Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Moderator: ArCamp Developer
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2099
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
EN: Since there were many proposals and criticisms of the Arabian Campaign during stream today and after the stream, I would like it to be gather in one place, so that the modders know what and how. So please write your feedback here in 3 categories (of course, feedback must be constructive and not "I don't like it because I don't like it").
1) Difficulty/Mechanic (attacks, enemy AI, SAIL)
2) Maps/Textures
3) Plot/Dialogue (also coherence with the OW in a given mission)
Feedback should be submitted in a short and factual manner, with a proposal for change, in the form:
1) Difficulty/Mechanics
Mission number - Description of the problem, solution proposal.
2) Maps/Textures
Ar 01_cont - You need to improve the texture of the hill in the north so that it has descents and does not merge with the ground, and you need to match the colours of the grass/tree.
3) Plot/Dialogue
Ar 05-06 - Why do we not take part in the Lenin base attack? You could add a thread about it. Another option is to choose whether we want to take part in the attack on Lenin base or play a mission with Siberite.
Ar 08 - Why does Heike defend Kabul, despite the fact that in the Russian campaign she arrived when the base was destroyed? This can be justified in terms of plotting, introducing destruction in the base or moving a large, final attack to the beginning and then the defense.
--------
PL: Ponieważ w trakcie naszego dzisiejszego streamu i po streamie było wiele propozycji oraz słów krytyki odnośnie arabskiej kampanii, chciałbym by było to zebrane w jednym miejscu, by moderzy wiedzieli co i jak. Proszę więc o wypisywanie swojego feedbacku tutaj w 3 kategoriach (oczywiście feedback musi być konstruktywny, a nie "nie podoba mi się, bo tak").
1) Trudność/Mechanika (np. ataków, przeciwników komputerowych, ogólnie SAIL)
2) Mapy/Tekstury
3) Fabuła/Dialogi (również spójność z fabułą OW w danej misji)
Feedback proszę zgłaszać krótko i rzeczowo, z propozycją zmiany np. w formie:
1) Trudność/Mechanika
Numer misji - Opis problemu, propozycja rozwiązania.
2) Mapy/Tekstury
Ar 01_cont - Trzeba poprawić tekstury górki na północy, by miała zjazdy i nie zlewała się z podłożem oraz trzeba dopasować kolory trawy/drzew.
3) Fabuła/Dialogi
Ar 05-06 - Dlaczego nie bierzemy udziału w ataku na bazę Lenina? Można dodać wątek o tym mówiący. Inną opcją jest wybór czy chcemy wziąć udział w ataku na bazę Lenina czy też rozegrać misję z Syberytem.
Ar 08 - Dlaczego Heike broni Kabulu, mimo że w rosyjskiej kampanii przybyła, gdy już było po wszystkim, a baza była zniszczona? Można to uzasadnić fabularnie, wprowadzić zniszczenia w bazie lub przenieść duży, ostateczny atak na początek, a później obrona.
Za wszystkie propozycje dziękujemy!
1) Difficulty/Mechanic (attacks, enemy AI, SAIL)
2) Maps/Textures
3) Plot/Dialogue (also coherence with the OW in a given mission)
Feedback should be submitted in a short and factual manner, with a proposal for change, in the form:
1) Difficulty/Mechanics
Mission number - Description of the problem, solution proposal.
2) Maps/Textures
Ar 01_cont - You need to improve the texture of the hill in the north so that it has descents and does not merge with the ground, and you need to match the colours of the grass/tree.
3) Plot/Dialogue
Ar 05-06 - Why do we not take part in the Lenin base attack? You could add a thread about it. Another option is to choose whether we want to take part in the attack on Lenin base or play a mission with Siberite.
Ar 08 - Why does Heike defend Kabul, despite the fact that in the Russian campaign she arrived when the base was destroyed? This can be justified in terms of plotting, introducing destruction in the base or moving a large, final attack to the beginning and then the defense.
--------
PL: Ponieważ w trakcie naszego dzisiejszego streamu i po streamie było wiele propozycji oraz słów krytyki odnośnie arabskiej kampanii, chciałbym by było to zebrane w jednym miejscu, by moderzy wiedzieli co i jak. Proszę więc o wypisywanie swojego feedbacku tutaj w 3 kategoriach (oczywiście feedback musi być konstruktywny, a nie "nie podoba mi się, bo tak").
1) Trudność/Mechanika (np. ataków, przeciwników komputerowych, ogólnie SAIL)
2) Mapy/Tekstury
3) Fabuła/Dialogi (również spójność z fabułą OW w danej misji)
Feedback proszę zgłaszać krótko i rzeczowo, z propozycją zmiany np. w formie:
1) Trudność/Mechanika
Numer misji - Opis problemu, propozycja rozwiązania.
2) Mapy/Tekstury
Ar 01_cont - Trzeba poprawić tekstury górki na północy, by miała zjazdy i nie zlewała się z podłożem oraz trzeba dopasować kolory trawy/drzew.
3) Fabuła/Dialogi
Ar 05-06 - Dlaczego nie bierzemy udziału w ataku na bazę Lenina? Można dodać wątek o tym mówiący. Inną opcją jest wybór czy chcemy wziąć udział w ataku na bazę Lenina czy też rozegrać misję z Syberytem.
Ar 08 - Dlaczego Heike broni Kabulu, mimo że w rosyjskiej kampanii przybyła, gdy już było po wszystkim, a baza była zniszczona? Można to uzasadnić fabularnie, wprowadzić zniszczenia w bazie lub przenieść duży, ostateczny atak na początek, a później obrona.
Za wszystkie propozycje dziękujemy!
Last edited by zoNE on Wed Apr 03, 2019 8:45 pm, edited 2 times in total.
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2099
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Feedback after a stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
To może ja zacznę.
