SAIL -Czołganie sie (komenda)

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
MarcinModder
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Sun Jun 22, 2008 6:46 pm

SAIL -Czołganie sie (komenda)

Post by MarcinModder »

Czytając zbiór komend zoNE`go (chyba tak jest poprawnie) natrafiłem na upadnięcie i powstanie człowieka.

http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=757

Ale tak nie jest poprawnie gdyż w poradniku zoNE`a jest napisane:

ComCrawl(units:plist)
set of units receives crawl command // crawl (z ang. czołganie sie, pełzanie)
ComWalk(units:plist)
set of units receives walk command

Czyli jednostak pada i wstaje. Nie wiem czy jest tak poprawnie.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Zależy od żądanego efektu.
Crawl to czołganie, więc raczej nie da takiego efektu, jak upadek z powodu zasłabnięcia etc.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

Code: Select all

SetLives(ident_gostka,250); 
Wait(0$2); 
SetLives(ident_gostka,1000);
Tu masz typową komendę do przydzielania życia obiektom. Nie do czołgania się. Np możesz umieścić w kodzie budynek, nadać mu ident i ustawić życia. Lub co ważniejsze np jak w kampanii pojawia się joan to wtedy życia po przejściu jakiejś c tam drogi spadaja jej do 100 bodajże.


Code: Select all

ComCrawl(units:plist);

ComWalk(units:plist) ;
tu akurat jest włąsciwa komenda na cołganie sie jednostki. Co prawda nie ma tu żadnych innych omend więc jednostka błyskawicznie po upadnieciu sie podniesie. Możesz w srodek włożyć np komende

Code: Select all

AddComMoveXY(Kolo,11,22); 
wtedy koleś po dojsciu do punktu o współrzędnych 11.22 powstanie. Nie zapominaj że kody możesz dowolnie modyfikować. I tu potzrebna jest kreatywnosć.
Post Reply