Cox And Moszna Adventures

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Xander »

Jaki jest najtrudniejszy kod w sailu (mogą być pare), który zrobiłeś i wystąpi w CAMA?
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Xander »

MarkedOne píše:
Proszę o zdefiniowanie trudności kodu w sailu.

Chciałbym ocenić swój mod pod tym względem.
Każdy ma inny poziom prawda?
dla takiego Creative sukcesem może być funkcja respienia ludzi, a dla niektórych (np:. Serpent) nic nie jest trudne i nie stanowi wyzwania... więc no nie da się zdefiniować trudności kodu w sailu, to wszystko zależy od osobistego doświadczenia. Tak jak z Matmą. Duuuh?... A Teraz mnie zreportuj za posta :D

--------------------------------------------------

CAMA wyjdzie w tym miesiącu czy następnym? nie wiadomo czy się przygotowywać na moda teraz, czy potem. :/
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Příspěvky: 80
Registrován: čtv srp 28, 2014 1:13 pm
Bydliště: Poland

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od MrMentor »

Xander píše:a dla niektórych (np:. Serpent) nic nie jest trudne i nie stanowi wyzwania...
Dla każdego znajdzie się coś trudnego...
Różnica polega na tym, że dla niektórych trudność jest równoznaczna z wyzwaniem i po kilku godzinach podejść pod różnym kątem, nie jest to już takie trudne.
Z kolei dla innych problem jest równoznaczny z barierą nie do przejścia i koniecznością błagania o pomoc przy najmniejszej pier**le.
Tym się różni programista od tak zwanego ScriptKiddie.
In programming and hacking culture, a script kiddie or skiddie (also known as skid and script bunny, the term script kitty is not valid in this context) is an unskilled individual who uses scripts or programs developed by others to attack computer systems and networks and deface websites. It is generally assumed that script kiddies are juveniles who lack the ability to write sophisticated programs or exploits on their own and that their objective is to try to impress their friends or gain credit in computer-enthusiast communities. However, the term does not relate to the actual age of the participant. The term is generally considered to be pejorative.
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1242
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Creative »

MarkedOne píše:
Xander píše:Jaki jest najtrudniejszy kod w sailu (mogą być pare), który zrobiłeś i wystąpi w CAMA?
Proszę o zdefiniowanie trudności kodu w sailu.

Chciałbym ocenić swój mod pod tym względem.

------------------------------------

Creative, modyfikowałeś dźwięki lub pliki pojazdów?
Query.
Obrázek
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1242
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Creative »

Jestem w połowie testów moda i naprawianiu go. Po testach jak go przejdę wypuszczam moda w języku polskim. Reszta języków później.
Obrázek
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Xander »

Creative píše:Jestem w połowie testów moda i naprawianiu go. Po testach jak go przejdę wypuszczam moda w języku polskim. Reszta języków później.
W końcu Creative posłuchał zalecenia osób którzy grali w jego mody - tetuj gre, a nie wypuścisz ją bez tetowania, w innym przypadku będziesz zapier****ł na galerze.
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 341
Registrován: úte srp 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od MasterKiller »

Xander píše:(...) tetuj gre, (...) bez tetowania (...) na galerze.
widze ze jeszcze ktos tu NrGeja oglada :D
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Xander »

MasterKiller píše:
Xander píše:(...) tetuj gre, (...) bez tetowania (...) na galerze.
widze ze jeszcze ktos tu NrGeja oglada :D

Nooo od 3 odcinka crapa się ogląda, Creative widocznie też ogląda, skoro wziął się za siebie i tetuje swojego moda! :D

Creative masz już tam ferie u siebie? Czy nieco później? Jaak bardzo Ferie wpłyną na szybkość prac nad modem
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1242
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Creative »

Xander píše:
MasterKiller píše:
Xander píše:(...) tetuj gre, (...) bez tetowania (...) na galerze.
widze ze jeszcze ktos tu NrGeja oglada :D

Nooo od 3 odcinka crapa się ogląda, Creative widocznie też ogląda, skoro wziął się za siebie i tetuje swojego moda! :D

Creative masz już tam ferie u siebie? Czy nieco później? Jaak bardzo Ferie wpłyną na szybkość prac nad modem
Ferie mam dopiero od 2 lutego :D Szybciej.

