Overload

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Mimo to spróbuję coś pokombinować podczas przygotowywania mapy multi do bety moda (tak, tego jeszcze nie zacząłem). Na razie zajmuję się jeszcze modułem GeCore. Właśnie on sprawia, że działa emiter syberytowy czy klonowanie małpoludów bez ingerencji w kod źródłowy, ale jest też głównym źródłem potencjalnych crashy.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Overload

Post by Serpent »

Crashe najczęściej wywala jak jest natłok danych. Przykładowo im więcej pętli tym większe ryzyko. Dodatkowo każda jednostka na mapie to też obciążenie (widać to na mp przy rashowaniu hg).

Nie wiem jak działają te twoje GeCore (;p) ale pewnie opierają się na every ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Dokładnie, kilka stanów jest sprawdzanych co pół sekundy. W grę w wchodzi filtrowanie, nadawanie identyfikatorów. Dla niektórych warunków stworzenie nowej jednostki.

Na przykład emiter syberytowy tworzy promieniowanie syberytowe wokół siebie o określonym przez rozwój technologii syberytowej promieniu na czas 1 sekundy co jedną sekundę. Zależne jest to od włączonej/wyłączonej aktywacji promieniowania i od strony gracza korzystającego z emitera, więc powstać musi pętla. Przynajmniej teraz emitery dla konkretnej strony włącza i wyłącza się wszystkie naraz, a nie pojedyńczo, co nieco odciąża kod. Wciąż jednak to duża dawka operacji.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Overload

Post by $ushiWIR »

co tu się dzieje, jakie emitery, wat?! ;O przerażasz mnie Bakiero ; _ ;
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

$ushiWIR wrote:co tu się dzieje, jakie emitery, wat?! ;O przerażasz mnie Bakiero ; _ ;
Image
Oto jedna z nowych broni - emiter syberytowy. Zadaje obszarowe obrażenia dookoła, lecz jedynie celom biologicznym. Obrażenia otrzymują także ludzie schowani w pojazdach lub budynkach. Promieniowanie aktywuje się jedynie, gdy w pobliżu wykryje wrogą piechotę. Wyłącza się natomiast, gdy w pole rażenia wejdzie sojusznik. Większa ilość emiterów zwiększa nie tylko zasięg rażenia tej broni, ale także intensywność promieniowania. Do konstrukcji wymagana jest przebadana technologia "Rozkład syberytu" oraz syberytowa rozbudowa fabryki. Kosztuje 10 skrzyń i 40 syberytu i może być umieszczone jedynie na zdalnie sterowanym pojeździe. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.
Nieaktualne jest jedynie to, że emiter aktywuje i deaktywuje się sam w zależności, czy w pobliżu jest sojusznik. Aktywować go będzie gracz. Teraz jego być albo nie być zależy od testów jak wpłynie na synchronizację w grze.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: Overload

Post by $ushiWIR »

ja ci powiem tak, to ma siłę jak promieniowanie bo bombie syberytowej (proszę o oklaski za błyskotliwość), więc powinno być droższe to budowy ponieważ jest bardziej śmiercionośne. Na multi mało co kto to użyje (taktyki hg itp itd), a na singlu sam chętnie bym się tym po bawił :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Broń bardzo sytuacyjna, ale i śmiercionośna, gdy się mądrze użyje. Przynajmniej takie ma założenie. Niemądrym użyciem można zaszkodzić samemu sobie. I nie masz racji jeśli chodzi o moc promieniowania :P To promieniowanie jest słabsze, ale za to w przeciwieństwie do spowalniacza czasu "stackuje się". Oznacza to, że kilka emiterów obok siebie stworzy silniejsze promieniowanie wokół. A co do ceny, to jest ona tylko taka wstępna, tak samo jak każdy z nowych elementów gry. Przede wszystkim razi ziomków w pojazdach i budynkach, więc chowanie się tam nie jest takie skuteczne ^^
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Overload

Post by Antitheus »

Zawsze możesz użyć "paliwa" - działając spala syberyt - 10x10 kratek jak w komorze transportowej - o ile jest to do zrobienia :)
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 462
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Overload

Post by Szulce »

Mother of God, co ja tu widzę. :amwtf: Jeśli ta produkcja dojdzie do skutku, to będzie niezły odjazd. Ile Ty tam nacji planujesz wpakować? :amsmile:
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

@Antitheus
Dałoby się, ale takie coś zastępowałoby komorę transportową i w dodatku znowu masa operacji podczas gry by się musiała wykonywać.

@Szulce
Jedną.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 462
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Overload

Post by Szulce »

Jedną na całego moda, czy jedną poza tymi podstawowymi? :mrgreen:
Image
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Na początku w becie będzie można grać tylko Niemcami. Potem dodani zostaną Amerykanie i Rosjanie, ale w niezmienionej formie. Prawdopodobnie wgl nazwy zostaną zmienione na Alianci, Sowieci i Naziści, ze względu na fabułę.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Overload

Post by Jeanks »

Oby ta fabuła była wciągająca a cele misji wykorzystywały wszelkie nowinki. Szkoda by było takiej modyfikacji gdyby nie wciągała z powodu oklepanej fabuły
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Overload

Post by Backero »

Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie, a scenariusz pierwszego aktu jest już gotowy, aczkolwiek kampania nie jest priorytetem tego moda. Zapewnić jednak mogę, że misje kampanii będą jakościowo dorównywać tym z oryginalnej, nawet jeśli zrobienie jednej będzie trwało długo. Póki co nie gwarantuję, że kampania kiedykolwiek zostanie skończona. Różnie w życiu bywa :P
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: Overload

Post by Xero Rozbójca »

Najlepsza kampa to ustawić radar, dwie wyrzutnie rakiet i odgrodzić je murem tak, by tylko rakietki mogły sięgać wroga :D
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
Post Reply