
GMod - zapowiedź
Re: GMod - zapowiedź
Całkiem nieźle jak na pierwszą mapę, ale tak jak mój poprzednik, proponowałbym zmienić kolor trawy. 

-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: GMod - zapowiedź
Trawa, trawa, TRAWA! Bardziej musisz znierównić ją(ProTIP: jak klikniesz Selection->None to mozna trzymając Shift kłaść trawe obszarowo - pewnie to wiesz, no ale ja np. dosyć długo tego nie wiedziałem
). Oprócz tego pousuwaj gdzieniegdzie kępki i wstaw zamiast zwykłej trawy Grass with Flowers albo coś innego(ale te inne kwiatki trzeba z umiarem kłaść). Po za tym przydałoby się dużo wiecej drzew(ustawiaj kępki i nie zapomnij zaznaczyć Random żeby nie klaść tego samego).
A co do GBI - jest całkiem fajnie
Można z niego zdecydowanie więcej wykrzesać.

A co do GBI - jest całkiem fajnie

Re: GMod - zapowiedź
Spodziewałem się wszystkiego, ale nie tego, że to trawa nie będzie pasowała.
A zatem po kolei:
- Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy (
), poza tym nie do końca wiem, w którym kierunku ją zmienić (odcień, czy przyciemnić gadzinę..),
- Co do drzewek - dzięki za radę, dam randomowe
,
- Co do ilości wyżej wymienionych - tak będzie musiało zostać, gdyż dokładnie taka była moja wizja (no może nie do końca, ale tyle udało się osiągnąć
). Poza tym zdradzę, iż jest to tylko mapa "przelotowa", a w misji 02 pojawi się ich kilka (między innymi mały bonus, jeżeli chodzi o pewien element znajdujący się po lewej stronie mapy).
Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu.

- Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy (

- Co do drzewek - dzięki za radę, dam randomowe

- Co do ilości wyżej wymienionych - tak będzie musiało zostać, gdyż dokładnie taka była moja wizja (no może nie do końca, ale tyle udało się osiągnąć

Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu.


Re: GMod - zapowiedź
Jak Serpent pisał, zmień parametry colors.txt.Szulce wrote: - Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy.

Dobrze się wszystko zapowiada, to nie mody Blackmen'a, że wszycy wiedzą jak wyjdzie.Szulce wrote: Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu.![]()

Życzę powodzenia w dalszych pracach.

Re: GMod - zapowiedź
Na dzień dzisiejszy:Creative wrote:Jak idą prace nad modem na dzień dzisiejszy?
- Dwie mapy praktycznie skończone (w 02 muszę poprawić to i owo),
- Mapa bonusowa do 02 w drodze, pozostaje stworzyć strukturę, dołożyć detale i nadać kolor ziemi (przy okazji, nie wiecie, jakie parametry do colors.txt sprawią, że będzie ona ciemnoszara?),
Ogółem, cały czas coś się dzieje.

// Edit:
Zmieniłem kolor trawy, nie wiem, czy o to Wam chodziło, ale jak dla mnie wygląda lepiej niż wcześniej:
Spoiler:

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: GMod - zapowiedź
Moim zdaniem poszedłeś w złym kierunku z tą trawą. Jej kolor powinien zgrywać się z kolorem ziemi aby nie było zbyt dużego kontrastu ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: GMod - zapowiedź
Kurde, no przecież. Zamiast kombinować jak koń pod górę, wezmę kolor z tej mapy, z której brałem obraz ziemi. 


Re: GMod - zapowiedź
Colors.txt można zmieniać z interfejsu w edytorze i szybko przełączać się między starym a nowym wyglądem, nie trzeba pisać w pliku. Może w ten sposób łatwiej będzie wybrać odpowiedni kolor.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

Re: GMod - zapowiedź
Po zapożyczeniu koloru trawy z oryginalnej mapy i stworzeniu mapy bonusowej, czas na obiecany konkurs. Dotyczy on owej mapy dodatkowej. Pytanie brzmi - Co to za mapa?
Nagrodą jest mało znaczące cameo w modyfikacji, lecz mogę zapowiedzieć, że będzie to scena z elementami komicznymi.
Chętnych do udziału zapraszam do pisania priv i z góry apeluję - osoby, które mają już swoje postacie w modzie proszone są o nieuczestniczenie w konkursie.
Nagrodą jest mało znaczące cameo w modyfikacji, lecz mogę zapowiedzieć, że będzie to scena z elementami komicznymi.

Chętnych do udziału zapraszam do pisania priv i z góry apeluję - osoby, które mają już swoje postacie w modzie proszone są o nieuczestniczenie w konkursie.

Re: GMod - zapowiedź
Jeżeli chodzi o wysokość przy drodze, to faktycznie nieciekawie to wygląda, ale sam kolor uległ zmianie (dobrej? ).

Re: GMod - zapowiedź
Zarąbiście i uroczyście ogłaszam, że po ponad miesięcznej przerwie na Diablo 2, wracam do prac nad modem. Plany na najbliższe dni, tygodnie niedaleką (mam nadzieję) przyszłość to:
- Wprowadzenie zmian do mapy 02,
- Rozpoczęcie map 02_cont, 03,
- Ukończenie map =||=,
- Napisanie kodu SAIL i ogólnie sklejenie misji w całość.
Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj.
- Wprowadzenie zmian do mapy 02,
- Rozpoczęcie map 02_cont, 03,
- Ukończenie map =||=,
- Napisanie kodu SAIL i ogólnie sklejenie misji w całość.
Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj.


Re: GMod - zapowiedź
Ktoś chętny na Empire Earth?Szulce wrote: Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj.

Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodzeKontakt PW.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: GMod - zapowiedź
O czym będzie ten mod bo nie doczytałem.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: GMod - zapowiedź
Mod przedstawia historię arabskiego najemnika, Kurta, który podczas akcji odbijania EON' a przez Amerykanów zostaje schwytany i przymusem wysłany w przeszłość do środka uszkodzonej maszyny. Jego celem jest nawiązanie kontaktu z sojusznikami, choć już teraz mogę zdradzić, że nie będzie to takie proste.Serpent wrote:O czym będzie ten mod bo nie doczytałem.

Chodziło mi o pytania odnośnie moda. Ić stont!Gelwe wrote:Ktoś chętny na Empire Earth?

