Nadpalona Trawa.

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
Tyg
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 3
Joined: Fri May 08, 2009 5:52 pm

Nadpalona Trawa.

Post by Tyg »

Hej.
Czy możliwe jest nakładanie na mapę nadpalonej trawy? chodzi o o efekt po zniszczeniu budynku/wybuchu autka.
Rozwiązanie z postawieniem budynku i zniszczeniu go to nie to czego szukam.


Oraz druga sprawa.
JMM 1 // JMM - nazwa używana w SAIL 1 - oznacza, że jest to człowiek
DEFINE
NAME Macmillan // prawdziwa nazwa w grze *e
HUMAN 1 1 1 // *a *b *c
ATTR 11 11 // siła i szybkość
SKILLS 3 2195 0 4582 0 24838 1 16776 // poziomy umiejętności i punkty doświadczenia***
LAST_MISSION 1 // ostatnia misja, w której użyjesz tej postaci
CHAR @ 110 0 // ustaw pierwszą wartość powyżej 100 by podświetlić postać
RANDSEED 0 // ?
VOICE 101 GALLERY us 5 // voice używany w edytorze, nazwa galerii i numer obrazka
END_OF_DEFINE
Czy mogę zostawić JMM dla postaci jeśli nie jest to Macmillan? i skąd bierze sie ten kod dla innych postaci z galerii.
User avatar
Birkart
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 47
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:38 pm
Location: Timbuktu

Post by Birkart »

sprawa pierwsza

Hmm ja na twoim miejscu bym pokombinowal z kolorami, poszukaj
Windows => Inter. configs visible

druga sprawa

co masz na mysli w pierwszym pytaniu?
wszystkie postacie wystepujące w O-war sa opisane w pliku Start.txt
(przynajmniej główni bohaterowie :P)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

1) dokładnie takiego efektu chyba nie osiągniesz
2) jeśli chodzi Ci o to, że zmienisz sobie JMM tak, że nie będzie to Macmillan, to możesz xD
A kod ten z galerii bierze się dlatego, że, być może zauważyłeś, w XichtEd można ustawić Name i Voice dla każdej twarzy, a Voice są mapowane do ident. ze Start.txt przez Voices.txt w katalogu Data.
Post Reply