SAIL - Dialogi i Cele Misji

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

Post by Blashix »

Tak, możesz też w texts.txt w folderze z misją.
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

ENG?

Post by Michaeilo »

A jeśli robię po polsku i po angielsku? To tak jak w folderze Campaigns mam folder #POL robię też folder #ENG? :?:
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

Post by Blashix »

Tak, są różne odpowiedniki folderów dla poszczególnych języków gry. Lecz wszystkich nie spamiętałem :P
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Tak?

Post by Michaeilo »

Czyli dla angielskiego robię folder #ENG tak? Niech ktoś wkońcu powie. :!:
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Tak?

Post by Radzio »

Michaeilo wrote:Czyli dla angielskiego robię folder #ENG tak? Niech ktoś wkońcu powie. :!:
NIE! Dla angielskiego zostawiasz tak jak jest (czytaj: bez dodatkowych folderow)
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

TXH xD

Post by Michaeilo »

Radzio wrote:NIE! Dla angielskiego zostawiasz tak jak jest (czytaj: bez dodatkowych folderow)
Aha to THX.
Poprostu robię wersję moda po angielsku dla 5ITH i po to mi to.

[ Dodano: Pon Wrz 10, 2007 7:57 pm ]
Mam znowu problem, a właściwie pytanie. Czy jest taka możliwość aby medal był za wybranie odpowiedniej opcji w zapytaniu? Czyli jeżeli wybierzemy w zapytaniu ''a'' to dostaniemy medal a jeśli ''b'' to nie dostaniemy medalu? :roll:
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Post by Anarchy »

Rezerwuje miejsce do napisania tego:D

Kawałek z mojego moda:

Case Query('wrogabaza') of

Code: Select all

1 : begin
Say(ja,'tak');
Say(s1,'tak2');
Wait(0$1);
AddMedal('MED3',1);
SetAreaMapShow(bazawroga,1);
ChangeMissionObjectives('M2');
SetSide([ar1,ar2,ar3,ar4,ar5,ar6,ar7,arb1,arb2],2);
end;
2: begin
Say(ja,'nie');
Say(s1,'nie2');
AddMedal('MED3',-1);
SetAreaMapShow(koniec,1);
ChangeMissionObjectives('M3');
end;
end;
end;
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Area

Post by Michaeilo »

A żeby po pokazaniu arei na mapie kodem:

Code: Select all

SetAreaMapShow(area1,1);
potem była niewidoczna. Na przykład jeśli gościu dojdzie do tej arei to już się nie świeci? :roll:
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

To ta "1" po przecinku masz zamienic na 0 :D
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Nie pasi edytorowi

Post by Michaeilo »

Mam problem z dialogiem. Chodzi o to, że jeżeli jakaś postać żyje żeby mówiła, a jeśli nie żyje to żeby mówiła inna. Ale cały czas czepia się kodu. Nie pasi mu else i end. Oto mój kod. Brakuje czegoś?
every 0$1 trigger GetDistUnits(straz,hans)<8 do
begin

Code: Select all

InGameOn;
CenterOnUnits(straz);
Say(straz,'AR1');
if isok(angela) then
begin
Say(angela,'AN1');
end;
else
if isok(ralf) and isdead(angela) then
begin
Say(ralf,'AN1');
end;
Say(hans,'H2');
Say(straz,'AR2');
InGameOff;
FogOff(true);
end;
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

End przed else nie moze miec srednika po sobie.
Post Reply