1) Trudność/Mechanika
2) Mapy/Tekstury
Loading - Loading screeny można rozbudować w stylu aktualnego interfejsu arabskiego.
Intra - Myślę, że mógłbym zaprojektować takie intra video, jakie planował zrobić Altar do AR, czyli składające się ze zdjęć ze wspomnieniami Heike. Tylko bym musiał z kimś szczegóły omówić.
AR01_cont - Przydałoby się naprawić teksturę górki na północy, by miała normalne zjazdy i nie zlewała się z resztą terenu.
AR03 - Można zmienić mapę na tę oficjalną Altaru do AR3, bo jest gotowa i fajna.
AR04 - Brak animacji wody. Można rozjaśnić też nieco ziemię, bo strasznie się rzuca w oczy przy tym typie trawy.
AR05/wstęp do AR07 - Można tu dać nieco więcej trawy lub jaśniejszą ziemię, bo strasznie się rzuca w oczy przy tym typie trawy.
3) Fabuła/Dialogi
AR01 - Gdyby podkładali ładunki by było bardziej realne. Scena czołgania trwa nieco za długo.
AR02 - Ostatni dialog trochę krótko trwa, medale wchodzą na dialog.
AR05-06 - Dlaczego nie bierzemy udziału w ataku na bazę Lenina? Można dodać wątek o tym mówiący. Inną opcją jest wybór czy chcemy wziąć udział w ataku na bazę Lenina czy też rozegrać misję z Syberytem.
AR08 - Dlaczego Heike broni Kabulu, mimo że w rosyjskiej kampanii przybyła, gdy już było po wszystkim, a baza była zniszczona? Można to uzasadnić fabularnie, wprowadzić zniszczenia w bazie lub przenieść duży, ostateczny atak na początek, a później obrona.
1) Trudność/Mechanika
2) Mapy/Tekstury
Loading - Loading screeny można rozbudować w stylu aktualnego interfejsu arabskiego.
Intra - Myślę, że mógłbym zaprojektować takie intra video, jakie planował zrobić Altar do AR, czyli składające się ze zdjęć ze wspomnieniami Heike. Tylko bym musiał z kimś szczegóły omówić.
AR01_cont - Przydałoby się naprawić teksturę górki na północy, by miała normalne zjazdy i nie zlewała się z resztą terenu.
AR03 - Można zmienić mapę na tę oficjalną Altaru do AR3, bo jest gotowa i fajna.
AR04 - Brak animacji wody. Można rozjaśnić też nieco ziemię, bo strasznie się rzuca w oczy przy tym typie trawy.
AR05/wstęp do AR07 - Można tu dać nieco więcej trawy lub jaśniejszą ziemię, bo strasznie się rzuca w oczy przy tym typie trawy.
3) Fabuła/Dialogi
AR01 - Gdyby podkładali ładunki by było bardziej realne. Scena czołgania trwa nieco za długo.
AR02 - Ostatni dialog trochę krótko trwa, medale wchodzą na dialog.
AR05-06 - Dlaczego nie bierzemy udziału w ataku na bazę Lenina? Można dodać wątek o tym mówiący. Inną opcją jest wybór czy chcemy wziąć udział w ataku na bazę Lenina czy też rozegrać misję z Syberytem.
AR08 - Dlaczego Heike broni Kabulu, mimo że w rosyjskiej kampanii przybyła, gdy już było po wszystkim, a baza była zniszczona? Można to uzasadnić fabularnie, wprowadzić zniszczenia w bazie lub przenieść duży, ostateczny atak na początek, a później obrona.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Ar01 -> Ar02: Jeżeli przedrzesz się za pomocą pojazdu jego HP w kolejnej misji jest resetowane zamiast wczytana wartość z misji poprzedniej. (Raczej Heike sama nie naprawiła sobie pojazdu);
Ar02: Jeżeli przed przybyciem Aviradze gracz zdecyduje się zaatakować amerykańską bazę, po przybyciu posiłków nagle amerykańscy naukowcy zaczną uciekać z bazy.
Ar02: Można dodać Amerykanom kilka oswojonych małp czy to w lesie czy w bazie Delta.
Ar03: Czy działa u Amerykan w 3 misji to nie za duży przeskok technologiczny? W 2 misji mieli pojazdy z karabinami maszynowymi.
Ar04: Brak animacji wodospadu.
Ar05: Można by zrobić mapę na podstawie konceptu altaru i zastąpić obecną. (można go znaleźć w galerii)
Ar06: Licznik odświeża czas co 30 sekund.
Ar07: W celach misji(średni poziom) mowa jest o 250 kryształach a konwój przyjeżdża w liczbie 2 komór więc nie zabiorą wszystkiego.
Ar07: Mało intuicyjne jest to testowanie elektrowni Syberytowej.
Ar02: Jeżeli przed przybyciem Aviradze gracz zdecyduje się zaatakować amerykańską bazę, po przybyciu posiłków nagle amerykańscy naukowcy zaczną uciekać z bazy.
Ar02: Można dodać Amerykanom kilka oswojonych małp czy to w lesie czy w bazie Delta.
Ar03: Czy działa u Amerykan w 3 misji to nie za duży przeskok technologiczny? W 2 misji mieli pojazdy z karabinami maszynowymi.
Ar04: Brak animacji wodospadu.
Ar05: Można by zrobić mapę na podstawie konceptu altaru i zastąpić obecną. (można go znaleźć w galerii)
Ar06: Licznik odświeża czas co 30 sekund.
Ar07: W celach misji(średni poziom) mowa jest o 250 kryształach a konwój przyjeżdża w liczbie 2 komór więc nie zabiorą wszystkiego.
