Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Ответить
Silent_Scream
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Сообщения: 126
Зарегистрирован: Чт окт 08, 2009 1:48 pm

Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Сообщение Silent_Scream »

Hejka, mam problem z postaciami. Chciałbym zrobić tak jak w oryginalnej kampanii z postaciami. Jeśli zginie w jednej misji to żeby jej nie było w następnej. Patrzyłem w kodzie oryginalnej kampanii ale za bardzo mi to nie pomogło bo się troszkę gubię w tym. Tak wiec jak zrobić to co pisałem wyżej? I mam zapytanie jeszcze jedno. Chodzi o warunek "see"
Czy da sie zrobic cos w stylu takiego czegoś: Jeśli ident_1 zobaczy ident_2 Czy "see" tyczyć sie musi identu i strony czy też identu i identu?
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Сообщение Serpent »

Randy Orton писал(а):Hejka, mam problem z postaciami. Chciałbym zrobić tak jak w oryginalnej kampanii z postaciami. Jeśli zginie w jednej misji to żeby jej nie było w następnej. Patrzyłem w kodzie oryginalnej kampanii ale za bardzo mi to nie pomogło bo się troszkę gubię w tym."
Ogólnie pod koniec misji dajesz warunek IsLive albo IsOk i jeśli są spełnione dajesz SaveCharacters(ident, 'XX_ident'); // gdzie XX dajesz numer misji np. 09.

I potem w którejś tam kolejnej misji używasz TestCharacters do identu 'XX_ident' i jeżeli warunek jest spełniony to wczytujesz postać.

Ważne by były te numerki, bo gdybyś jechał ciągle z jednym identem to gra mogłaby wczytać postać jeszcze sprzed przedniejszej misji w której była zapisana.

Czy da sie zrobic cos w stylu takiego czegoś: Jeśli ident_1 zobaczy ident_2 Czy "see" tyczyć sie musi identu i strony czy też identu i identu?
Warunek:

Код: Выделить всё

GetDistUnits(ident1, ident2) < odległość w hexach 
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Сообщения: 341
Зарегистрирован: Вт авг 09, 2011 5:51 pm

Re: Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Сообщение MasterKiller »

jakie getdistunits? xD funkcja See dziala tak:
see(strona ktora widzi, jednostka) np.

every 0$1 trigger See(1, zolnierz) do

czyli cos sie wydarzy gdy niebiescy ujrza jednostke zolnierz. nie wiem, jak to dziala, gdyby ustawic zolnierza jako nasza jednostke, czyli tak jakby niebiescy od razu by go widzieli, choc pewnie kod by sie odpalil od razu. w takim wypadku lepiej uzyc jednak tego getdistunits

@down
Czy "see" tyczyć sie musi identu i strony czy też identu i identu?
Последний раз редактировалось MasterKiller Сб сен 07, 2013 8:20 am, всего редактировалось 1 раз.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Postacie i ich przejście do kolejnej misji

Сообщение Serpent »

Umiem czytać -.-

On chce warunek jak jednostka1 zobaczy jednostka2.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Ответить