// Masz 22 lata i masz ferie?
Spoiler:
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Xander »

zaraz luty, najpierw planowana premiera moda była na 15 styczniia, potem ją przełożyłeś na luty, jednak wciąż nie napisałeś, którego lutego przygotujesz swój gów... fajny (bleh) mod
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1242
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Příspěvek od Creative »

Mod został wydany. Linki do pobrania na 1 stronie tematu.
Obrázek
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 341
Registrován: úte srp 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Příspěvek od MasterKiller »

Creative píše: Wrzucam soundtrack osobno ponieważ gdy będzie aktualizowany mod na bieżąco , to wtedy poprawki zostaną wydane szybciej.
Logiczne.


Fajna muzyka w menu, sam ją robiłeś?
Spoiler:
$ Ken2
- Tą bazę zabieram którą Ci dałem. Nie będziesz już nią dowodził tylko daje ją dla innych, tobie dam inną bazę.
- Creative - rozpierdzielanie ludzi ze smiechu since 2015 XD
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Příspěvek od Xander »

MasterKiller píše:
Creative píše: Wrzucam soundtrack osobno ponieważ gdy będzie aktualizowany mod na bieżąco , to wtedy poprawki zostaną wydane szybciej.
Logiczne.


Fajna muzyka w menu, sam ją robiłeś?
Spoiler:
$ Ken2
- Tą bazę zabieram którą Ci dałem. Nie będziesz już nią dowodził tylko daje ją dla innych, tobie dam inną bazę.
- Creative - rozpierdzielanie ludzi ze smiechu since 2015 XD

wiadomo że nie należy szukać logiki we wszystkim co creative robi... ale ciekawi mnie co creative myśli, gdy widzi że wszyscy dostrzegają ten brak logiki i jakiego kolwiek składu... jak można to tak ominąć :D ... NRgeeK powinien zrecenzować jego mody jako CRAP.

A sam Creative powinien zapie*****ć na galerze, i jeśli chciałby wejść do jakiegoś pomieszczenia na nim, musiałbym mówić ComEnterUnit(Creative,ident); przed każdymi drzwiami :D
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
3nichilat0
Soldier level 0
Soldier level 0
Příspěvky: 4
Registrován: pát led 29, 2016 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Příspěvek od 3nichilat0 »

Wrażania z moda:

Błędy ogólnie:
-Zapisywanie postaci? Proszę... po 2 misji wszyscy oprócz John-a dostają random-owe poziomy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 1 [BlueSky] Część 1

Opis:
Przechodzimy jak misje AM7 "Czas Zemsty". Niszczymy pierwszą linię następnie do prawego dolnego rogu i jesteśmy na miejscu.
Niszczymy przy tym 2 bunkry i 4 żołnierzy.
(Osobiście przebiegłem mapę bez niszczenia i zabijania czegokolwiek.)

Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 1 [BlueSky] Część 2

Opis:
Idziemy. Czytamy. Idziemy. Opracowujemy 2 technologie. Koniec

Błędy:
-Po wejściu do EON-a jednostki znikają a misja leci dalej.

Dialogi i inne teksty:
"Przeprowadz(ź) badania nad rozwinięciem technologii syberytu do stopnia 2."

Poziom trudności : -10/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 1 [BlueSky] Część 3

Opis:
Czytamy i koniec.

Błędy:
-Po wejściu do EON-a jednostki znikają a misja leci dalej.

Poziom trudności : -10/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 2 [Podróż w Przeszłość]

Opis:
Szukamy towarzyszy i niszczymy małą bazę wroga. Koniec.

(Osobiście znowu przebiegłem etap zbierania załogi bez zabijania przeciwników i wróciłem na górkę ale już z odciąganiem wroga. A na koniec speed-run przez zbrojownię i koniec. Dla podniesienia poprzeczki miałem na start 2 inżynierów.)