Ar07: Mało intuicyjne jest to testowanie elektrowni Syberytowej.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Ar 13- jedynym problemem będzie misja gdzie masz parę godzin się bronić. jest za długa, nudna i w ogóle
Last edited by Xander on Thu Apr 04, 2019 8:03 am, edited 2 times in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2099
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Uzupełnij numerek misji, bo później nikt się w tym nie połapie. Jakby ktoś nie pamiętał która misja jest która, to tutaj są mapy:
https://original-war.net/gallery.php?c=66
EDIT:
Dopisałem Ci numer misji, by się nie zgubiło.
https://original-war.net/gallery.php?c=66
EDIT:
Dopisałem Ci numer misji, by się nie zgubiło.
Last edited by zoNE on Wed Apr 03, 2019 9:15 pm, edited 2 times in total.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Nie pasuje to bardzo, bo w takim razie znaczyło by to, że amerykanie ogarnęli oswajanie i Aviradze znalazł by te informacje w laboratorium, co by wykluczyło w następnej misji szukania roślin itd.
Last edited by Jakes on Wed Apr 03, 2019 9:13 pm, edited 1 time in total.
Muszę się zapisać na kurs pisania na klawiaturze, bo potem jest sporo edycji posta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Wszystkie propozycje zostaną zebrane w listę to-do i wrzucone w 2 językach.
All sugestion will be collected in a to-do list and post in 2 languages.
All sugestion will be collected in a to-do list and post in 2 languages.
Last edited by Nefarem on Wed Apr 03, 2019 9:23 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Moje trzy grosze.
Misja 1:
Jest zbyt krótka i łatwa. Można by to jakoś lepiej rozkminić.
Misja 2:
Może być.
Misja 3:
Misja zbyt prosta i nudnawa. Ratuję ją jedynie motyw z oswajaniem małp.
Misja 4:
Tekstury są do zaorania i przerobienia od zera (tak wiem to Ja teksturowałem tą mapę).
Misja 5:
Koncepcja misji niezrozumiała, większość misji gracz siedzi i czeka na rozkaz do ataku.
Misja 6:
Był wielki atak i nagle Arabowie w odwrocie. Gdzie motyw z atakiem na bazę Lenina? W tej kampanii wątek ten został całkowicie pominięty, a byłby to dobry materiał na przynajmniej 3 misje. Sama misja przesadzona, ciągłe ataki ruskich zmuszają gracza do kampienia we wschodniej części mapy. Pozostała część jest całkowicie niewykorzystana (poza tym że stoi tam ruska baza).
Misja 7:
Motyw z badaniem syberytu - mocno naciągany wątek z kampanii amerykańskiej. Jak wiadomo wg. fabuły oryginalnej Arabowie byli w plecy jeśli chodzi o badania na tym surowcem. Dlatego zgodzili się na współpracę z Amerykanami, aby zdobyć technologię i osłabić jednego z przeciwników. W tym miejscu powinna odbyć się misja 11.
Misja 8:
Obrona Nowego Kabulu - wg. rosyjskiej kampanii obrona Nowego Kabulu miała na celu związać część oddziałów arabskich tak aby te nie wsparły uderzenia na bazę Lenina. Tutaj atak na Nowy Kabul jest niczym nie wyjaśniony. Po prostu ruskim zachciało się zając ten teren.
Misja 9:
Porwanie Heike - po raz kolejny. Pominięty wątek z niewolą Heike i misją ratunkową Kurta.
Misja 10:
Porwanie Gossudarova - tutaj to już jest totalne nieporozumienie. W misji w Pogoni za postępem, w dialogu pułkownika Popowa jest napisane że "Najemnicy porwali profesora i wywieźli go gdzieś. Tymczasem tutaj miejsce przetrzymywania profesora to niby baza radziecka która zajęli Najemnicy. Nie trzyma się to kupy, ofiarę porywa się i wywozi a nie siedzi z nią w miejscu uprowadzenia.
https://youtu.be/caOXW8HJJuM?t=1h1m19s
Misja 11:
Wątek ataku na Epsilon słuszny ale spóźniony. Sama misja odbywa się na tej samej mapie co misja Am/Ru. Jak wiadomo, w 10 misji amerykańskiej Arabowie atakują ze wschodu. Dlatego mapa powinna być przesunięta/rozszerzona na wschód i tam powinna znajdować się pozycja startowa.
Misja 12:
Nie wiem co to za misja. Łazimy po jakiś górach i zbieramy odciętych kompanów. Wątek ze zbieraniem ludzi do Legionu można by było lepiej rozwiązać.
Misja 13:
Sama misja nawet spoko ale.. gracz wciela się we frakcję Legionu czyli Najemników. Nie przypominam Sobie aby w jakiejkolwiek misji gracz realizował "zlecenie" jednej z walczących frakcji.
Misja 14:
Podobnie jak poprzednik. Misja sama w sobie spoko. Wątek z Kozłowem na plus.
Misja 15:
Dziwnie zrealizowana misja. Cały ciężar walk przeniesiony na południe, w jakim celu Powell okopał się tak daleko od głównego złoża?
Misja 12a:
Arabowie chcieli przeprowadzić testy skażenia syberytu atakując dobrze okopanych Amerykanów?
Misja 13a:
Tutaj to już kompletny odlot. Bronimy uciekinierów z Nowego Samarkandu. Wg. mnie w tym momencie Arabowie byle na tyle słabi i nieliczni że z łatwością byli by się w stanie wymknąć przed zmasowanym rosyjskim atakiem, cytując klasyka: "Arabowie często się przenoszą".
Misja 14a:
Nie rozumiem koncepcji tej misji i dlaczego tam rzeka tak nagle się urywa?
