po pojawieniu się naukowców w arei "naukowcy" omijają oni, a konkretnie one, wcześniejsze polecenia "ComMoveXY". Próbowałem przestawiania linijek kodu, zmian identyfikatorów oraz umieszczenia ich na konkretnych x, y. Nie działa. Nie mam pomysłu co może być nie tak.export Function naukowcy_droga;
var gr;
begin
//naukowcy i ich droga do labolatorium
uc_side := 5;
uc_nation := 2;
hc_sex := 2;
hc_name := '';
hc_class := 4;
nauk1 := CreateHuman;
nauk2 := CreateHuman;
gr := ([nauk1, nauk2]);
PlaceUnitArea(nauk1,naukowcy,false);
PlaceUnitArea(nauk2,naukowcy,false);
wait(0$0.5);
ComMoveXY(gr,77,53);
ComMoveXY(gr,63,47);
ComEnterUnit(gr,lab);
end;
Omijanie polecenia
Omijanie polecenia
Hejka, mam pewien problem:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Omijanie polecenia
Użyj:
AddComEnterUnit(gr,lab);
Każda funkcja zaczynająca się od Com przerywa wszystkie obecnie wykonywane i zaplanowane czynności jednostki. Dopiero potem wykonuje zadaną komendę.
AddComEnterUnit(gr,lab);
Każda funkcja zaczynająca się od Com przerywa wszystkie obecnie wykonywane i zaplanowane czynności jednostki. Dopiero potem wykonuje zadaną komendę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Omijanie polecenia
Śmiga, wielkie dzięki.
Mam jeszcze mały problem.
Mam jeszcze mały problem.
export function przygotuj_grupe;
begin
uc_side := 5;
uc_nation := 2;
kob := NewCharacter('nika');
ahmed := NewCharacter('ahmed');
szejk1 := NewCharacter('sajid');
szejk2 := NewCharacter('nasim');
postaw_szejkow;
postaw_tow;
end;
// fragment zawartości pliku CharName.wri
ruska
Nika Kowalowa
Problemem jest imię i nazwisko zdefiniowanej kobiety, ponieważ w grze nie nazywa się ona Nika Kowalowa, tylko ruska. Chciałem to jakoś rozwiązać, ale bez skutku. Nie mam pomysłu co może być z nią nie tak.// fragment zawartości pliku Start.txt
nika 1
DEFINE
NAME ruska
HUMAN 2 1 2
ATTR 12 10
SKILLS 2 125 2 999 0 125 0 456
LAST_MISSION 14
CHAR @ 0 0
RANDSEED 0
VOICE 99 GALLERY gal1 30
END_OF_DEFINE
Re: Omijanie polecenia
A zwróciłeś uwagę na język? Jeśli masz ustawiony polski to imię z CharName.wri musi być w folderze Texts/#POL. Poza tym można chyba w Start.txt zamiast ruska napisać "Nika Kowalowa" (razem z cudzysłowiem).
Do it!
Re: Omijanie polecenia
Zapomniałem dodać. Oczywiście te pliki mają swoje odpowiedniki w folderach odpowiadających za język.
Mogę tak ją nazwać, ale po prostu dziwi mnie fakt, że inne postacie nazywają się poprawnie, a ona ma jakąś anomalie.
Nurtuje mnie tylko pytanie dlaczego tak się dzieje?
Mogę tak ją nazwać, ale po prostu dziwi mnie fakt, że inne postacie nazywają się poprawnie, a ona ma jakąś anomalie.
Nurtuje mnie tylko pytanie dlaczego tak się dzieje?
Last edited by WojtaZZ on Wed Feb 28, 2018 11:29 pm, edited 1 time in total.
Re: Omijanie polecenia
Spróbuj w start.txt zmienić z nika 1 -> ruska 1 .
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Omijanie polecenia
Dzięki za podpowiedź, problem leżał w tej nieszczęsnej spacji. Działa wszystko jak powinno.
Re: Omijanie polecenia
Żeby nie zakładać kolejnego tematu pomyślałem żeby napisać to w tym.
Umieściłem małpoludy na mapie (bez definiowania ich w SAIL oraz bez nadania im identyfikatora). Teraz mam mały problem. Chce zrobić coś takiego:
- kiedy strona gracza zobaczy losowego małpoluda ma nastąpić wydarzenie.
Nie wiem tylko jak zdefiniować tego losowego małpoluda, a nie chce ich tworzyć w SAIL-u. Szperałem trochę w oryginalnych skryptach, ale nie przychodzą mi żadne pomysły.
Umieściłem małpoludy na mapie (bez definiowania ich w SAIL oraz bez nadania im identyfikatora). Teraz mam mały problem. Chce zrobić coś takiego:
- kiedy strona gracza zobaczy losowego małpoluda ma nastąpić wydarzenie.
Nie wiem tylko jak zdefiniować tego losowego małpoluda, a nie chce ich tworzyć w SAIL-u. Szperałem trochę w oryginalnych skryptach, ale nie przychodzą mi żadne pomysły.
Re: Omijanie polecenia
Code: Select all
Export function SeeApemen(side);
var i;
begin
for i in FilterAllUnits([[f_side, side], [f_class, class_apeman]]) do
begin
IF See(your_side, i) then
begin
// Twój kod gdy zobaczą małpoluda.
end;
end;
END;
Last edited by Nefarem on Sun Mar 04, 2018 11:11 pm, edited 2 times in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler: