Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 313
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Markok »

Rakiet w OW są całe magazyny, samonaprowadzające, samowybuchające, samolatające..
A jakby tak zrobić samolot/helikopter :D ? Podstawę od poduszkowca już mamy także minimalny nakład pracy potrzebny aby to zrobić :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Markok wrote:Rakiet w OW są całe magazyny, samonaprowadzające, samowybuchające, samolatające..
A jakby tak zrobić samolot/helikopter :D ? Podstawę od poduszkowca już mamy także minimalny nakład pracy potrzebny aby to zrobić :)
Nope, poduszkowiec to normalny pojazd który może jeździć po wodzie i tyle.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Markok wrote:Rakiet w OW są całe magazyny, samonaprowadzające, samowybuchające, samolatające..
A jakby tak zrobić samolot/helikopter :D ? Podstawę od poduszkowca już mamy także minimalny nakład pracy potrzebny aby to zrobić :)
No to do dzieła, jak masz pomysł na model to podziel się z nami :D
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 313
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Markok »

Z serii : To uczucie, kiedy - Daj przy żarcie nawet dwa uśmieszki. Nie zrozumieli. To naprawdę bracia :D
Może coś a'la Behemot + buldożer, do burzenia wrogich fortyfikacji, bez dodatkowego uzbrojenia.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Markok wrote:Z serii : To uczucie, kiedy - Daj przy żarcie nawet dwa uśmieszki. Nie zrozumieli. To naprawdę bracia :D
Może coś a'la Behemot + buldożer, do burzenia wrogich fortyfikacji, bez dodatkowego uzbrojenia.
Jest już coś takiego. :amrazz:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Polska
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Małpoludy ujeżdżające tygrysy.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 313
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Markok »

Hah lepiej żeby kolega48 tutaj nie zaglądał z jego fobią do małp :)
<<< Małpy rzucające laskami dynamitu jak moździerzowcy >>>
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

Post by Nefarem »

Małpy z animacją rozmnażania i straszące kolege48 :D
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Może odczepmy się od małp bo kolega wpadnie w depresje XD
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

Post by Nefarem »

Zapiszmy go na terapię.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Sand of Siberia

Post by kolega48 »

widzę wszystko i jestem na bieżąco :evil: bad boys :amfu:
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 90
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Sand of Siberia

Post by nadwrazliwosc_zebow »

Skoro to Przymierze, to najlepsze by było coś mało ofensywnego i wykorzystującego dość zaawansowaną technologię. Może coś w rodzaju jakiejś jeżdżącej tarczy, zakrzywiającej czasoprzestrzeń i odbijającej ataki przeciwnika w jego kierunku? Tylko musiałoby to być w jakiś sposób niedoskonałe, na przykład przepuszczające część pocisków, albo skierowane tylko punktowo na jednego atakującego przeciwnika, żeby się nie okazało, że tarcza i jej najbliższe otoczenie są niezniszczalne :D
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

MarkedOne wrote: To fajny pomysł. Kod by liczył różnice poziomu życia przed i po strzale, dzielił na dwa i obrażenia zadawał dla atakującego. Chociaż hmhm trochę chyba trudne do napisania ;D
Nic nie jest trudne do napisania :D

Tylko nie bardzo rozumiem jak to ma działać? Obijać obrażenia czy dzielić między swoich? Żeby potem się nie okazało że tarcza zabiła połowę personelu bazy ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Pomysł zbyt op według mojej bezstronnej opinii ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

Post by Nefarem »

Nowy budynek: Fabryka skrzyń
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Post Reply