Misja 15a:
W teorii misja nawet ciekawa. W praktyce od początku misji jesteśmy celem ataku - frakcje powinny walczyć głównie między sobą zamiast atakować małą grupkę Arabów. Zakończenie bez happy endu
Podsumowując, kampania jest na swój sposób oryginalna ale nijak ma się do pozostałych dwóch. Rozumiem że rozbieżności można tłumaczyć inną linią czasową ale błędów logicznych takich jak przytoczona misja 10, nie da się wytłumaczyć. Bardzo brakuje tutaj wspomnianego wcześniej motywu ataku na bazę Lenina czy obrony baz w regionie Błotnistej Rzeki.
W żaden sposób nie zostały przedstawione zabawki jakimi dysponują Arabowie. Nie zauważyłem nigdzie motywu fabularnego w którym gracz musiałby wykorzystać poduszkowce, moździerze czy miotacze ognia. Ot, normalna broń jak karabin maszynowy.
Poza fabułą, w oczy kują mnie dialogi. Nie wiem w jakim stopniu uległy one zmianie przy tłumaczeniu na język polski. Są one poprawnie zbudowane ale na swój sposób sztuczne, nie czuje się tego klimatu.
Brakuje również postaci drugoplanowych. Fakt, jest doktor od małp oraz młody technik od zdalnego sterowania którzy rywalizują ze sobą. Jest również Ralph (Ralf) podrywacz. Poza nimi jakoś nikt nie utkwił mi w pamięci.
Poziom trudności jest dobry lecz w niektórych miejscach przesadzony co czyni rozgrywkę bardziej frustrującą niż interesującą.
Natomiast na duży plus zasługuje samo oskryptowanie misji jak i AI. Grając w tą kampanię ani razu nie natrafiłem na jakiś większy błąd po stronie przeciwnika. Bardzo chciałbym kiedyś osiągnąć taki poziom AI w Swoim modzie
Tekstury, czyli kamyk do mojego ogródka gdyż chodzi Mi o mapy które to ja teksturowałem - wyglądają słabo. Niestety, były one wykonywane techniką nanoszenia obrazu na gotową strukturę mapy - gdzie Ja zawsze postępuje odwrotnie (najpierw rysuje obraz a potem tworzę strukturę). Niestety, propozycja wykonania map Moją techniką została odrzucona na forum OWS. Dlatego czuje się zobligowany do naprawienia tych tekstur ale tylko w przypadku gdy będę Mógł skorzystać ze swojej metody tworzenia map. W innym przypadku trzeba liczyć na kogoś innego
Kończąc, powyższy tekst był tylko przedstawieniem Mojej opinii nt. tej kampanii. Celem tego nie tekstu nie było urażenie któregokolwiek z twórców. Gdyby był to zwyczajny mod to uznał bym to dzieło za bardzo dobry produkt. Niestety, od moda aspirującego do miana oficjalnej kampanii trzeba wymagać więcej. Dlatego przedstawiłem tutaj swoje zdanie. Jeżeli ktoś się z Nim nie zgadza to już jego problem. Wiem że na ten moment kampania jest już praktycznie zrobiona i nie wiele da się zmienić ale Zoniacz tak bardzo nalegał na ten post więc postanowiłem popełnić ten tekst.
Misja 1:
Jest zbyt krótka i łatwa. Można by to jakoś lepiej rozkminić.
Misja 2:
Może być.
Misja 3:
Misja zbyt prosta i nudnawa. Ratuję ją jedynie motyw z oswajaniem małp.
Misja 4:
Tekstury są do zaorania i przerobienia od zera (tak wiem to Ja teksturowałem tą mapę).
Misja 5:
Koncepcja misji niezrozumiała, większość misji gracz siedzi i czeka na rozkaz do ataku.
Misja 6:
Był wielki atak i nagle Arabowie w odwrocie. Gdzie motyw z atakiem na bazę Lenina? W tej kampanii wątek ten został całkowicie pominięty, a byłby to dobry materiał na przynajmniej 3 misje. Sama misja przesadzona, ciągłe ataki ruskich zmuszają gracza do kampienia we wschodniej części mapy. Pozostała część jest całkowicie niewykorzystana (poza tym że stoi tam ruska baza).
Misja 7:
Motyw z badaniem syberytu - mocno naciągany wątek z kampanii amerykańskiej. Jak wiadomo wg. fabuły oryginalnej Arabowie byli w plecy jeśli chodzi o badania na tym surowcem. Dlatego zgodzili się na współpracę z Amerykanami, aby zdobyć technologię i osłabić jednego z przeciwników. W tym miejscu powinna odbyć się misja 11.
Misja 8:
Obrona Nowego Kabulu - wg. rosyjskiej kampanii obrona Nowego Kabulu miała na celu związać część oddziałów arabskich tak aby te nie wsparły uderzenia na bazę Lenina. Tutaj atak na Nowy Kabul jest niczym nie wyjaśniony. Po prostu ruskim zachciało się zając ten teren.
Misja 9:
Porwanie Heike - po raz kolejny. Pominięty wątek z niewolą Heike i misją ratunkową Kurta.
Misja 10:
Porwanie Gossudarova - tutaj to już jest totalne nieporozumienie. W misji w Pogoni za postępem, w dialogu pułkownika Popowa jest napisane że "Najemnicy porwali profesora i wywieźli go gdzieś. Tymczasem tutaj miejsce przetrzymywania profesora to niby baza radziecka która zajęli Najemnicy. Nie trzyma się to kupy, ofiarę porywa się i wywozi a nie siedzi z nią w miejscu uprowadzenia.
https://youtu.be/caOXW8HJJuM?t=1h1m19s
Misja 11:
Wątek ataku na Epsilon słuszny ale spóźniony. Sama misja odbywa się na tej samej mapie co misja Am/Ru. Jak wiadomo, w 10 misji amerykańskiej Arabowie atakują ze wschodu. Dlatego mapa powinna być przesunięta/rozszerzona na wschód i tam powinna znajdować się pozycja startowa.
