Creative modding - Wątek roboczy
-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Ujdzie ;-P
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Wszystko się poprawnie wyświetla cel po celu tylko że jak jest 1 cel póżniej 2 cel to 1 cel nie jest skreślony.

-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Skoro tak to zaplanowałeś, to powinieneś przenieść kod na Out poprzedniego do tego dodającego nowy cel.
- Serpent
- Soldier level 10
- Příspěvky: 4169
- Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
- Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Proponuje zmienić nazwę tego tematu na "Blackmen usiłuje nauczyć się modować". Co jak co ale przypomina mi to użytkownika 3bit który przyłaził tu z byle jakim problemem. Blackmen robi to samo, przyłazi tu bo nie zna podstaw.Creative píše:Wszystko się poprawnie wyświetla cel po celu tylko że jak jest 1 cel póżniej 2 cel to 1 cel nie jest skreślony.
Odpisywanie mu to karmienie trola bo zaraz przylezie tu z nowym problemem.
PS: To był mój ostatni wpis w tym temacie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Serpent WTF !?
Zrobiłem tak : // kod by NNPlaya.
Zrobiłem tak : // kod by NNPlaya.
Zrobiłem tak i działa. Jeśli tak dalej pójdzie zrobię swoją 1 misjePotem w Sailu:
Kod:
ChangeMissionObjectives('CEL1');
żeby ustawić cel i
Kod:
ChangeMissionObjectives('CEL1W');
żeby przekreślić cel (oznaczyć jako wykonany)

Naposledy upravil(a) Creative dne úte kvě 01, 2012 12:25 pm, celkem upraveno 1 x.

-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Oczywiście, o ile zamieniłeś te identy na takie, jakie masz w pliku.
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Teraz muszę pomyśleć nad:
-kod ataku rosjan na baze AM. ( co 5/10 min. ) składajacy sie z ludzi i pojazdów.
-exportowanie 1 postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.
Takie kody da się zrobić ?
-kod ataku rosjan na baze AM. ( co 5/10 min. ) składajacy sie z ludzi i pojazdów.
-exportowanie 1 postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.
Takie kody da się zrobić ?

Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Pamietasz jego jeszcze xDSerpent píše: Co jak co ale przypomina mi to użytkownika 3bit który przyłaził tu z byle jakim problemem. Blackmen robi to samo, przyłazi tu bo nie zna podstaw.
Pisze wszystko w Modding Archive troche szukania nie zaszkodzi. Co do Exportowania zobacz inne Mody Otworz je w Edytorze i Pomysl potem xd
-
- Site Administrator
- Příspěvky: 2898
- Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
- Bydliště: Bialystok, Poland
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Tym razem Nasz Niemiecki Przyjaciel ma rację 

Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Dobrze poszukam w Modding Archive i modach.
Eksportowanie mógłbym skopiować z Kampanii OW.
Eksportowanie mógłbym skopiować z Kampanii OW.

Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Ref.Zacząłem robić mojego moda 1 misja prawie skończona i tych brakuje 2 rzeczy.
Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.
Można prosić o przykładowe kody ?
Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.
Można prosić o przykładowe kody ?

Re: Niezniszczalni mod problemy
O jesus zaczyna sie. Oglaszam : Blackm3n usiluje zrobic moda sezon #2.
Lap ten kod
Skompiluj i odpal.
Lap ten kod
Kód: Vybrat vše
starting
exitgame;
End;
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Nitek
- Community Veteran
- Příspěvky: 997
- Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
- Bydliště: Białystok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niezniszczalni mod - Problemy
Wszystko masz podane na tacy w pierwszych dwóch misjach amerykańskich.Creative píše:Ref.Zacząłem robić mojego moda 1 misja prawie skończona i tych brakuje 2 rzeczy.
Kod ataku składający się z kilku podjazdów i żołnierzy oraz.
-exportowanie wybranej postaci z eona ( mapa 01 ) na mapę 01_cont.
Można prosić o przykładowe kody ?
// Mało tego, wszystko ma w modding archive.
-
- Soldier level 6
- Příspěvky: 313
- Registrován: čtv zář 04, 2014 12:53 am
- Bydliště: Oberschlesien
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niezniszczalni mod problemy
Jak już jedziecie z tematem na ostro (exitgame;
) to może wyjawicie sekret wyciągania map z oryginalnej kampanii. Próbowałem na różne sposoby i zawsze zostawałem z błędem.. a nikt nigdzie nigdy nie owinął tego w poradnikowe szaty. 


Re: Niezniszczalni mod problemy
No właśnie u mnie jest to samo, chcę wziąć 4 mapę amerykańców, usuwam wszystko z mapy(jednostki,budynki) oraz kody SAIL z folderu oraz z edytora i sypią się błędy.Markok píše:Jak już jedziecie z tematem na ostro (exitgame;) to może wyjawicie sekret wyciągania map z oryginalnej kampanii. Próbowałem na różne sposoby i zawsze zostawałem z błędem.. a nikt nigdzie nigdy nie owinął tego w poradnikowe szaty.
A gdy już jest mniej błedów, biorę ludzi na mapkę i wsadzam do budynków i nie da się zapisać mapy bo ludzie są w budynkach.(opcja save jest na szaro)
