wygląd koszar na bazie behemota, a także manualna wieżyczka z nowym modelem uzbrojona w jedną z nowych broni - Emitera falowego (nazwa do przemyślenia pewnie jeszcze). Będzie to broń na bazie balisty z dużym zasięgiem i atakiem obszarowym. Możliwa będzie do zamontowania tylko i wyłącznie w wieżyczce. Wygląd pewnie ulegnie jeszcze zmianie, zwłaszcza wygląd "pocisków". W rogu zaś znajduje się niemiecki poduszkowiec z radarem.
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4173
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Serpent »

Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Backero »

E tam fajnie jeździ :D Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4173
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Serpent »

Backero píše:E tam fajnie jeździ :D Może nie widać faktycznie tego tak z tej perspektywy, ale te wiatraki są poziome, nie pionowe. Większy rotfl to te koszary z behemota, które wyglądają jakby miały wejście od góry xd
Jeden granat z moździerza i gut baj czops :disco:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
deekline
Soldier level 0
Soldier level 0
Příspěvky: 8
Registrován: čtv led 19, 2012 10:33 pm

Re: Overload

Příspěvek od deekline »

no no za*****cie to ci wyszło. Aż ciekawi mnie podczas pierwszej gdy jakie błędy będą. Ale myśle że mało bo dużo roboty dałeś do tego moda.
Uživatelský avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Příspěvky: 135
Registrován: sob pro 27, 2008 8:53 pm
Bydliště: Wrocław
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Siwson »

Backero - wyjdzie kiedyś jakaś beta?
Thanks, biacz.
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Backero »

Kiedyś na pewno ;) Póki co mam na głowie zaległy obowiązkowy kurs e-learningowy na studia, a czasu niewiele
Uživatelský avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Příspěvky: 656
Registrován: pon kvě 03, 2010 9:05 pm

Re: Overload

Příspěvek od pomek »

Serpent píše:Ten radar to już przegięcie, wiatraki zamiast kół rotfl.
HAHAHAHAHA !

PS: Jak ten mod wyjdzie, to az zainstaluje ow. W koncu nie po to dalem lajka na fesjie ^^
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Backero »

Obrázek

Oto nanokomora - nowe narzędzie używane przez Amerykanów. W Overload będą oni mogli wyposażyć w to pojazd lub wieżyczkę. Jest to konstrukcja defensywna, która umożliwia samonaprawianie się pobliskich pojazdów. Kod nie jest jeszcze gotowy, ale planowana jest możliwość zwiększenia zasięgu działania poprzez rozwinięcia technologii optycznej oraz mocy przez rozwinięcia technologii komputerowej. Konstrukcja tej "broni" jest automatycznie dostępna po przebadaniu pierwszego poziomu każdej z tych technologii i po zbudowaniu rozbudowy komputerowej i radarowej.

Chciałbym, żeby efekt leczenia się nie stackował, ale na razie nie mam koncepcji, jak to rozkminić :)
Uživatelský avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Příspěvky: 271
Registrován: pát zář 25, 2009 7:54 am
Bydliště: Poland | Bytom
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od $ushiWIR »

Trochę na głupiego - wymieszać kod z spowalniacza czasu ruskich i samoleczenia w skrypcie gry bądź lekarzy, naprawy pojazdów przez mechaników? Taki pomysł na głupiego, a co do zasięgu to coś z kodem z radaru od amerykanów? :D
Obrázek | Obrázek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: Overload

Příspěvek od Backero »

Nic z tych rzeczy. Jeszcze gorzej. Wszystko w SAILu.

Ta nanokomora jest w buildzie już z pół roku, ale ciągle niedokończona i nietestowana, więc istnieje możliwość, że nie pojawi się w ogóle lub pojawi się trochę w innej formie.
Odpovědět