- NNPlaya`s MajMod -

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Jak Ci się podoba MajMod?

Świetny!
35
57%
Da się pograć
14
23%
Roi się w nim od bugów...
4
7%
Do d**y, nie nazwałbym tego modem
4
7%
A co to jest MajMod?
4
7%
 
Total votes: 61

Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Problem xD

Post by Michaeilo »

Mam problemik z MajModem. Otóż przechodziłem sobie jeszcze jeden raz tego moda i zauważyłem pewien błąd. Skoro w misji Zagubiony tracę postać czy tam kilka postaci. To w następnej muszę wybrać pięć postaci a do wyboru mam tylko cztery. Błąd jest dość duży bo nie można zagrać w tą misjię gdyż jak klikam ok to: WYBIERZ 5 POSTACI :P
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

No to trzeba się starać nie stracić ludzi ^^ U mnie jest podobnie w 4 misji, ale narazie nie mam pomysłu na rozwiązanie tego probelmu.
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Przez przypadek

Post by Michaeilo »

Właśnie doszedłem do tego samego wniosku co ty ^^ :P Wcześniej jak grałem to nie traciłem ludzi i wszystko było a teraz przez przypadek zauważyłem ten błąd. xD
User avatar
Raptor The Hawk
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:51 pm

Post by Raptor The Hawk »

Dobry modzik da sie pograc :P dawaj ogarnij coś nowego
Image
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Chciałem dokończyć moda w całości i wtedy zapodać :wink:
Na chwilę obecną:
Misja 6
Mapa: 100%
Jednostki: 100%
Fabuła, zadania, dialogi: 100%
Sail: 70%

Przestoje w pracy są ogromne... Ale wszystko idzie naprzód :)

Jedyny problem to brak tekstur, prawdopodobnie ich wcale nie będzie. Zwyczajnie nie umiem ich zrobić...

A i co do błędu ze zbyt małą ilością ludzi, poprawiłem. Teraz będzie trudniej, bo po stracie o jednego człowieka za dużo przegrywa się misję. Mam na myśli poniesienie zbyt dużych strat.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

NNPlaya wrote: Jedyny problem to brak tekstur, prawdopodobnie ich wcale nie będzie. Zwyczajnie nie umiem ich zrobić...
Może więc poproś kogoś o przysługę. Mod, który mi się podobał pod względem fabularnym oraz ma dobrą grywalność w zupełności zasługuje na tekstury ;]
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Naprawdę wystarczyłoby mi gdyby ktoś mnie tego nauczył. Photoshopa i mnóstwo wolnego czasu posiadam.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

Masz dwie opcje:
- Albo extract terenu z map OW kampanii lub multi, wyciagnac teren z twojej misji, wkleic do photoshopa po czym kopiuj/wklej elementy terenu z map kampanii i reszte dorobic clone tool lub czyms w podobie
- Albo sciagnij terragena i kombinuj tam. Z edytora OW da sie tzw. heightmap wyciagnac, wiec tylko importujesz do terragena i on mniej wiecej cos tam z tym robi. Tylko parametry ustawiasz, a potem jakies rzeki czy inne badziewia w photoshopie.

Jedyne co moze przeszkadzac z terragenem to to ze trzeba nad nim posiedziec zeby sie nauczyc jak to dziala. Bo zbyt intuicyjny to on nie jest.
Image
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Post by Michaeilo »

Ja tam zawsze otwieram sobie jakąś mapkę z kampanii potem oczyszczam ją (na co wystarczy tylko zaznaczyć teren i usuwac po kolei :P ). Następnie export visual i w phocie coś kopiuje powielam. I to cała filozofia :)

NNPlaya -----> Prościej jest odznaczyć na palecie warstw po prawej stronie w edytorze widoczność jednostek i ozdobników i wtedy wyeksportować "map visual" :P
User avatar
Sisqo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 37
Joined: Mon Jan 21, 2008 1:48 pm
Location: Puszyna

Post by Sisqo »

Da się pograć! ale pomysł fajny odpowiednio połączony z akcją. niezłe bravo
User avatar
sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 100
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Post by sAtUrNo »

aaaaaaaahhh NNPlaya :D :D zajefajnie :P sie gralo czekam na następne :roll: :roll:
Vertein
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Wed Apr 23, 2008 11:18 am

Post by Vertein »

Witam

Bardzo fajny modzik czekam na, full ale mam pewien problem podczas 2 misji mam przejąć ruską bazę przejmuje nadchodzi szejk wchodzi do składu i nic więcej w celach mam /zdobąć rosyjską bazę...\ Próbowałem 2 razy, ale nic proszę o pomoc!
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Hmm... :roll: Czyś nie stracił przypadkiem wszystkich ludzi? AFAIK to baza przechodzi w Twoje ręce po zabiciu wszystkich wrogów w niej - JEDNOCZEŚNIE budynki dostają Twój kolor, szejk włazi do składu, zaś celach misji zdobycie bazy zostaje oznaczone jako spełnione. Dopiero po chwili odezwie się szejk, że Rosjanie nie oddadzą nam bazy tak łatwo itp. Jesteś pewny, że tak robi się za każdym razem? Właśnie, co z ludźmi, ilu pozostało Ci przy życiu? I czy odbywa się dialog szejka z Kurtem, że w "międzyczasie naprawię pozostałe budynki"?
Vertein
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Wed Apr 23, 2008 11:18 am

Post by Vertein »

:P Dobra wszystko działa :P Czy mogę się spytac kiedy bedzie full tego moda ?
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Jeśli nie chcesz, żebym Cię okłamywał, to lepiej nie pytaj :P Jak będzie gotowe.

[ Dodano: Sro Lip 30, 2008 1:21 pm ]
Pytanie do wszystkich: Czy ktoś próbował odpalić MajModa pod 1.10? Mam z tym mały problem i nie wiem, czy występuje u wszystkich. Może po prostu u mnie coś szwankuje.
Post Reply