Misja 12:
Nie wiem co to za misja. Łazimy po jakiś górach i zbieramy odciętych kompanów. Wątek ze zbieraniem ludzi do Legionu można by było lepiej rozwiązać.
Misja 13:
Sama misja nawet spoko ale.. gracz wciela się we frakcję Legionu czyli Najemników. Nie przypominam Sobie aby w jakiejkolwiek misji gracz realizował "zlecenie" jednej z walczących frakcji.
Misja 14:
Podobnie jak poprzednik. Misja sama w sobie spoko. Wątek z Kozłowem na plus.
Misja 15:
Dziwnie zrealizowana misja. Cały ciężar walk przeniesiony na południe, w jakim celu Powell okopał się tak daleko od głównego złoża?
Misja 12a:
Arabowie chcieli przeprowadzić testy skażenia syberytu atakując dobrze okopanych Amerykanów?
Misja 13a:
Tutaj to już kompletny odlot. Bronimy uciekinierów z Nowego Samarkandu. Wg. mnie w tym momencie Arabowie byle na tyle słabi i nieliczni że z łatwością byli by się w stanie wymknąć przed zmasowanym rosyjskim atakiem, cytując klasyka: "Arabowie często się przenoszą".
Misja 14a:
Nie rozumiem koncepcji tej misji i dlaczego tam rzeka tak nagle się urywa?
Misja 15a:
W teorii misja nawet ciekawa. W praktyce od początku misji jesteśmy celem ataku - frakcje powinny walczyć głównie między sobą zamiast atakować małą grupkę Arabów. Zakończenie bez happy endu

Podsumowując, kampania jest na swój sposób oryginalna ale nijak ma się do pozostałych dwóch. Rozumiem że rozbieżności można tłumaczyć inną linią czasową ale błędów logicznych takich jak przytoczona misja 10, nie da się wytłumaczyć. Bardzo brakuje tutaj wspomnianego wcześniej motywu ataku na bazę Lenina czy obrony baz w regionie Błotnistej Rzeki.
W żaden sposób nie zostały przedstawione zabawki jakimi dysponują Arabowie. Nie zauważyłem nigdzie motywu fabularnego w którym gracz musiałby wykorzystać poduszkowce, moździerze czy miotacze ognia. Ot, normalna broń jak karabin maszynowy.
Poza fabułą, w oczy kują mnie dialogi. Nie wiem w jakim stopniu uległy one zmianie przy tłumaczeniu na język polski. Są one poprawnie zbudowane ale na swój sposób sztuczne, nie czuje się tego klimatu.
Brakuje również postaci drugoplanowych. Fakt, jest doktor od małp oraz młody technik od zdalnego sterowania którzy rywalizują ze sobą. Jest również Ralph (Ralf) podrywacz. Poza nimi jakoś nikt nie utkwił mi w pamięci.
Poziom trudności jest dobry lecz w niektórych miejscach przesadzony co czyni rozgrywkę bardziej frustrującą niż interesującą.
Natomiast na duży plus zasługuje samo oskryptowanie misji jak i AI. Grając w tą kampanię ani razu nie natrafiłem na jakiś większy błąd po stronie przeciwnika. Bardzo chciałbym kiedyś osiągnąć taki poziom AI w Swoim modzie

Tekstury, czyli kamyk do mojego ogródka gdyż chodzi Mi o mapy które to ja teksturowałem - wyglądają słabo. Niestety, były one wykonywane techniką nanoszenia obrazu na gotową strukturę mapy - gdzie Ja zawsze postępuje odwrotnie (najpierw rysuje obraz a potem tworzę strukturę). Niestety, propozycja wykonania map Moją techniką została odrzucona na forum OWS. Dlatego czuje się zobligowany do naprawienia tych tekstur ale tylko w przypadku gdy będę Mógł skorzystać ze swojej metody tworzenia map. W innym przypadku trzeba liczyć na kogoś innego

Kończąc, powyższy tekst był tylko przedstawieniem Mojej opinii nt. tej kampanii. Celem tego nie tekstu nie było urażenie któregokolwiek z twórców. Gdyby był to zwyczajny mod to uznał bym to dzieło za bardzo dobry produkt. Niestety, od moda aspirującego do miana oficjalnej kampanii trzeba wymagać więcej. Dlatego przedstawiłem tutaj swoje zdanie. Jeżeli ktoś się z Nim nie zgadza to już jego problem. Wiem że na ten moment kampania jest już praktycznie zrobiona i nie wiele da się zmienić ale Zoniacz tak bardzo nalegał na ten post więc postanowiłem popełnić ten tekst.
Last edited by Serpent on Thu Apr 04, 2019 12:17 am, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Jak dla mnie fakt braku tekstur pokazuje że autorom zbytnio nie zależało i zrobili tego moda przysłowiowo "na odwal". Nawet w modach robionych dla jaj są tekstury, a mowa tutaj o "oficjalnej" kampanii arabskiej.
A co to samego tematu - lepiej późno niż wcale.
A co to samego tematu - lepiej późno niż wcale.
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodzeKontakt PW.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Można co najwyżej zamienić drewniane ramki na te z celów misji w grze. To przezroczyste obramowanie z menu na czarnym tle naprawdę nie ma sensu.
Jeśli przez zaprojektować masz na myśli stworzyć kompletne grafiki, to super. Inaczej to dalej czekamy na kogoś kto umiałby to narysować.
Poza tym ciężko powiedzieć jak to by wyszło bez mówionych dialogów.
Co do szczegółów to nic nie było do tej pory ustalone. Jedyne co mogę zasugerować to przedstawienie jak najwięcej opisów, z tych tymczasowych przerywników, w formie grafiki. Może też ewentualnie da się coś wyrzucić żeby nie były za długie.
Jeśli McBenn się zgodzi.
