HC - zmiany vol.2

Wszystko o graniu w OW w sieci.
Cerrado

Na które zmiany się zgadzasz?

La encuesta terminó el Mar Mar 09, 2010 12:46 pm

Wszystkie
2
22%
Tylko 1
1
11%
Tylko 2
0
No hay votos
Tylko 3
0
No hay votos
Zmianę 1 i 2
5
56%
Zmianę 1 i 3
0
No hay votos
Zmianę 2 i 3
0
No hay votos
Żadne
1
11%
 
Votos totales: 9

Avatar de Usuario
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Mensajes: 2526
Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
Ubicación: Gorzów Wlkp.
Contactar:

HC - zmiany vol.2

Mensaje por Antitheus »

W związku z tym, że w poprzednim temacie pojawiły się kolejne problemy graczy związane z dopracowywaniem tych zasad, tworzę nowy temat (jako że stara ankieta etc wygasła i pisanie kolejnych postulatów na 3 stronie tematu byłoby nieczytelne i niewyraźne).
Paru graczy postuluje następujące zmiany:

Código: Seleccionar todo

1. Zakaz budowy za swoją bazą oraz na platformach przed 10 minutą
2. Zakaz wyprowadzania jednostek zbrojnych  za teren swojej bazy przed 10 minutą
3. Zakaz budowy lab. biot. Arabami
http://i49.tinypic.com/n69p4k.jpg
(wybaczcie niedociągnięcia lini ale robione na szybkiego i na dodatek w paincie)
Avatar de Usuario
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Mensajes: 87
Registrado: Lun Ago 17, 2009 10:53 am
Ubicación: GSA

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por torba12345 »

zgadzam sie z wszystkim a takze dodam cos od siebie . wy**bac u arabow bio (jest juz wy***ane ale nie kazy o tym wie )
Zawsze Nielegalnie
Avatar de Usuario
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Mensajes: 409
Registrado: Dom Sep 13, 2009 6:13 pm
Ubicación: Poland
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Incantatoris »

Ja jestem za tym, aby nie budować przed 10min poza bazą. Co prawda, ma to tylko sens na grze 2 vs 2 albo 3 vs 3, ale to nie zmienia faktu, że tak nie powinno być. Moża przecież wyjść i zbudować bazę w ogóle innym miejscu, nawet w bazie przeciwnika. Co do innych zmian, to mam pewne zastrzeżenie, a mianowicie o tym zakazie lab. biologicznego... Pomysł chybiony, bo bez tego arabowie będą słabszymi AM, tylko że będą posiadać miny (co przy 9 ludziach nie jest całkowicie skuteczne)
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Imagen
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
Avatar de Usuario
Pawelec^
Soldier level 3
Soldier level 3
Mensajes: 70
Registrado: Vie Sep 05, 2008 4:21 pm
Ubicación: WWA
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Pawelec^ »

Dobry plan, jestem za wniesieniem wszystkich trzech zmian, biodetekcja jest przegięta na HC. A jak dobrze minami operujesz, to i tak dasz sobie radę :)
Imagen
Avatar de Usuario
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Mensajes: 269
Registrado: Mié Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Ghost »

1 i 2. Tralala xD
Avatar de Usuario
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Mensajes: 2526
Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
Ubicación: Gorzów Wlkp.
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Antitheus »

Wg mnie lab biot jest kosmetycznym motywem. Wybudowanie go i opracowywanie w nim technologii osłabia siły defensywne i ofensywne arabów, więc mało osób je buduje. Mówiąc prościej dla osób ograniczonych: wybudowanie 2 labolatorium i rozbudowy zajmuje czas, więcej skrzyń przez co posiada się mniej pojazdów a samo podkładanie min i warowanie ludźmi aż wejdzie tam kropeczka osłabia liczebność pracujących mechaników czy naukowców. Wg mnie arabowie używając biotech poświęcają coś za coś. Wyrzucenie laserów dostatecznie zbalansowało nacje. Głosuję więc za opcją 1 i 2.
Avatar de Usuario
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Mensajes: 155
Registrado: Dom Sep 06, 2009 3:53 pm
Ubicación: Białystok/Czarna Białostocka
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Woozi »

1 i 2 pasi
3 NIE
bio to podstawowa technologia arabów, od II technologii widac wszystkie ruchy przeciwnika co jest bardzo pomocne ...
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek escribió:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
Avatar de Usuario
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Mensajes: 87
Registrado: Lun Ago 17, 2009 10:53 am
Ubicación: GSA

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por torba12345 »

woozi co ty mozesz wiedzec o arabach na hc lol . wykluczenie bio ma same plusy. inc ty nie koluj bo ty aby robisz lab bio anwet czolgow nie robisz i wszystko minujesz ;p . stymulanty sa strasze niwkurzajace ludzik z red hp powiniene pasc .malpy samobojcy wogole LOL przeciez t oja ksie gdzes zaszyje to moze naewt 4 czolgi an raz do piachu poslac . nie mowie juz o zaminowaniu swojej bazy i olaniu jej co przy fogwarze z wykrywaniem ludzi daje maskre (widac kiedy jest najdogodniejszy moment na zadanie jak najwiekrzyc hstrat przeciwnikowi)
Zawsze Nielegalnie
Avatar de Usuario
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Mensajes: 2526
Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
Ubicación: Gorzów Wlkp.
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Antitheus »

malpy samobojcy wogole LOL przeciez t oja ksie gdzes zaszyje to moze naewt 4 czolgi an raz do piachu poslac
1. Przecież na HC nie ma rozbudowanych koszar aby zrobić małpę kamikadze -.-
2. To zamiast walić pojazdami bezmyślnie w bazę araba można użyć trałów. Co przez to rozumiem? Np przejść się 3 małpami przed bazą i tym sposobem zmylić wroga. Bo po to małp y przecież są - aby bezboleśnie je stracić. Jeśli wiemy że przeciwnik lubi się zaminowywać to da się go pokonać, trzeba tylko użyć określonej takty i mieć na uwadze, że gra defensywnie, natomiast ofensywę ma słabą. Może ukłuć, ale nie zabije.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Mensajes: 1223
Registrado: Jue May 03, 2007 11:02 am

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Anarchy »

Wydaje mi się, czy przy tworzeniu zasad nie było wzmianki, że miało być 5 czy 10 bt? Więc jak do ch*j chcesz budować bazę na starcie poza bazą?
Avatar de Usuario
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Mensajes: 2526
Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
Ubicación: Gorzów Wlkp.
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Antitheus »

Anarchy. już Ci wyjaśniam. W zasadach powiedziane jest że 10 min no rush obowiazuje. Jednak w tym czasie gracze mogą wyjeżdżać poza bazę, kraść zasoby innym etc. Jednak Ostatnio powszechne stało się blokowanie baz przeciwnika budując przed 10 min koszary na wyjezdzie i obstawiając to pojazdami. Ludzie, którzy uważają takie postępowanie za nie fair i zakrzywiające szanse w grze zgłosili te postulaty.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Mensajes: 1223
Registrado: Jue May 03, 2007 11:02 am

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Anarchy »

Był ustalany bt, nie no rush...
Avatar de Usuario
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Mensajes: 2526
Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
Ubicación: Gorzów Wlkp.
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Antitheus »

HC jest bez builda...
Avatar de Usuario
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Mensajes: 2526
Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
Ubicación: Gorzów Wlkp.
Contactar:

Re: HC - zmiany vol.2

Mensaje por Antitheus »

w sumie zapomniałem o tym temacie a w rzeczy samej przegłosowaliście przeważającą liczbą głosów zmianę 1 i 2; czyli:

Código: Seleccionar todo

1. Zakaz budowy za swoją bazą oraz na platformach przed 10 minutą
2. Zakaz wyprowadzania jednostek zbrojnych  za teren swojej bazy przed 10 minutą
dochodzą do spisu zasad.
Cerrado