Overload
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Mimo to spróbuję coś pokombinować podczas przygotowywania mapy multi do bety moda (tak, tego jeszcze nie zacząłem). Na razie zajmuję się jeszcze modułem GeCore. Właśnie on sprawia, że działa emiter syberytowy czy klonowanie małpoludów bez ingerencji w kod źródłowy, ale jest też głównym źródłem potencjalnych crashy.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Overload
Crashe najczęściej wywala jak jest natłok danych. Przykładowo im więcej pętli tym większe ryzyko. Dodatkowo każda jednostka na mapie to też obciążenie (widać to na mp przy rashowaniu hg).
Nie wiem jak działają te twoje GeCore (;p) ale pewnie opierają się na every
Nie wiem jak działają te twoje GeCore (;p) ale pewnie opierają się na every
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Dokładnie, kilka stanów jest sprawdzanych co pół sekundy. W grę w wchodzi filtrowanie, nadawanie identyfikatorów. Dla niektórych warunków stworzenie nowej jednostki.
Na przykład emiter syberytowy tworzy promieniowanie syberytowe wokół siebie o określonym przez rozwój technologii syberytowej promieniu na czas 1 sekundy co jedną sekundę. Zależne jest to od włączonej/wyłączonej aktywacji promieniowania i od strony gracza korzystającego z emitera, więc powstać musi pętla. Przynajmniej teraz emitery dla konkretnej strony włącza i wyłącza się wszystkie naraz, a nie pojedyńczo, co nieco odciąża kod. Wciąż jednak to duża dawka operacji.
Na przykład emiter syberytowy tworzy promieniowanie syberytowe wokół siebie o określonym przez rozwój technologii syberytowej promieniu na czas 1 sekundy co jedną sekundę. Zależne jest to od włączonej/wyłączonej aktywacji promieniowania i od strony gracza korzystającego z emitera, więc powstać musi pętla. Przynajmniej teraz emitery dla konkretnej strony włącza i wyłącza się wszystkie naraz, a nie pojedyńczo, co nieco odciąża kod. Wciąż jednak to duża dawka operacji.
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Overload
co tu się dzieje, jakie emitery, wat?! ;O przerażasz mnie Bakiero ; _ ;
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
$ushiWIR wrote:co tu się dzieje, jakie emitery, wat?! ;O przerażasz mnie Bakiero ; _ ;
Nieaktualne jest jedynie to, że emiter aktywuje i deaktywuje się sam w zależności, czy w pobliżu jest sojusznik. Aktywować go będzie gracz. Teraz jego być albo nie być zależy od testów jak wpłynie na synchronizację w grze.Oto jedna z nowych broni - emiter syberytowy. Zadaje obszarowe obrażenia dookoła, lecz jedynie celom biologicznym. Obrażenia otrzymują także ludzie schowani w pojazdach lub budynkach. Promieniowanie aktywuje się jedynie, gdy w pobliżu wykryje wrogą piechotę. Wyłącza się natomiast, gdy w pole rażenia wejdzie sojusznik. Większa ilość emiterów zwiększa nie tylko zasięg rażenia tej broni, ale także intensywność promieniowania. Do konstrukcji wymagana jest przebadana technologia "Rozkład syberytu" oraz syberytowa rozbudowa fabryki. Kosztuje 10 skrzyń i 40 syberytu i może być umieszczone jedynie na zdalnie sterowanym pojeździe. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.
- $ushiWIR
- Soldier level 5
- Posts: 271
- Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
- Location: Poland | Bytom
- Contact:
Re: Overload
ja ci powiem tak, to ma siłę jak promieniowanie bo bombie syberytowej (proszę o oklaski za błyskotliwość), więc powinno być droższe to budowy ponieważ jest bardziej śmiercionośne. Na multi mało co kto to użyje (taktyki hg itp itd), a na singlu sam chętnie bym się tym po bawił
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Broń bardzo sytuacyjna, ale i śmiercionośna, gdy się mądrze użyje. Przynajmniej takie ma założenie. Niemądrym użyciem można zaszkodzić samemu sobie. I nie masz racji jeśli chodzi o moc promieniowania To promieniowanie jest słabsze, ale za to w przeciwieństwie do spowalniacza czasu "stackuje się". Oznacza to, że kilka emiterów obok siebie stworzy silniejsze promieniowanie wokół. A co do ceny, to jest ona tylko taka wstępna, tak samo jak każdy z nowych elementów gry. Przede wszystkim razi ziomków w pojazdach i budynkach, więc chowanie się tam nie jest takie skuteczne ^^
Re: Overload
Zawsze możesz użyć "paliwa" - działając spala syberyt - 10x10 kratek jak w komorze transportowej - o ile jest to do zrobienia
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Overload
Mother of God, co ja tu widzę. Jeśli ta produkcja dojdzie do skutku, to będzie niezły odjazd. Ile Ty tam nacji planujesz wpakować?
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
@Antitheus
Dałoby się, ale takie coś zastępowałoby komorę transportową i w dodatku znowu masa operacji podczas gry by się musiała wykonywać.
@Szulce
Jedną.
Dałoby się, ale takie coś zastępowałoby komorę transportową i w dodatku znowu masa operacji podczas gry by się musiała wykonywać.
@Szulce
Jedną.
Re: Overload
Jedną na całego moda, czy jedną poza tymi podstawowymi?
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Na początku w becie będzie można grać tylko Niemcami. Potem dodani zostaną Amerykanie i Rosjanie, ale w niezmienionej formie. Prawdopodobnie wgl nazwy zostaną zmienione na Alianci, Sowieci i Naziści, ze względu na fabułę.
Re: Overload
Oby ta fabuła była wciągająca a cele misji wykorzystywały wszelkie nowinki. Szkoda by było takiej modyfikacji gdyby nie wciągała z powodu oklepanej fabuły
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: Overload
Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie, a scenariusz pierwszego aktu jest już gotowy, aczkolwiek kampania nie jest priorytetem tego moda. Zapewnić jednak mogę, że misje kampanii będą jakościowo dorównywać tym z oryginalnej, nawet jeśli zrobienie jednej będzie trwało długo. Póki co nie gwarantuję, że kampania kiedykolwiek zostanie skończona. Różnie w życiu bywa
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
Re: Overload
Najlepsza kampa to ustawić radar, dwie wyrzutnie rakiet i odgrodzić je murem tak, by tylko rakietki mogły sięgać wroga