To by było fajne, ale za dużo rzeczy było w 06. Opracowanie radaru, jego twórca który jest dość istotny, pierwszy kontakt z syberytem, i dialogi w późniejszych misjach które nawiązują do 06. To wszystko musiało by być zmienione dla tej jednej alternatywnej misji.
Kampanie nigdy nie były idealnie zsynchronizowane. Takie różnice występują nawet pomiędzy Rosyjską i Amerykańską więc nie ma się co czepiać.
To raczej kwestia balansu. Tutaj gracz może mieć 2 pełne zbrojownie z tymi wszystkimi ludźmi i małpami.
Tutaj przydało by się całą misję rozbudować, a nie tylko mapę, ale na to raczej nie ma szans.
Ta misja i tak była już parę razy skrócana i ułatwiana.
Znowu, nie wiem skąd to przekonanie że kampanie muszą się idealnie zgadzać skoro nawet pozostałe dwie się 100% nie pokrywają. To jest alternatywna wersja. Poza tym misja z Epsilon byłaby za wcześnie więc to i tak by nie pasowało.Serpent wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 12:11 amMisja 7:
Motyw z badaniem syberytu - mocno naciągany wątek z kampanii amerykańskiej. Jak wiadomo wg. fabuły oryginalnej Arabowie byli w plecy jeśli chodzi o badania na tym surowcem. Dlatego zgodzili się na współpracę z Amerykanami, aby zdobyć technologię i osłabić jednego z przeciwników. W tym miejscu powinna odbyć się misja 11.
i
Nigdzie nie jest powiedziane że ten cały atak musi się rozegrać w jeden dzień. W domyśle to ofensywa Arabów zaczyna się w 05 i trwa aż do 08. Niektórzy, jak Heike i Farmer, zostali oddelegowani do innych zadań a rozpierdziel u Ruskich trwa w najlepsze. Zmienia się tylko to skąd Heike jedzie do Kabulu, ale to nie aż tak wiele.Serpent wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 12:11 amMisja 8:
Obrona Nowego Kabulu - wg. rosyjskiej kampanii obrona Nowego Kabulu miała na celu związać część oddziałów arabskich tak aby te nie wsparły uderzenia na bazę Lenina. Tutaj atak na Nowy Kabul jest niczym nie wyjaśniony. Po prostu ruskim zachciało się zając ten teren.
Co niby pominięto? Przecież cała misja (i przerywnik) jest o tym że Heike została schwytana i Kurt ją odbił.
Przecież to jest błąd w Rosyjskiej kampanii, jak to się ma do moda? Tutaj to ma o tyle więcej sensu, że Heike zostaje natychmiast otoczona i musi zostać na miejscu bo nie ma drogi ucieczki.Serpent wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 12:11 amMisja 10:
Porwanie Gossudarova - tutaj to już jest totalne nieporozumienie. W misji w Pogoni za postępem, w dialogu pułkownika Popowa jest napisane że "Najemnicy porwali profesora i wywieźli go gdzieś. Tymczasem tutaj miejsce przetrzymywania profesora to niby baza radziecka która zajęli Najemnicy. Nie trzyma się to kupy, ofiarę porywa się i wywozi a nie siedzi z nią w miejscu uprowadzenia.
To miało być coś analogicznego do pierwszej misji Amerykańskiej przymierza.
W ostatniej jest opcjonalny motyw zlecenia.
W tym samym celu w jakim Arabowie w ogóle budowali bazę. Żeby w praktyce urozmaicić misję.
Oni atakowali bombę syberytową. Wiem że to powtarzanie tego samego po raz n-ty ale tak wyszło. A skażenie po prostu zeszło na bok.
Znowu to samo. To jest alternatywna wersja. Tak jak w innych kampaniach Arabowie wypadają z gry przed ostateczną walką, tak tutaj są dużo silniejsi i nie zamierzają uciekać bo sami przygotowują się do ataku.Serpent wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 12:11 amTutaj to już kompletny odlot. Bronimy uciekinierów z Nowego Samarkandu. Wg. mnie w tym momencie Arabowie byle na tyle słabi i nieliczni że z łatwością byli by się w stanie wymknąć przed zmasowanym rosyjskim atakiem, cytując klasyka: "Arabowie często się przenoszą".
Fakt że wszystko się pokomplikowało bo próbowałem wcisnąć o wiele za dużo fabuły w te trzy misje, ale głównie to Arabowie bronią się atakiem, tak jak Ruscy mieli pomysł z Kabulem.
Bo tutaj Arabowie nie są małą grupką tylko niemal głównym zagrożeniem. A pomiędzy sobą też walczą.
Bez przesady. Kampania i tak jest przeładowana celami drugorzędnymi, parę rzeczy się niestety nie zmieściło. Mi osobiście bardziej przeszkadza fakt że nie było miejsca na użycie szejków i ich zwierząt wcześniej w kampanii. Miotacz ognia był przecież w 05, a poduszkowce są do wykorzystania w misjach 13, 14 i 15 Arabów, tyle tylko że nie miałeś tego podane na tacy.
Teksty były poprawiane, poprawiane i poprawiane, za każdym razem przez kogoś innego. I tak wyszło.
To zasługa McBenna (i trochę mojej imitacji jego kodu).
