SAIL wariuje plz Help !!

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

SAIL wariuje plz Help !!

Post by Jeanks »

W moim demku moda które chcę zuploadować (o ile "naprawie" ten błąd). Mianowicie chodzi o to, że mam dużo bloków w SAILu i najwidoczniej dzikują (dwa i tka działają inaczej ale nie ma to wpływu na przebieg gry). Mianowicie pod koniec misji po dotarciu do areny ma się pojawić ktoś (pogracie zobaczycie) a potem ma być rozdanie medali i koniec. Niby proste no, ale wszystko zrobiłem tak jak należy a kod zwariował oznaczył arenę do któej trzeba się udać a potem nic

Code: Select all

Every 0$0.5 trigger FilterUnitsInArea(area100,([[f_side,1],[f_type,unit_human]])) > 10 do
begin
InGameOn;
Say(john,'john15');
uc_side=6;
uc_nation=nation_russian;
hc_class=1;
hc_skills=[7, 1, 1, 3];
b1=CreateHuman;
bb=CreateHuman;
bbbb=CreateHuman;
bbb=CreateHuman;
uc_side=6;
uc_nation=nation_russian;
hc_class=5;
hc_skills=[7, 1, 1, 3];
c1=CreateHuman;
cc=CreateHuman;
ccc=CreateHuman;
cccc=CreateHuman;
uc_side=6;
uc_nation=nation_russian;
hc_class=9;
hc_skills=[7, 1, 1, 3];
d1=CreateHuman;
dd=CreateHuman;
ddd=CreateHuman;
dddd=CreateHuman;
PlaceUnitArea(b,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbbb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(c,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(cc,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(ccc,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(cccc,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(d,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(dd,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(ddd,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(dddd,endx,true);
Wait(0$3);
DialogueOn;
Say(john,'steven8');
say(c,'c1');
wait(0$1.5);
If FilterAllUnits([[f_side,1], [f_type,unit_human]])>17 then
AddMedal('A',1)
else
AddMedal('A',-1);
If FilterAllUnits([[f_side,1],[f_btype,b_control_tower]])>0 then
ADDMedal('b',1)
else
ADDMedal('b',-1);
Addmedal('c',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_ok],[f_nation,nation_american],[f_type,unit_human]]));
SaveCharacters(john,'john');
SaveCharacters(maria,'maria');
SaveCharacters(bush,'bush');
YouWin;
end;
No i jak myślicie jakim innym kodem można toi zapisać ? Mile widziany Filter na wszystkie jednostki ludzi które są na mapie ;] bo zastosowałem , że ma być więcje niż 10 na próbę
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Po pierwsze
Every 0$0.5 trigger FilterUnitsInArea(area100,([[f_side,1],[f_type,unit_human]]))
pogrubionego nie powinno być.
Po drugie najpierw tworzysz jednostki o identach x1,xx,xxx,xxxx a potem używasz identów x,xx,xxx,xxxx.[/quote]
Seek your own truth. Always.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

ehh czlowieku compile robilem nawiasy śa dobre i tamte jednostk exportowalem tylko tutaj daje konkretny kod bo pisanie eportu jest zbedne niebierz mnie za id**tę bo w saila sie bawie dluzej od ciebie pzdr

ps: niemysl sobie ze jestem tez na tyle gulpi by compile niezrobic lol

Aha sorry że tak pojechałem ale mam kiepski humor a nie lubię jak ktos robi ze mnie imbecyla po 2 letnim studiowaniu SAILa[/b]
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Jeanks wrote:...
b1=CreateHuman;
bb=CreateHuman;
bbbb=CreateHuman;
bbb=CreateHuman;
...
PlaceUnitArea(b,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbbb,endx,true);
...
A co do tych nawiasów to wiem, że przeszły compile, jak również wiem, że to one powodują w jakimś stopniu błędne działanie kodu. Nie robięz Ciebie idi**y. Sam pracujesz na swój wizerunek xD
Seek your own truth. Always.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

No to brawo wesz to co ja wiem i napisałem. A już myślałem, że coś wymyśliłeś :]
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Nadal nie działą po zmienieniu tych fragmentów, które wskazałem? Do którego momentu dochodzi kod?
Seek your own truth. Always.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Moonstrider wrote:Nadal nie działą po zmienieniu tych fragmentów, które wskazałem? Do którego momentu dochodzi kod?

Właśnie chodzi o to że on się niechcę uruchomić w ogóle próbowałem MARKED'em (ale i tak się nie da) i Funkcją (też się nie da bo bym msiał dać w funkcji If Filter .... a to i tak nie zadziała jestem pewny). Trzeba inaczej zacząć ten kod bo "trigger" niereaguje a marked'em jak mówiłem nie da się tego zapisać chyba, że dam "if" pod begin ale mówilem jaki będzie efekt
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Jak chcesz mogę sprawdzić co jest nie tak jak mi prześlesz moda, ale to Twój wybór, ja nie nalegam.
Seek your own truth. Always.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Nadal nie rozumiesz :p Ten kod jest w 100% poprawnie zapisany bo korzystałem z niego w takiej formie setki razy. W tej misji w modzie mam mnóstwo bloków i niektóre wariują a ten konsekwentnie się nie uruchamia trzeba go zapisać w inny sposób. Pomyśle jeszcze z tym markedem hmm
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

To nei lepiej połączyć niektóre bloki, skoro uważasz,że to przez duą liczbę bloków? Jeśli kod jest dobrze napisany to musi działać. Kod zawsze musi działać tak, jak został zaprojektowany. Widocznie gdzieś musi być błąd, niekon9iecznie w tym bloku, który podałeś.
Seek your own truth. Always.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Moonstrider wrote:To nei lepiej połączyć niektóre bloki, skoro uważasz,że to przez duą liczbę bloków? Jeśli kod jest dobrze napisany to musi działać. Kod zawsze musi działać tak, jak został zaprojektowany. Widocznie gdzieś musi być błąd, niekon9iecznie w tym bloku, który podałeś.

Uwierz mi mniej bloków do tej misji się nie da już zrobić :( zrobiłem jeszcze na dodatek tak by bloki się niemulily i w niektórych momentach odpalają się one pojedyńczo i po kolei i dzięki temu jakaś struktura jest zachowana

EDIT: Kumpel mój przetestuje zaraz moda i może jednak będzie dzialać
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Post Reply