GMod - zapowiedź

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Witajcie! :amhello:
Chciałbym Wam przedstawić zapowiedź mojego nowego moda, pod roboczym tytułem GMod (pełna nazwa już jest, ale o tym później). Będzie to największy z moich dotychczasowych projektów, także postanowiłem zrobić wokół niego nieco więcej szumu, niż przy wcześniejszych modach. A teraz do rzeczy:
1. Fabuła:
Spoiler:
Baza USA na Alasce, rok 2002 Anno Domini. Po wycieńczającej walce o odzyskanie EON' a, Amerykanie są gotowi na dalsze podróże w przeszłość. Niestety, wskutek wybuchów i innych czynności sabotażowych EON został uszkodzony. Jedyny schwytany najemnik, Kurt Watzke, zostaje zmuszony przez Amerykanów do wejścia w maszynę. Ryzyko utraty życia jest ogromne, przez co misja ta jest niemal samobójstwem. Czy Kurt przeżyje i odnajdzie swych kompanów?
2. Informacje o modzie:
Na wstępie od razu zaznaczę, że wszystkie przedstawione tu plany są w fazie początkowej, gdyż wciąż czekam na jedną z głównych map oraz na Photoshopa, by kontynuować pracę samodzielnie.
Mod ma posiadać 15 misji w 1 kampanii, których będzie aż 3. Zaawansowanego SAIL' a nie obiecuję, ale postaram się, by wyszło jak najlepiej. Ponadto swój udział w modzie będą mieli następujący użytkownicy:
Spoiler:
- Serpent:
Obrazek
- Nefarem (zrobiłem z Ciebie Araba na potrzeby moda, nic osobistego :D ):
Obrazek
- Kolega48:
Obrazek
- Lengorio:
Obrazek
- Anarchy:
Obrazek
I, przez wszystkich lubiany i szanowany, Creative aka Blackmen:
Obrazek
Wracając do nazwy moda: konkurs wygrał Anarchy. Pełna nazwa zostanie opublikowana w późniejszym terminie.

To tyle na początek, wszelkie pytania proszę zadawać w tym temacie - zapewniam, że na wszystkie odpowiem.
Ostatnio zmieniony śr lis 09, 2016 7:24 am przez Szulce, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posty: 1108
Rejestracja: sob sty 15, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Noxus

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Nefarem »

Szulce pisze: b) Nefarem (zrobiłem z Ciebie Araba na potrzeby moda, nic osobistego :D ):
Obrazek
Mi tam pasuje i tak wole być Arabem :D. Co do moda to jestem bardzo ciekawy jego.
Przynajmniej już wiem na jaki projekt szły mapy które Ci robiłem :D
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

@Nef, moja w tym głowa, żeby nie poszły na marne. :D Jeżeli wyjdzie z tego mega badziew (tfu, odpukać) to kończę z modowaniem.

// Edit:
Skoro się domyślasz, to chociaż nie podpowiadaj. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1242
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Creative »

Konkurencja dla Apocaliptic Mod by Mart. ;) Powodzenia.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lengorio
Soldier level 3
Soldier level 3
Posty: 62
Rejestracja: śr mar 28, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: Hiszpania, Madryt

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Lengorio »

Hmm.. Ciekawa jaka to może być nazwa. :P :P
Nothing is impossible!
Awatar użytkownika
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posty: 2526
Rejestracja: czw sty 04, 2007 9:45 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Antitheus »

Bzdura, wszyscy wiedzą, że to jest prawdziwy Blakmen:
Obrazek

PS. nie offtopować bo od dawna mnie korci, żeby dać warna za spam w innych tematach.
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Informuję, że nazwę moda odgadł Anarchy. Aczkolwiek pełną nazwę ujawnię dopiero, gdy co najmniej 3 misje będą zrobione. :) Póki co zapraszam do zadawania pytań dotyczących modyfikacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1242
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Creative »

Szulce pisze:Informuję, że nazwę moda odgadł Anarchy. Aczkolwiek pełną nazwę ujawnię dopiero, gdy co najmniej 3 misje będą zrobione. :) Póki co zapraszam do zadawania pytań dotyczących modyfikacji.
1. Będzie jakieś demko?
2. Będzie na steam?
3. Jakie będą języki w modzie?
4. Jakie mapy? Z kampanii czy robione samemu?
5. Będą jakieś przedwczesne filmiki, screeny?
Obrazek
Awatar użytkownika
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posty: 1108
Rejestracja: sob sty 15, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Noxus

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Nefarem »