Tutaj naprawdę nikt nie będzie wybrzydzał. Tekstury nie wyglądają tak dlatego że się to komuś podoba, tylko że w ogóle nie ma nikogo kto mógł by się tym zająć. Także poprawiaj śmiało.Serpent wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 12:11 amTekstury, czyli kamyk do mojego ogródka gdyż chodzi Mi o mapy które to ja teksturowałem - wyglądają słabo. Niestety, były one wykonywane techniką nanoszenia obrazu na gotową strukturę mapy - gdzie Ja zawsze postępuje odwrotnie (najpierw rysuje obraz a potem tworzę strukturę). Niestety, propozycja wykonania map Moją techniką została odrzucona na forum OWS. Dlatego czuje się zobligowany do naprawienia tych tekstur ale tylko w przypadku gdy będę Mógł skorzystać ze swojej metody tworzenia map. W innym przypadku trzeba liczyć na kogoś innego![]()
Ale to zabawne, bo w założeniu "twórcą" miała być sama społeczność ow. McBenn i ja mieliśmy w to tak duży wkład tylko dlatego że nikogo innego nie było. Także, jeśli komuś źle z tym że "oficjalna" kampania ma swoje niedociągnięcia, to może mieć żal do siebie że wcześniej się do projektu nie przyłączył.

Nie, to tylko pokazuje że ni ch**a się nie znamy na robieniu grafiki. A nikomu innemu się nie chciało. Gdyby mod był na odwal, to nie miałby tak dopracowanego AI, rozbudowanych o cele drugorzędne misji ani tylu poprawek.
Do it!
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2099
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Tak, miałem na myśli wykonanie całości, tylko nie chcę tego robić w oderwaniu od całości, więc wolałbym to z kimś omówić - jak coś odpisz mi na PW, mam też inną sprawę do Ciebie.0dd1 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:31 amJeśli przez zaprojektować masz na myśli stworzyć kompletne grafiki, to super. Inaczej to dalej czekamy na kogoś kto umiałby to narysować.
Poza tym ciężko powiedzieć jak to by wyszło bez mówionych dialogów.
Co do szczegółów to nic nie było do tej pory ustalone. Jedyne co mogę zasugerować to przedstawienie jak najwięcej opisów, z tych tymczasowych przerywników, w formie grafiki. Może też ewentualnie da się coś wyrzucić żeby nie były za długie.
Gdy porównamy te dwie mapy, tę z misji:

I tę od Altaru:

Myślę, że ta Altaru wypada nieco lepiej, no i jest tym, co Twórcy tam planowali, więc warto korzystać z ich pomysłów, tych pierwotnych zamysłów misji. Wydaje mi się też, że będę miał osobę, która będzie mogła tę mapę po prostu przeportować na tę Altaru.
Właśnie dlatego mam nadzieję, że się to nieco zmieni i wróci trochę ludzi do pracy nad modem. Jak widzisz Serpent zaproponował wyżej już pomoc przy teksturach, Nefarem myślę, że też pomoże przy nich, przy kodowaniu i może przy portowaniu tej 3 misji, ja pomogę przy intrach, może i Praha się dołączy - zawsze więcej osób, to więcej poglądów i większa szansa na sukces. Dlatego też ta inicjatywa. Ktoś by się przydał jeszcze od dialogów, by dodać im tego szyku akcji i je dopieścić. Myślę, że się ktoś znajdzie. Jeżeli macie propozycje, to mówcie.0dd1 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:31 amAle to zabawne, bo w założeniu "twórcą" miała być sama społeczność ow. McBenn i ja mieliśmy w to tak duży wkład tylko dlatego że nikogo innego nie było. Także, jeśli komuś źle z tym że "oficjalna" kampania ma swoje niedociągnięcia, to może mieć żal do siebie że wcześniej się do projektu nie przyłączył.![]()
Co do tego, że kampanie nie muszą się ze sobą w 100% zgrywać, to prawda, jednak warto czerpać z tego, co dali nam twórcy samej gry - by to odchylenie nie było zbyt duże, a ludzie czuli, że to jest to. I owszem kampania AM i RU nie są ze sobą w 100% kompatybilne, ale jakoś jednak są zgrane, owszem czasami są niedociągnięcia - ale to wynika w większości z szybkości wydawania. My mamy czas, możemy wszystko dopracować.
PS. Zapraszam też na dzisiejszy live. Mam nadzieję 0dd1, że wpadniesz z McBennem.
Last edited by zoNE on Thu Apr 04, 2019 6:41 am, edited 10 times in total.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Jeśli chodzi o 3 misję arabską i jej "przeportowanie" na mapę Altaru raczej nie jest problemem.
Trzeba by było tylko zmienić kilka dialogów ponieważ niektóre zawierają w sobie informacje o terenie obecnej mapy do misji 3 a są sprzeczny z Altarową mapą.
Kilka zmian w środowisku na mapie Altaru też by nie zaszkodziło.
Jeśli chodzi o mapy na których wciąż nie ma tekstur, a szczególnie np taka misja 12 albo 14 pro-arabska gdzie mapa jest ogromna i trzeba zadbać o wiele szczegółów przy teksturowaniu jej, można by spytać Morgana czy by w Brycu nie chciał zrobić tekstur (tak jak to robił Altar) jemu by było o wiele łatwiej tego dokonać niż zabawa w wycinankę i dopasowywanie elementów do siebie.
Trzeba by było tylko zmienić kilka dialogów ponieważ niektóre zawierają w sobie informacje o terenie obecnej mapy do misji 3 a są sprzeczny z Altarową mapą.
Kilka zmian w środowisku na mapie Altaru też by nie zaszkodziło.
Jeśli chodzi o mapy na których wciąż nie ma tekstur, a szczególnie np taka misja 12 albo 14 pro-arabska gdzie mapa jest ogromna i trzeba zadbać o wiele szczegółów przy teksturowaniu jej, można by spytać Morgana czy by w Brycu nie chciał zrobić tekstur (tak jak to robił Altar) jemu by było o wiele łatwiej tego dokonać niż zabawa w wycinankę i dopasowywanie elementów do siebie.
