Funkcja SaveCharacters

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4

Funkcja SaveCharacters

Post by Moonstrider »

No więc jestem dość zielony w modowaniu OW i w związku z tym chciałbym zapytać jak mam zapisać postać aby móc ją odczytać w przyszłości, ale nie w misji następnej z kolei tylko jakichś dalszych. Np. zapisać postać w misji 01 a użyć jej z zapisanym już doświadczeniem w misji 03. Z góry dzięki za zainteresowanie i pomoc! :D
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North

Post by Antitheus »

najlpeij zdefiniuj wszelkie postaci w pliku starts.txt a później je tylko wczytuj. Jeżeli na końcu misji użyjesz save characters etc tow następnej mozesz bodajzę wczytać tą jednostkę podając ident i używajac opcji

Code: Select all

baran:=NewCharacter('baranek');
gdzie:
-baran to ident, jaki będzie przypisywany postaci w misji
-baranek to nazwa pod jaką zapisałeś postać w Savecharacters

innymi słowy zapisanie w poprzedniej misji powinno wygladać:

Code: Select all

SaveCharacters(baran,'baranek');
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4

Post by Moonstrider »

Tak masz rację, ale afaik jeśli tak zapiszę to postać będzie możliwa do odczytania tylko w następnej misji, prawda? A ja potrzebuję sposobu zapisu tak, aby można było odczytać ją kilka misji dalej. :)
Anarchy
Site Moderator
Chad

Post by Anarchy »

Nigdy nic takiego nie robiłem, ale raczej będzie możliwość wczytania jej za kilka misji. Od biedy, są inne sposoby - najłatwiejszy, to stawianie postaci gdzieś, gdzie nie ma dostępu gracz...
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4

Post by Moonstrider »

Wydaje mi się, że nie trzeba jej wstawiać na mapę, a wystarczy tylko ją na mapie stworzyć i jeszcze raz zapisać, ale to nieporęczne jeśli chce się zapisać większą ilość postaci.
Anarchy
Site Moderator
Chad

Post by Anarchy »