Omijanie polecenia

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Ответить
Аватара пользователя
WojtaZZ
Soldier level 0
Soldier level 0
Poland
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Сб фев 10, 2018 2:45 pm

Omijanie polecenia

Сообщение WojtaZZ »

Hejka, mam pewien problem:
export Function naukowcy_droga;
var gr;
begin
//naukowcy i ich droga do labolatorium
uc_side := 5;
uc_nation := 2;
hc_sex := 2;
hc_name := '';
hc_class := 4;
nauk1 := CreateHuman;
nauk2 := CreateHuman;
gr := ([nauk1, nauk2]);
PlaceUnitArea(nauk1,naukowcy,false);
PlaceUnitArea(nauk2,naukowcy,false);
wait(0$0.5);
ComMoveXY(gr,77,53);
ComMoveXY(gr,63,47);
ComEnterUnit(gr,lab);
end;
po pojawieniu się naukowców w arei "naukowcy" omijają oni, a konkretnie one, wcześniejsze polecenia "ComMoveXY". Próbowałem przestawiania linijek kodu, zmian identyfikatorów oraz umieszczenia ich na konkretnych x, y. Nie działa. Nie mam pomysłu co może być nie tak.
Аватара пользователя
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Сообщения: 4169
Зарегистрирован: Вт июл 07, 2009 9:13 pm
Откуда: Polska - EuroStan ZSRE
Контактная информация:

Re: Omijanie polecenia

Сообщение Serpent »

Użyj:
AddComEnterUnit(gr,lab);

Każda funkcja zaczynająca się od Com przerywa wszystkie obecnie wykonywane i zaplanowane czynności jednostki. Dopiero potem wykonuje zadaną komendę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Аватара пользователя
WojtaZZ
Soldier level 0
Soldier level 0
Poland
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Сб фев 10, 2018 2:45 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение WojtaZZ »

Śmiga, wielkie dzięki.
Mam jeszcze mały problem.
export function przygotuj_grupe;
begin
uc_side := 5;
uc_nation := 2;
kob := NewCharacter('nika');
ahmed := NewCharacter('ahmed');
szejk1 := NewCharacter('sajid');
szejk2 := NewCharacter('nasim');
postaw_szejkow;
postaw_tow;
end;
// fragment zawartości pliku CharName.wri
ruska
Nika Kowalowa
// fragment zawartości pliku Start.txt
nika 1
DEFINE
NAME ruska
HUMAN 2 1 2
ATTR 12 10
SKILLS 2 125 2 999 0 125 0 456
LAST_MISSION 14
CHAR @ 0 0
RANDSEED 0
VOICE 99 GALLERY gal1 30
END_OF_DEFINE
Problemem jest imię i nazwisko zdefiniowanej kobiety, ponieważ w grze nie nazywa się ona Nika Kowalowa, tylko ruska. Chciałem to jakoś rozwiązać, ale bez skutku. Nie mam pomysłu co może być z nią nie tak.
Аватара пользователя
0dd1
ArCamp Developer
Сообщения: 332
Зарегистрирован: Вт июл 01, 2014 3:01 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение 0dd1 »

A zwróciłeś uwagę na język? Jeśli masz ustawiony polski to imię z CharName.wri musi być w folderze Texts/#POL. Poza tym można chyba w Start.txt zamiast ruska napisać "Nika Kowalowa" (razem z cudzysłowiem).
Do it!
Аватара пользователя
WojtaZZ
Soldier level 0
Soldier level 0
Poland
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Сб фев 10, 2018 2:45 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение WojtaZZ »

Zapomniałem dodać. Oczywiście te pliki mają swoje odpowiedniki w folderach odpowiadających za język.
Mogę tak ją nazwać, ale po prostu dziwi mnie fakt, że inne postacie nazywają się poprawnie, a ona ma jakąś anomalie.
Nurtuje mnie tylko pytanie dlaczego tak się dzieje?
Последний раз редактировалось WojtaZZ Ср фев 28, 2018 11:29 pm, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
0dd1
ArCamp Developer
Сообщения: 332
Зарегистрирован: Вт июл 01, 2014 3:01 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение 0dd1 »

W CharName po "ruska" masz spacje. Spróbuj to usunąć.
Do it!
Аватара пользователя
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Сообщения: 1108
Зарегистрирован: Сб янв 15, 2011 8:13 pm
Откуда: Noxus

Re: Omijanie polecenia

Сообщение Nefarem »

Spróbuj w start.txt zmienić z nika 1 -> ruska 1 .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Аватара пользователя
0dd1
ArCamp Developer
Сообщения: 332
Зарегистрирован: Вт июл 01, 2014 3:01 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение 0dd1 »

Nefarem писал(а): Чт мар 01, 2018 10:40 am Spróbuj w start.txt zmienić z nika 1 -> ruska 1 .
To nie musi być tak samo. W Amerykańskiej kampanii masz
" JMM 1
DEFINE
NAME Macmillan"
i działa.
Do it!
Аватара пользователя
WojtaZZ
Soldier level 0
Soldier level 0
Poland
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Сб фев 10, 2018 2:45 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение WojtaZZ »

Dzięki za podpowiedź, problem leżał w tej nieszczęsnej spacji. Działa wszystko jak powinno.
Аватара пользователя
WojtaZZ
Soldier level 0
Soldier level 0
Poland
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Сб фев 10, 2018 2:45 pm

Re: Omijanie polecenia

Сообщение WojtaZZ »

Żeby nie zakładać kolejnego tematu pomyślałem żeby napisać to w tym.

Umieściłem małpoludy na mapie (bez definiowania ich w SAIL oraz bez nadania im identyfikatora). Teraz mam mały problem. Chce zrobić coś takiego:
- kiedy strona gracza zobaczy losowego małpoluda ma nastąpić wydarzenie.
Nie wiem tylko jak zdefiniować tego losowego małpoluda, a nie chce ich tworzyć w SAIL-u. Szperałem trochę w oryginalnych skryptach, ale nie przychodzą mi żadne pomysły.
Аватара пользователя
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Сообщения: 1108
Зарегистрирован: Сб янв 15, 2011 8:13 pm
Откуда: Noxus

Re: Omijanie polecenia

Сообщение Nefarem »

Код: Выделить всё

Export function SeeApemen(side);
var i;
begin

     for i in FilterAllUnits([[f_side, side], [f_class, class_apeman]]) do
     begin
          IF See(your_side, i) then
          begin
          	// Twój kod gdy zobaczą małpoluda.
          end;
     end;
     
END;

Последний раз редактировалось Nefarem Вс мар 04, 2018 11:11 pm, всего редактировалось 2 раза.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Ответить