Page 2 of 2
Re: Balance Mod v.2
Posted: Thu May 06, 2010 12:44 pm
by Serpent
Nitek wrote:
Zaskoczę Cie, ale mam już zrobiony kawałek, który ogranicza rasz manualni ma CB, lecz balans na SW zostaje unicestwiony, więc szukam jakiegoś innego rozwiązania. Zamiast takiego gadania, lepiej daj jakiś dobry pomysł..
Mógłbyś rozwinąć o co ci chodzi?
Re: Balance Mod v.2
Posted: Thu May 06, 2010 3:26 pm
by YuriStriatov
Nitek Manual Rush na CB jest unicestwiony przez jedna bardzo banalnie prosta rzecz: zrob tak zeby HG mialo 10 razy nizszy damage na ludzi i tak z 4 razy nizszy na budynki niz jak ma teraz. Proste.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Fri May 07, 2010 7:21 am
by Serpent
Źle mówisz,po 1 zmniejszenie 10x damage hg spowoduje że nawet grupa ludzi z bazokami rozwali 15 hg bez problemu,po 2 10x zmniejszone damage hg na ludzi zakładając że mamy 3 komp rozwinięcie to obrażenia wynosić będą około 3 -.-,po 3 każdy przerzuci sie na inną broń,choćby nawet karabiny maszynowe których nie bedzie jak powstrzymać bo hg raczej nikt nie będzie robił,po 4 rushu nie da się zniwelować to już taki urok OW.
Podsumowując ja zmniejszył bym damage hg ale nie aż tak jak to yuri proponuje,zmianą mogła by tez ulec ich cena.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Fri May 07, 2010 12:09 pm
by Xero Rozbójca
Ja proponuję zmniejszyć dmg hg na ludzi do 50 pkt, na pojazdy do 100pkt, a na budynki do 60pkt (aby tyle dmg waliły na full rozwinięciu kompa i uzbr.) oraz cenę podnieść do 120 skrzynek
Wtedy każdy miałby jakieś szanse, a wiadomo, że hg na III poz. uzbr. uderza 2x szybciej.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Fri May 07, 2010 5:15 pm
by Radzio
@Serpent
Jeśli sądzisz, że gra pokazuje Ci prawdziwe obrażenia, to się mylisz.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Fri May 07, 2010 6:08 pm
by Serpent
No to graj sobie pojazdami tak żeby nic nie można było zrobić piechocie

Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 3:39 pm
by YuriStriatov
Ech nie dociera widze koncept ze spamowanie jest do dupy? HG powinno byc rozjebane przez kilka bazook, przeciez o to chodzi. Dlatego 10x. Jak chcesz te bazooki rozwalic to budujesz ze 2-3 karabinki gatlinga. A nie bezmyslny spam HG ktore rozpierdala wszystko. HG powinno byc tylko dobre na pojazdy, budynki i ludzie powinni je niszczyc bez problemu i wtedy jest dobrze. A nie ze q*a super bron na wszystko.
Jesli balance mod nadal pod hg rush bedzie robiony to rownie dobrze mozna sobie i bez niego grac w normalne OW gdzie kazdy sobie bierze am/rus manual hg i jedzie wszystko bez mydla, oprocz tylko wiekszej ilosci wyzej wspomnianych manuali.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 4:47 pm
by Leszcz
Spamować każdy jeden głupi umie a myśleć to nie ma komu
A przechodząc do tematu, to tak:
Że ten cały spam się znaczą od tego że Nitek przegrał to się nie dziwię, bo on lubi robić z igły widły

większość z was jest ograniczona do bazy i 3 zasad CB SW czasem CW no i w ostateczności HC i NW. czyli w sumie 5 zasad na 1 mapie gdzie OW w podstawie ma 16 map na multiplayer i kampanie 2. ale zostając przy trybie Multiplayer, i tym że większość mówieniu jak nooby, że ta czy inna mapa jest mapą dla noobów, tylko dlatego że jak nooby nie umieją grać poszczególnych zasad tak większość z was nie umie grać na innych mapach niż baza obcych...
//jeszcze jedno, Arabami 3 razy większy rush bym zatrzymał

Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 4:55 pm
by Gogeta103
Zgadzam się z Yurim, ale co do kwestii ataku HG na budynki to bym je raczej zmniejszył od tego są wyrzutnie rakiet.
A poza tym gdyby Nitek dostał więcej skrzyń to dziś tego tematu by tu nie było. Taka prawda, że jeśli nam dogadzają to siedzimy cicho.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 4:58 pm
by Leszcz
Hmm... na problem skrzynek to ja mam 1 rade, a dokładniej pójść bardziej w badania i skrzynek będzie pod dostatkiem

Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 5:32 pm
by Nitek
Gogeta103 wrote:A poza tym gdyby Nitek dostał więcej skrzyń to dziś tego tematu by tu nie było. Taka prawda, że jeśli nam dogadzają to siedzimy cicho.
Może dziś nie, ale za jakiś czas, bo prędzej czy później znudziło by mi się jechanie każdego grającego AM na CB.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 6:34 pm
by Gogeta103
Musiałbyś mieć zajebis*e szczęście żeby za każdym razem dostawać full skrzynek.
Re: Balance Mod v.2
Posted: Sat May 08, 2010 7:06 pm
by Nitek
Gogeta103 wrote:Musiałbyś mieć zajebis*e szczęście żeby za każdym razem dostawać full skrzynek.
Jak gram rosjanami to nie potrzebuję dużo skrzyń. Nie ważne jak mało skrzyń spadnie - dla rosjan i tak wystarczy.