http://puu.sh/AHYwc/c8b41a7cb0.jpg
ściągam jeszcze raz w tej chwili
http://puu.sh/AHYEI/d33a1dd43e.jpg
wynik ten sam
http://puu.sh/AHYGa/db65c329ef.jpg
wersja steamowa jest przestarzała o rok.
ściągnąłem moda z : https://bitbucket.org/McBenn/arabiancampaign/downloads/
Widze doszły chociażby ekrany ładowania, szkoda tylko że gra ładuje się za szybko by móc przeczytać i obejrzeć to

Jednak na szybko patrząc bug z komorami dalej jest. Raczej nie powinno być ich aż tyle?
http://puu.sh/AHZ1e/fbd1cd3f6e.png
nie lepiej zrobić j = temp + 7 - [difficulty] ?//some cargos depending on previous medal
temp = LoadVariable('Russians_Passed_13', 0);
if temp = 2 then
j = 8
else
if temp = 1 then
j = 5
else
j = 0;
for i = 1 to j do
begin
vc_chassis = ar_half_tracked;
vc_engine = [engine_combustion, engine_siberite][rand(1,2)];
vc_control = control_apeman;
vc_weapon = ar_cargo_bay;
player_forces = player_forces ^ CreateVehicle;
end;
dalej zostaje tylko:
Najgorszy przypadek max poziom trudnosci/brak medali dalo by 4. Nie wiem jak działa zmienna [difficulty] czy jest numerowana od 0 - latwy, 1 - sredni, 2 - trudny ?//some cargos depending on previous medal
temp = LoadVariable('Russians_Passed_13', 0);
j = temp + 7 - [difficulty]
for 0 to j do
vc_chassis = ar_half_tracked;
vc_engine = [engine_combustion, engine_siberite][rand(1,2)];
vc_control = control_apeman;
vc_weapon = ar_cargo_bay;
player_forces = player_forces ^ CreateVehicle;
Najlepszy przypadek daje 9 komór na średnim i max medalach. W kontekście ostatniej misji i bazowych wartosci komór, brakuje zbyto surowców by spełnić warunki 1250 skrzyń i 600 alaskitu. Zamiast niszczyć bazy trzeba rozbierać wszystkie budynki bo w składach aż tyle surowców nie ma.
Błąd jest powodowany z innego miejsca, nawet po usunięciu tego kawałka kodu, komory dalej się tworzą.