Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Radzio »

Ujdzie ;-P
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Wszystko się poprawnie wyświetla cel po celu tylko że jak jest 1 cel póżniej 2 cel to 1 cel nie jest skreślony.
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Radzio »

Skoro tak to zaplanowałeś, to powinieneś przenieść kod na Out poprzedniego do tego dodającego nowy cel.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Serpent »

Creative wrote:Wszystko się poprawnie wyświetla cel po celu tylko że jak jest 1 cel póżniej 2 cel to 1 cel nie jest skreślony.
Proponuje zmienić nazwę tego tematu na "Blackmen usiłuje nauczyć się modować". Co jak co ale przypomina mi to użytkownika 3bit który przyłaził tu z byle jakim problemem. Blackmen robi to samo, przyłazi tu bo nie zna podstaw.

Odpisywanie mu to karmienie trola bo zaraz przylezie tu z nowym problemem.

PS: To był mój ostatni wpis w tym temacie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Serpent WTF !?
Zrobiłem tak : // kod by NNPlaya.
Potem w Sailu:
Kod:
ChangeMissionObjectives('CEL1');
żeby ustawić cel i
Kod:
ChangeMissionObjectives('CEL1W');
żeby przekreślić cel (oznaczyć jako wykonany)
Zrobiłem tak i działa. Jeśli tak dalej pójdzie zrobię swoją 1 misje :)
Last edited by Creative on Tue May 01, 2012 12:25 pm, edited 1 time in total.
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Radzio »

Oczywiście, o ile zamieniłeś te identy na takie, jakie masz w pliku.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Teraz muszę pomyśleć nad:
-kod ataku rosjan na baze AM. ( co 5/10 min. ) składajacy sie z ludzi i pojazdów.
-exportowanie 1 postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.

Takie kody da się zrobić ?
Image
User avatar
mattin111
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 280
Joined: Wed Jun 23, 2010 4:02 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by mattin111 »

Serpent wrote: Co jak co ale przypomina mi to użytkownika 3bit który przyłaził tu z byle jakim problemem. Blackmen robi to samo, przyłazi tu bo nie zna podstaw.
Pamietasz jego jeszcze xD

Pisze wszystko w Modding Archive troche szukania nie zaszkodzi. Co do Exportowania zobacz inne Mody Otworz je w Edytorze i Pomysl potem xd
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Radzio »

Tym razem Nasz Niemiecki Przyjaciel ma rację ;-)
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Dobrze poszukam w Modding Archive i modach.
Eksportowanie mógłbym skopiować z Kampanii OW.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Creative »

Ref.Zacząłem robić mojego moda 1 misja prawie skończona i tych brakuje 2 rzeczy.

Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.

Można prosić o przykładowe kody ?
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod problemy

Post by Nefarem »

O jesus zaczyna sie. Oglaszam : Blackm3n usiluje zrobic moda sezon #2.

Lap ten kod

Code: Select all

starting
exitgame;
End;
Skompiluj i odpal.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Niezniszczalni mod - Problemy

Post by Nitek »

Creative wrote:Ref.Zacząłem robić mojego moda 1 misja prawie skończona i tych brakuje 2 rzeczy.

Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.

Można prosić o przykładowe kody ?
Wszystko masz podane na tacy w pierwszych dwóch misjach amerykańskich.
// Mało tego, wszystko ma w modding archive.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 313
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Niezniszczalni mod problemy

Post by Markok »

Jak już jedziecie z tematem na ostro (exitgame; :D) to może wyjawicie sekret wyciągania map z oryginalnej kampanii. Próbowałem na różne sposoby i zawsze zostawałem z błędem.. a nikt nigdzie nigdy nie owinął tego w poradnikowe szaty. :amhello:
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod problemy

Post by Creative »

Markok wrote:Jak już jedziecie z tematem na ostro (exitgame; :D) to może wyjawicie sekret wyciągania map z oryginalnej kampanii. Próbowałem na różne sposoby i zawsze zostawałem z błędem.. a nikt nigdzie nigdy nie owinął tego w poradnikowe szaty. :amhello:
No właśnie u mnie jest to samo, chcę wziąć 4 mapę amerykańców, usuwam wszystko z mapy(jednostki,budynki) oraz kody SAIL z folderu oraz z edytora i sypią się błędy.

A gdy już jest mniej błedów, biorę ludzi na mapkę i wsadzam do budynków i nie da się zapisać mapy bo ludzie są w budynkach.(opcja save jest na szaro)
Image
Post Reply