Poziom trudności : 2/10
(Ze względu na możliwość zmiany profesji postaci w poprzedniej np. 2 naukowców)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 3 [Spotkanie]

Opis:


Błędy:
-Każda postać o profesji inżyniera dostaje pierdolca i po prostu sobie biega pomiędzy wieżami.
-Mimo braku jakichkolwiek badań dostajemy medal za wykonanie badań.
-Zmieniamy inżynierów na inna profesje i cofamy całe wojska w lewy dolny róg mapy. (Po kilku minutach wygrywamy.)
-Wrogowie niszczą tylko wieżyczki i nie wchodzą w głąb bazy.

Dialogi i inne teksty:
"- Zbliża się odział amerykanów w waszym kierunku, są dobrze uzbrojeni. Dwa Średnie wozy z ciężkim działem(podwójnym działem), karabinem gatlinga i dwa małe(średnie) z wyż(rz)utniami rakiet. Ogólnie oddział dziesięcioro osobowy."
"Zrozumiałam, normalnie jeden po drugim. Bronimy panowie i panie, bez ocia(ą)gania."
"Tą bazę zabieram którą Ci dałem. Nie będziesz już nią dowodził tylko daje ją dla innych, tobie dam inną bazę."
"Dlatego, że moja baza jest bezpieczniejsza niż ta którą ja Ci dałem."
"Znaleźliśmy przejście w jaskini, teraz tylko potrzeba grupę ludzi aby udali sie(ę) na "
"Kpr.Dorian, prosze(ę) uderzyć na wrogą bazę całym dostępnym personelem."
"Kimiko wszyscy są cali i zdrowi. Alex wraz z Moną badają jaskinię, Amanda i Max na północ od nas aktualnie obserwują Amerykańską bazę, zaś Demi jest z Kenem w głównej bazie. Mnie Alex zostawił(powierzył) dowodzenienad(dowodzenie nad) tą bazą."
"Teraz jestem kapralem, John jesteśmy na wojnie. Mieliśmy szczęście znajdując ten teren, tu możemy bronić się(tutaj możemy się bronić ponieważ), jest tylko jedna droga która do nas prowadzi."

Poziom trudności : 0-2/10 (Zależy jak rozegramy misje)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 4 [Uczucia]

Opis:
Atakujemy 1 bazę od góry (żołnierze wyjdą z bunkrów). Natychmiast biegniemy w prawy górny róg mapy i czekamy na posiłki. Po dostaniu posiłków atakujemy 2 bazę od północnego-zachodu (niema obrony) i wybijamy personel bazy który nie obsadza budynków. Na koniec magazyn i koniec misji.

Błędy:
-Abdul nie ucieka Gdy go się zaatakuje.
-Przeciwnik nie niszczy naszej bazy gdy jest pusta.
-Przeciwnicy w 2 bazie nie obsadzają budynków.

Dialogi i inne teksty:
"Chodz(ź)cie do nas, przydacie się nam w godzinach próby."
"Że tam są a(A)rabowie? Zapewne, a z tego co się dowiedziałem, jest ich nie wielu."
"Poruczniku Cox ma PAN wziąć z(ze) sobą ludzi i w razie kontaktu z wrogiem podjąć odpowiednie kroki. Czy to zrozumiałe!?"
"Idę do bazy po mojego mastodonta, bo Omar zwkleka(zwleka).."
"Żołnierzu n(m)asz jakiś kolegów?"

Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 5 [Złoża Ropy] Część 1

Opis:
Wykonujemy zadania i na tym koniec.

Błędy:
-Mimo nie zbudowania kopalni syberytu w połowie misji jest odhaczana na iście zadań.