Creative pisze: 4. Jakie mapy? Z kampanii czy robione samemu?
Szulce pisze: gdyż wciąż czekam na jedną z głównych map oraz na Photoshopa, by kontynuować pracę samodzielnie.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Creative pisze: 1. Będzie jakieś demko?
2. Będzie na steam?
3. Jakie będą języki w modzie?
4. Jakie mapy? Z kampanii czy robione samemu?
5. Będą jakieś przedwczesne filmiki, screeny?
1. Demka nie planuję, im większy apetyt, tym bardziej sprawiedliwa ocena moda. :D
2. Nie planuję wrzucać tego na Steam, gdyż nie mam tam konta. Być może poproszę kogoś o wrzucenie, na razie jeszcze nad tym nie myślałem.
3. Język tylko polski. Chyba, że modyfikacja przyciągnie naszych przyjaciół z zagranicy, to wtedy będę skłonny oddać im prawo do tłumaczenia. :)
4. Mapy w większości będą robione samemu, dwie zamówiłem. A propo, Nefarem - zegar tyka.. :D
5. Screen' y jak najbardziej, w miarę postępów będę udostępniał kilka zrzutów. Pozostaje Wam czekać. :amhello:
Obrazek
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 313
Rejestracja: czw wrz 04, 2014 12:53 am
Lokalizacja: Oberschlesien
Kontakt:

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Markok »

Planujesz wycisnąć z SAIL'a ostatnie soki, albo typowo - obroń bazę, zniszcz bazę, nie umrzyj :P ?
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Markok pisze:Planujesz wycisnąć z SAIL'a ostatnie soki, albo typowo - obroń bazę, zniszcz bazę, nie umrzyj :P ?
Dokładnie to nie wiem, koncept misji tworzy się na bieżąco. :D To dodam, tamto usunę, jeszcze inne zmienię.. Myślę, że misje będą zróżnicowane, żeby nie wiało za bardzo nudą w trakcie gry. :D
Ogłoszenie!
Z przyczyn technicznych mapy będą tworzone w programie GIMP. Jeżeli będą widoczne jakieś znaczące różnice, proszę o wyrozumiałość.
:amhello:
Obrazek
Awatar użytkownika
Krotos
Soldier level 2
Soldier level 2
Posty: 47
Rejestracja: czw lis 04, 2010 4:37 pm
Lokalizacja: Poland

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Krotos »

Szulce pisze:
Creative pisze: 1. Będzie jakieś demko?
2. Będzie na steam?
3. Jakie będą języki w modzie?
4. Jakie mapy? Z kampanii czy robione samemu?
5. Będą jakieś przedwczesne filmiki, screeny?
1. Demka nie planuję, im większy apetyt, tym bardziej sprawiedliwa ocena moda. :D
2. Nie planuję wrzucać tego na Steam, gdyż nie mam tam konta. Być może poproszę kogoś o wrzucenie, na razie jeszcze nad tym nie myślałem.
3. Język tylko polski. Chyba, że modyfikacja przyciągnie naszych przyjaciół z zagranicy, to wtedy będę skłonny oddać im prawo do tłumaczenia. :)
4. Mapy w większości będą robione samemu, dwie zamówiłem. A propo, Nefarem - zegar tyka.. :D
5. Screen' y jak najbardziej, w miarę postępów będę udostępniał kilka zrzutów. Pozostaje Wam czekać. :amhello:
Mogę Ci zrobić tłumaczenie an angielski.
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1242
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Creative »

Szulce pisze:
Markok pisze:Planujesz wycisnąć z SAIL'a ostatnie soki, albo typowo - obroń bazę, zniszcz bazę, nie umrzyj :P ?
Dokładnie to nie wiem, koncept misji tworzy się na bieżąco. :D To dodam, tamto usunę, jeszcze inne zmienię.. Myślę, że misje będą zróżnicowane, żeby nie wiało za bardzo nudą w trakcie gry. :D
Ogłoszenie!
Z przyczyn technicznych mapy będą tworzone w programie GIMP. Jeżeli będą widoczne jakieś znaczące różnice, proszę o wyrozumiałość.
:amhello:
Może zrobisz filmik jak robisz mapy?
Obrazek
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post autor: Szulce »

Krotos pisze: Mogę Ci zrobić tłumaczenie an angielski.
Pogadamy, jak będzie trochę zrobione. :D Ale zapamiętam.
Creative pisze:Może zrobisz filmik jak robisz mapy?
Nie ma co nakręcać. Na razie próbuję ogarnąć, jak to się robi. To moje pierwsze kroki jako mapper.
Obrazek
Zablokowany