No tak, ale zrobiłoby się tak, że miny(te z promieniowaniem) działają tylko na ludzi w stanie wolnym(tzn. na dworze xD)ghost wrote:Nie przejdzie, ponieważ na SW była by to zbyt wielka przewaga... podchodzisz jednym żołnieżem pod linię koszar albo za, podkładasz i rusek musi sie ewakuowac. Masz prosta droga do podestu....
Jak wzmocnić Arabów ?
- Xero Rozbójca
- Soldier level 6
- Posts: 391
- Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
- Location: Szukaj w kioskach...
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Weźcie się ograniczcie do realnych pomysłów..
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Code: Select all
No tak, ale zrobiłoby się tak, że miny(te z promieniowaniem) działają tylko na ludzi w stanie wolnym(tzn. na dworze xD)
ARRARARA, no wiadomo ze w budynkach nic by sie nie działo z ludźmi, ale jak inżynierowie będą musieli się ewakuowac, to koszary zostaną bez napryw, czyli duża przewafa dla araba....
Ku@#% xero zacznij myśleć !!! Zobacz post wyżej..... pisz sensownie i realnie...
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Osobiście jestem sceptycznie nastawiony do tak dużej ingerencji w kod gry. Dodanie zupełnie nowej broni (nie podmiana) nie jest proste. Tego typu rzeczy są, jak to mówi stucuk, "hardcoded" i zapewne tylko on ma do nich dostęp. Nie można też tego zrobić żadnym z narzędzi dołączonym do OW (poza teksturami), więc zastanawiam się jak chcielibyście to zrobić?
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Akurat dodanie mojej broni, nie jest jedynym pomysłem, jego w sumie stawiam na drugi plan.
Najpierw chcemy dodac istniejące elementy do rozgrywki, potem wykorzytac to co jest do dyspozycji w owp1, pooootem moja bron...
Najpierw chcemy dodac istniejące elementy do rozgrywki, potem wykorzytac to co jest do dyspozycji w owp1, pooootem moja bron...
- Woozi
- Soldier level 5
- Posts: 155
- Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
- Location: Białystok/Czarna Białostocka
- Contact:
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
hmm przerobić półgąsienicowe na ciężkie gąsienicowe?(tylko mechanicznie nie wizualnie) + hg od beha, no i jak już mówiłem wyłączyć zapotrzebowanie na małpy przy produkcji małpowychRadzio wrote:Weźcie się ograniczcie do realnych pomysłów..
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."
Józef Stalin
Józef Stalin
Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Code: Select all
no i jak już mówiłem wyłączyć zapotrzebowanie na małpy przy produkcji małpowych
- Woozi
- Soldier level 5
- Posts: 155
- Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
- Location: Białystok/Czarna Białostocka
- Contact:
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
ghost ty mnie chyba nie zrozumiałeś :>
mi chodzi o to żeby pojazdy małpowe były jak kompy za same surowce bez zapotrzebowania na małpę
mi chodzi o to żeby pojazdy małpowe były jak kompy za same surowce bez zapotrzebowania na małpę
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."
Józef Stalin
Józef Stalin
Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Czym są te istniejące elementy? Jeżeli masz na myśli niewykorzystany rosyjski radar (gdzieś czytałem, że ponoć jest), czy ikonki z dziwnymi budynkami, których nie ma w grze lub nawet modyfikacja gąsienic dla arabskich czołgów, to raczej jest to wciąż za mało, aby cokolwiek z tego wyszło. Co najwyżej możliwa byłaby zmiana parametrów już istniejących jednostek (aby lepiej je zbalansować).Ghost wrote:Akurat dodanie mojej broni, nie jest jedynym pomysłem, jego w sumie stawiam na drugi plan.
Najpierw chcemy dodac istniejące elementy do rozgrywki, potem wykorzytac to co jest do dyspozycji w owp1, pooootem moja bron...
Poza tym, nawet gdyby możliwe było urzeczywistnienie tych planów (co byłoby nie lada wyzwaniem) pozostaje jeszcze jeden problem... zgodność z kampanią. Byłoby trochę dziwnie, gdyby nagle dodano "nowe" jednostki, o których nawet nie ma mowy w grze. Np. gracz zastanawiałby się grając Amerykanami, dlaczego atakujący go Rosjanie nie używają radarów, albo dlaczego Arabowie nie używają swoich "lepszych" gąsienic, lub min syberytowych...
Raczej niemożliwe byłoby również dodanie nowych jednostek tylko dla trybu Multiplayer, bądź w formie modyfikacji... Mógłby to być patch, który dodałby nowe rzeczy dla całego OW (powodując m.in. niezgodność opisaną powyżej).
Według mnie byłoby to bez sensu. Pojazd na małpy bez małpy?mi chodzi o to żeby pojazdy małpowe były jak kompy za same surowce bez zapotrzebowania na małpę
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Code: Select all
pozostaje jeszcze jeden problem... zgodność z kampanią.
Code: Select all
Raczej niemożliwe byłoby również dodanie nowych jednostek tylko dla trybu Multiplayer, bądź w formie modyfikacji... Mógłby to być patch, który dodałby nowe rzeczy dla całego OW
Code: Select all
Kwestia czy to sie przyjmie najczesciej jest uzalezniona od patcha. Niestety tego cos nie widac, wiec trzeba sobie jakos radzic.
Code: Select all
i bedzie mobilna bron przeciw hg
ale na AB byloby juz gorzej bo tam malo miejsca do manewrowania :/
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Jak wzmocnić Arabów ?
Ciężko was namówić na inne mapy oprócz ab na których arabusy wymiatają
Co do edycji,tworzenia pojazdów to można je zrobić i to narzędziami które są w mod tools.
Oto mój poradnik do GM_editora przedstawiający działanie programu:
http://www.speedyshare.com/files/20962997/GM.doc
Pamiętajcie,że aby pojazd jakoś wyglądał musi mieć co najmniej 6 klatek animacji(frame),do tego dochodzi broń obracana np działo oraz animacja wystrzału... to będzie bardzo dużo klatek do rysowania mimo iż większość można skopiować to i tak długo i żmudnie będzie się to robić
W tym modzie macie przykład nowych pojazdów dla arabów i zmienionych parametrów:
http://www.speedyshare.com/files/20893292/throwback.rar (MOD MULTI)
Co do edycji,tworzenia pojazdów to można je zrobić i to narzędziami które są w mod tools.
Oto mój poradnik do GM_editora przedstawiający działanie programu:
http://www.speedyshare.com/files/20962997/GM.doc
Pamiętajcie,że aby pojazd jakoś wyglądał musi mieć co najmniej 6 klatek animacji(frame),do tego dochodzi broń obracana np działo oraz animacja wystrzału... to będzie bardzo dużo klatek do rysowania mimo iż większość można skopiować to i tak długo i żmudnie będzie się to robić
W tym modzie macie przykład nowych pojazdów dla arabów i zmienionych parametrów:
http://www.speedyshare.com/files/20893292/throwback.rar (MOD MULTI)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak