Page 1 of 1

SAIL wariuje plz Help !!

Posted: Thu Jun 25, 2009 9:16 am
by Jeanks
W moim demku moda które chcę zuploadować (o ile "naprawie" ten błąd). Mianowicie chodzi o to, że mam dużo bloków w SAILu i najwidoczniej dzikują (dwa i tka działają inaczej ale nie ma to wpływu na przebieg gry). Mianowicie pod koniec misji po dotarciu do areny ma się pojawić ktoś (pogracie zobaczycie) a potem ma być rozdanie medali i koniec. Niby proste no, ale wszystko zrobiłem tak jak należy a kod zwariował oznaczył arenę do któej trzeba się udać a potem nic

Code: Select all

Every 0$0.5 trigger FilterUnitsInArea(area100,([[f_side,1],[f_type,unit_human]])) > 10 do
begin
InGameOn;
Say(john,'john15');
uc_side=6;
uc_nation=nation_russian;
hc_class=1;
hc_skills=[7, 1, 1, 3];
b1=CreateHuman;
bb=CreateHuman;
bbbb=CreateHuman;
bbb=CreateHuman;
uc_side=6;
uc_nation=nation_russian;
hc_class=5;
hc_skills=[7, 1, 1, 3];
c1=CreateHuman;
cc=CreateHuman;
ccc=CreateHuman;
cccc=CreateHuman;
uc_side=6;
uc_nation=nation_russian;
hc_class=9;
hc_skills=[7, 1, 1, 3];
d1=CreateHuman;
dd=CreateHuman;
ddd=CreateHuman;
dddd=CreateHuman;
PlaceUnitArea(b,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbbb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(c,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(cc,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(ccc,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(cccc,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(d,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(dd,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(ddd,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(dddd,endx,true);
Wait(0$3);
DialogueOn;
Say(john,'steven8');
say(c,'c1');
wait(0$1.5);
If FilterAllUnits([[f_side,1], [f_type,unit_human]])>17 then
AddMedal('A',1)
else
AddMedal('A',-1);
If FilterAllUnits([[f_side,1],[f_btype,b_control_tower]])>0 then
ADDMedal('b',1)
else
ADDMedal('b',-1);
Addmedal('c',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_ok],[f_nation,nation_american],[f_type,unit_human]]));
SaveCharacters(john,'john');
SaveCharacters(maria,'maria');
SaveCharacters(bush,'bush');
YouWin;
end;
No i jak myślicie jakim innym kodem można toi zapisać ? Mile widziany Filter na wszystkie jednostki ludzi które są na mapie ;] bo zastosowałem , że ma być więcje niż 10 na próbę

Posted: Thu Jun 25, 2009 3:46 pm
by Moonstrider
Po pierwsze
Every 0$0.5 trigger FilterUnitsInArea(area100,([[f_side,1],[f_type,unit_human]]))
pogrubionego nie powinno być.
Po drugie najpierw tworzysz jednostki o identach x1,xx,xxx,xxxx a potem używasz identów x,xx,xxx,xxxx.[/quote]

Posted: Thu Jun 25, 2009 6:52 pm
by Jeanks
ehh czlowieku compile robilem nawiasy śa dobre i tamte jednostk exportowalem tylko tutaj daje konkretny kod bo pisanie eportu jest zbedne niebierz mnie za id**tę bo w saila sie bawie dluzej od ciebie pzdr

ps: niemysl sobie ze jestem tez na tyle gulpi by compile niezrobic lol

Aha sorry że tak pojechałem ale mam kiepski humor a nie lubię jak ktos robi ze mnie imbecyla po 2 letnim studiowaniu SAILa[/b]

Posted: Thu Jun 25, 2009 10:28 pm
by Moonstrider
Jeanks wrote:...
b1=CreateHuman;
bb=CreateHuman;
bbbb=CreateHuman;
bbb=CreateHuman;
...
PlaceUnitArea(b,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbb,endx,true);
Wait(0$0.5);
PlaceUnitArea(bbbb,endx,true);
...
A co do tych nawiasów to wiem, że przeszły compile, jak również wiem, że to one powodują w jakimś stopniu błędne działanie kodu. Nie robięz Ciebie idi**y. Sam pracujesz na swój wizerunek xD

Posted: Fri Jun 26, 2009 8:07 am
by Jeanks
No to brawo wesz to co ja wiem i napisałem. A już myślałem, że coś wymyśliłeś :]

Posted: Fri Jun 26, 2009 12:04 pm
by Moonstrider
Nadal nie działą po zmienieniu tych fragmentów, które wskazałem? Do którego momentu dochodzi kod?

Posted: Fri Jun 26, 2009 12:52 pm
by Jeanks
Moonstrider wrote:Nadal nie działą po zmienieniu tych fragmentów, które wskazałem? Do którego momentu dochodzi kod?

Właśnie chodzi o to że on się niechcę uruchomić w ogóle próbowałem MARKED'em (ale i tak się nie da) i Funkcją (też się nie da bo bym msiał dać w funkcji If Filter .... a to i tak nie zadziała jestem pewny). Trzeba inaczej zacząć ten kod bo "trigger" niereaguje a marked'em jak mówiłem nie da się tego zapisać chyba, że dam "if" pod begin ale mówilem jaki będzie efekt

Posted: Fri Jun 26, 2009 9:03 pm
by Moonstrider
Jak chcesz mogę sprawdzić co jest nie tak jak mi prześlesz moda, ale to Twój wybór, ja nie nalegam.

Posted: Sat Jun 27, 2009 7:43 am
by Jeanks
Nadal nie rozumiesz :p Ten kod jest w 100% poprawnie zapisany bo korzystałem z niego w takiej formie setki razy. W tej misji w modzie mam mnóstwo bloków i niektóre wariują a ten konsekwentnie się nie uruchamia trzeba go zapisać w inny sposób. Pomyśle jeszcze z tym markedem hmm

Posted: Sat Jun 27, 2009 9:25 am
by Moonstrider
To nei lepiej połączyć niektóre bloki, skoro uważasz,że to przez duą liczbę bloków? Jeśli kod jest dobrze napisany to musi działać. Kod zawsze musi działać tak, jak został zaprojektowany. Widocznie gdzieś musi być błąd, niekon9iecznie w tym bloku, który podałeś.

Posted: Sat Jun 27, 2009 9:29 am
by Jeanks
Moonstrider wrote:To nei lepiej połączyć niektóre bloki, skoro uważasz,że to przez duą liczbę bloków? Jeśli kod jest dobrze napisany to musi działać. Kod zawsze musi działać tak, jak został zaprojektowany. Widocznie gdzieś musi być błąd, niekon9iecznie w tym bloku, który podałeś.

Uwierz mi mniej bloków do tej misji się nie da już zrobić :( zrobiłem jeszcze na dodatek tak by bloki się niemulily i w niektórych momentach odpalają się one pojedyńczo i po kolei i dzięki temu jakaś struktura jest zachowana

EDIT: Kumpel mój przetestuje zaraz moda i może jednak będzie dzialać