Dialogi i inne teksty:
"Żol(ł)nierzu idźcie zameldować, iż pozbyliśmy się Głównego dowódcę(y) Arabów, do tego mamy plany złóż ropy."
"Ciekawe czy tam znajdują się jakies(ś) bazy?"
"Będziemy musieli się dowiedzieć, z mapy wynika, że ta droga doprowadzi nas(nas doprowadzi)."
"Będzie trzeba też coś zrobic(ć) z tymi małpami. Może przeszkolimy je na inżynierów(kierowców) i nauczymy ich nosić broń?"
"John, zabezpiecze(y)liśmy złożę."
"Teraz gdy małpoludy nauczyli się nosić broń, teraz zbudujmy pojazd sterowany maupoludem(przez małpoluda)."
"Pojazd sterowany przez mau(ł)poluda zbudowany."
"Tak, o to(oto) one."
"Hmm...Ken pewnie się ze mna(ą) zgodzi, ale się zapytam go jeszcze."

Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 5 [Złoża Ropy] Część 2

Opis:
Idziemy do bazy budujemy dwie zbrojownie zamiast bunkrów i koniec czekamy. Kilkanaście ataków później wygrywamy ze wszystkimi medalami.

Błędy:
-Medal mimo braku wybudowanego pojazdu z miotaczem ognia.

Dialogi i inne teksty:
"A więc w skrócie, mamy plany gdzie znajdują się główne złoża ropy i chcemy tam założyc(ć) drugą zaraz po was(???) bazę wypadową, ale potrzebujemy ludzi do tego."
"Będę tam kierował co jakiś czas nowych ludzi, więc starajcię(e) się jej nie stracić. Bez odbioru."
"John, zobacz Arabowie jednak zacze(ę)li już tu budować baze(ę)."
"Towarzyszu natkne(ę)liśmy się na wiele złóż ropy."
"Tutaj Rosjanie, wiemy, że jesteście w posiadaniu dużych złóż ropy. Jedynie chcemy abyście oddali nam złoża, wzamian(w zamian) pozwolimy wam odejść wolno."


Poziom trudności : 0/10

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Misja 6 [Prawdziwe oblicze Maxa i Amandy]

Opis:
Znajdujemy bazę, idziemy do buldożera, niszczymy dwa bunkry bazookerami od zachodu po czym wchodzimy ostrożnie do bazy i niszczymy magazyn koniec.

Błędy:
-Naukowiec ma pierdolca, ale mu po chwili przechodzi.
-Mimo wdania się w zaznaczoną strefę zadanie nie jest odhaczane.

Dialogi i inne teksty:
"Nie mogę się skontaktować z Alexem, mam jakieś zakłu(ó)cenia idź na zwiad i zobacz czy ktoś nam nie przeszkadza."
"Spokojnie, napewno(na pewno) nie wrogiem. Miałam tutaj na was poczekać. Zaraz, a gdzie reszta?"
"Już tłumaczę, pozwól dokończyć. Tak więc, gdy znaleźliśmy miejsce bitwy wszędzie leżały zwłoki, szukaliśmy kogokolwiek żywego, ale nic, same tylko zgliszcza i zniszczony sprzęt, to też tu nagle(odchodząc), kilkaset metrów od pola bitwy natrafiliśmy na trójkę umierających r(R)osjan."
"Niestety, byli na tyle ranni, że nie zdołało się ich uratować, ale za to ich sprzęt po mimo kilku zadrapań był całkiem sprawny, to też go wzie(ę)liśmy. Na chwilę obecną wiemy jak strzelać, co do reszty potrzebujemy czasu na przebadanie całości."
"Ken, tu Demi. Baza wroga została zniszczona, powtarzam baza wroga została zniszc zona(zniszczona)."
"Opó(u)ściłeś bazę i zostawiłeś ludzi na pewną śmierć, sraczka od Ciebie jest ładniejsze bo kolorowe :P"

Poziom trudności : 0/10

CDN...
Ps.
Ktoś to testował???
Naposledy upravil(a) 3nichilat0 dne sob led 30, 2016 4:00 pm, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Příspěvky: 1108
Registrován: sob led 15, 2011 8:13 pm
Bydliště: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures Final

Příspěvek od Nefarem »

Obrázek
Spoiler:
Obrázek
@3nichilat0, propsy dla ciebie że chciało Ci się te błędy wypisywać :D
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Odpovědět