Last edited by Nefarem on Thu Apr 04, 2019 6:49 am, edited 2 times in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2099
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
No to już masz zadanie na dziś. Pogadaj z Morganem, może się zgodzi. Więcej osób do pomocy, zawsze lepiej.Nefarem wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 6:46 am Jeśli chodzi o mapy na których wciąż nie ma tekstur, a szczególnie np taka misja 12 albo 14 pro-arabska gdzie mapa jest ogromna i trzeba zadbać o wiele szczegółów przy teksturowaniu jej, można by spytać Morgana czy by w Brycu nie chciał zrobić tekstur (tak jak to robił Altar) jemu by było o wiele łatwiej tego dokonać niż zabawa w wycinankę i dopasowywanie elementów do siebie.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
zone się pomylił gdy dawał numerek misji, chodzi mi o Ar13
dodatkowo napiszę to jeszcze raz bo na discordzie chyba nikt nie sprawdza
Jeśli podczas gry będziesz zabijał wszystkie postacie które nie spowodują zakończenia gry, po Ar13 nie będziesz mógł zagrać po stronie arabskiej, bo będzie ci brakowało 1 człowieka do wyboru
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
W uzupełnieniu do posta 0dd1.
Tłumaczenie wszystkiego inną linią czasową nijak się ma do braku spójności poszczególnych misji. Analizując budowę oryginalnych kampanii, zauważyć można że poszczególne misje zgrupowane są w segmenty fabularne. Każdy kolejny segment logicznie wynika z poprzedniego. Tutaj niestety jest za dużo skakania, brakuje głównego motywu przewodniego.
Tłumaczenie wszystkiego inną linią czasową nijak się ma do braku spójności poszczególnych misji. Analizując budowę oryginalnych kampanii, zauważyć można że poszczególne misje zgrupowane są w segmenty fabularne. Każdy kolejny segment logicznie wynika z poprzedniego. Tutaj niestety jest za dużo skakania, brakuje głównego motywu przewodniego.
Trwa wielka ofensywa i dwoje najlepszych dowódców zostaje oddelegowanych do innych zadań? Naprawdę? ;d Z kampanii rosyjskiej wiemy że Heike brała w jakimś stopniu udział w ataku na Lenina "Arabowie porzucili oblężenie i kierują się w waszą stronę". Nawet odrzucając ten argument, misja z atakiem na główną bazę wroga wydaje się dużo ciekawsza niż kolejna misja "syberytowa".Nigdzie nie jest powiedziane że ten cały atak musi się rozegrać w jeden dzień. W domyśle to ofensywa Arabów zaczyna się w 05 i trwa aż do 08. Niektórzy, jak Heike i Farmer, zostali oddelegowani do innych zadań a rozpierdziel u Ruskich trwa w najlepsze. Zmienia się tylko to skąd Heike jedzie do Kabulu, ale to nie aż tak wiele.
Tak, mamy ścianę tekstu w którym zawarty jest arcyciekawy wątek - idealny materiał na misję dla gracza który został olany.Co niby pominięto? Przecież cała misja (i przerywnik) jest o tym że Heike została schwytana i Kurt ją odbił.
Nawet jeżeli to był błąd to próba naprawienia go powoduje jeszcze większe zamieszanie.Przecież to jest błąd w Rosyjskiej kampanii, jak to się ma do moda? Tutaj to ma o tyle więcej sensu, że Heike zostaje natychmiast otoczona i musi zostać na miejscu bo nie ma drogi ucieczki.
Moim zdaniem to trochę za mało jak na frakcję Najemników.W ostatniej jest opcjonalny motyw zlecenia.
Południowy kierunek był chyba najgorszym wyborem. Mamy przecież mapy z obiema połówkami głównego złoża. Na pewno można było to lepiej rozkminić.W tym samym celu w jakim Arabowie w ogóle budowali bazę. Żeby w praktyce urozmaicić misję.
Argument głównego zagrożenia dla dobrze ufortyfikowanych baz ze strony oddziału Arabów jakoś do mnie nie trafia.Bo tutaj Arabowie nie są małą grupką tylko niemal głównym zagrożeniem. A pomiędzy sobą też walczą.
Brak wytłumaczenia dlaczego Arabowie w ogóle postanowili budować poduszkowce to jest jakieś nieporozumienie. Przecież mogli obejść się bez nich. Co do szejków, to mi również tego brakuje.Bez przesady. Kampania i tak jest przeładowana celami drugorzędnymi, parę rzeczy się niestety nie zmieściło. Mi osobiście bardziej przeszkadza fakt że nie było miejsca na użycie szejków i ich zwierząt wcześniej w kampanii. Miotacz ognia był przecież w 05, a poduszkowce są do wykorzystania w misjach 13, 14 i 15 Arabów, tyle tylko że nie miałeś tego podane na tacy.
Na początku startu projektu również się udzielałem. Jednak jak zauważyłem w jakim kierunku prace nad kampanią zmierzają, postanowiłem przerzucić się całkowicie na robienie swojego moda.Ale to zabawne, bo w założeniu "twórcą" miała być sama społeczność ow. McBenn i ja mieliśmy w to tak duży wkład tylko dlatego że nikogo innego nie było. Także, jeśli komuś źle z tym że "oficjalna" kampania ma swoje niedociągnięcia, to może mieć żal do siebie że wcześniej się do projektu nie przyłączył.
To również nie do końca prawda. Podejście McBenna do kwestii robienia map jest skutkiem tego że do tej pory nie wszystkie mapy są oteksturowane. Gdyby zdecydowano się na mój patent robienia map to obecna sytuacja z brakiem tekstur nie miała by prawa istnieć.Nie, to tylko pokazuje że ni ch**a się nie znamy na robieniu grafiki. A nikomu innemu się nie chciało. Gdyby mod był na odwal, to nie miałby tak dopracowanego AI, rozbudowanych o cele drugorzędne misji ani tylu poprawek.
Last edited by Serpent on Thu Apr 04, 2019 2:16 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak