Funkcja SaveCharacters
- Moonstrider
- Soldier level 4
Funkcja SaveCharacters
No więc jestem dość zielony w modowaniu OW i w związku z tym chciałbym zapytać jak mam zapisać postać aby móc ją odczytać w przyszłości, ale nie w misji następnej z kolei tylko jakichś dalszych. Np. zapisać postać w misji 01 a użyć jej z zapisanym już doświadczeniem w misji 03. Z góry dzięki za zainteresowanie i pomoc! 

najlpeij zdefiniuj wszelkie postaci w pliku starts.txt a później je tylko wczytuj. Jeżeli na końcu misji użyjesz save characters etc tow następnej mozesz bodajzę wczytać tą jednostkę podając ident i używajac opcji
gdzie:
-baran to ident, jaki będzie przypisywany postaci w misji
-baranek to nazwa pod jaką zapisałeś postać w Savecharacters
innymi słowy zapisanie w poprzedniej misji powinno wygladać:
Code: Select all
baran:=NewCharacter('baranek');
-baran to ident, jaki będzie przypisywany postaci w misji
-baranek to nazwa pod jaką zapisałeś postać w Savecharacters
innymi słowy zapisanie w poprzedniej misji powinno wygladać:
Code: Select all
SaveCharacters(baran,'baranek');
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Moonstrider
- Soldier level 4
- Moonstrider
- Soldier level 4
Hmmm kurde! Eureka! Anarchy, pamiętasz właśnie jak mi dąsałeś że exp zresetował sie w którejśtam misji? To może być własnie wina tego, że uzyłem postaci w nie kolejnej a jeszcze następenej misji. Chociaż zawsze exp można dorobić ręcznie. Tak jak np chyba programiści altaru z Cornelem zrobili.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Moonstrider
- Soldier level 4