Kod ataku, czemu nie chodzi? :/

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Kod ataku, czemu nie chodzi? :/

Post by Backero »

Code: Select all

export enemy1, enemy2, enemy3, enemy4, enemy5, enemy6, enemy7, enemy8, enemy9, enemy10;

every 0$1 marked 08 do
Begin
uc_side=2;
uc_nation=2;
hc_skills=[2,0,0,0];
hc_class=1;
enemy1=CreateHuman;
enemy2=CreateHuman;
enemy3=CreateHuman;
enemy4=CreateHuman;
enemy5=CreateHuman;
enemy6=CreateHuman;
enemy7=CreateHuman;
enemy8=CreateHuman;
hc_skills=[0,0,0,2];
hc_class=4;
enemy9=CreateHuman;
enemy10=CreateHuman;
DWait(0$40);
PlaceUnitArea([enemy1,enemy2,enemy3,enemy4,enemy9],contrattack1,false);
PlaceUnitArea([enemy5,enemy6,enemy7,enemy8,enemy10],contrattack2,false);
enable(04);
AddComMoveToArea([enemy1,enemy2,enemy3,enemy4,enemy9],arbase1); 
AddComMoveToArea([enemy5,enemy6,enemy7,enemy8,enemy10],arbase2); 
AddComAttackUnit([enemy1,enemy2,enemy3,enemy4,enemy5,enemy6,enemy7,enemy8],FilterAllUnits([f_side,7]));
End;
mi juz brak nerwów do tego, po prostu ci kolesie sie nie pojawiają, mimo, że warunki są spełnione (warunek ataku to w skrócie:

Code: Select all

every 0$1 trigger GetSide(ardepot)=7
Begin
//coś tam
enable(08);
End;
i ten blok działa :/)

***

Poza tym pierwsza misja nie uruchamia się w grze, tylko w edytorze. Jak chcę otworzyć w grze to wyskakuje jakiś XichtError :evil:[/code]
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 195
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

XichtError pojawia się ponieważ jest coś źle galerią.
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

1. ludki sie nie pojawiaja bo komenda placeunitarea pozawala na umieszczenie tylko jednej osoby
PlaceUnitArea(un:integer area:integer materialisation:boolean)
podales tablice osob wiec nie dziala. musisz kazdego oddzielnie.

2.

Code: Select all

every 0$1 trigger GetSide(ardepot)=7 
Begin 
//coś tam 
enable(08); 
End;
a gdzie zes ' do ' zgubil? xD
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

sry za wtręt ale kurewa siedziałem nad tym 15 min a tych błędów sie nie doszukałem ;) Jednak musze się doskonalić ^^
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Post by Backero »

dzieki wam, bedę pamiętał :D

a co do tego "do" to ono w kodzie jest, tylko na forum jakos tak napisalem
Post Reply