Jak wzmocnić Arabów ?

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Xero Rozbójca »

ghost wrote:Nie przejdzie, ponieważ na SW była by to zbyt wielka przewaga... podchodzisz jednym żołnieżem pod linię koszar albo za, podkładasz i rusek musi sie ewakuowac. Masz prosta droga do podestu....
No tak, ale zrobiłoby się tak, że miny(te z promieniowaniem) działają tylko na ludzi w stanie wolnym(tzn. na dworze xD)
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Radzio »

Weźcie się ograniczcie do realnych pomysłów..
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Ghost »

Code: Select all

No tak, ale zrobiłoby się tak, że miny(te z promieniowaniem) działają tylko na ludzi w stanie wolnym(tzn. na dworze xD)

ARRARARA, no wiadomo ze w budynkach nic by sie nie działo z ludźmi, ale jak inżynierowie będą musieli się ewakuowac, to koszary zostaną bez napryw, czyli duża przewafa dla araba....
Ku@#% xero zacznij myśleć !!! Zobacz post wyżej..... pisz sensownie i realnie...
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by ph3nom »

Osobiście jestem sceptycznie nastawiony do tak dużej ingerencji w kod gry. Dodanie zupełnie nowej broni (nie podmiana) nie jest proste. Tego typu rzeczy są, jak to mówi stucuk, "hardcoded" i zapewne tylko on ma do nich dostęp. Nie można też tego zrobić żadnym z narzędzi dołączonym do OW (poza teksturami), więc zastanawiam się jak chcielibyście to zrobić? :?:
Image
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Ghost »

Akurat dodanie mojej broni, nie jest jedynym pomysłem, jego w sumie stawiam na drugi plan.
Najpierw chcemy dodac istniejące elementy do rozgrywki, potem wykorzytac to co jest do dyspozycji w owp1, pooootem moja bron...
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Woozi »

Radzio wrote:Weźcie się ograniczcie do realnych pomysłów..
hmm przerobić półgąsienicowe na ciężkie gąsienicowe?(tylko mechanicznie nie wizualnie) + hg od beha, no i jak już mówiłem wyłączyć zapotrzebowanie na małpy przy produkcji małpowych
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Ghost »

Code: Select all

 no i jak już mówiłem wyłączyć zapotrzebowanie na małpy przy produkcji małpowych
Akurat pojazdy na małpy to jedyna alternartywa dla zdalnych i recznych czolgow.... Chyba ze chcesz sterowac małpami z wierzy kontrolnej...
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Woozi »

ghost ty mnie chyba nie zrozumiałeś :>
mi chodzi o to żeby pojazdy małpowe były jak kompy za same surowce bez zapotrzebowania na małpę
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by ph3nom »

Ghost wrote:Akurat dodanie mojej broni, nie jest jedynym pomysłem, jego w sumie stawiam na drugi plan.
Najpierw chcemy dodac istniejące elementy do rozgrywki, potem wykorzytac to co jest do dyspozycji w owp1, pooootem moja bron...
Czym są te istniejące elementy? Jeżeli masz na myśli niewykorzystany rosyjski radar (gdzieś czytałem, że ponoć jest), czy ikonki z dziwnymi budynkami, których nie ma w grze lub nawet modyfikacja gąsienic dla arabskich czołgów, to raczej jest to wciąż za mało, aby cokolwiek z tego wyszło. Co najwyżej możliwa byłaby zmiana parametrów już istniejących jednostek (aby lepiej je zbalansować).

Poza tym, nawet gdyby możliwe było urzeczywistnienie tych planów (co byłoby nie lada wyzwaniem) pozostaje jeszcze jeden problem... zgodność z kampanią. Byłoby trochę dziwnie, gdyby nagle dodano "nowe" jednostki, o których nawet nie ma mowy w grze. Np. gracz zastanawiałby się grając Amerykanami, dlaczego atakujący go Rosjanie nie używają radarów, albo dlaczego Arabowie nie używają swoich "lepszych" gąsienic, lub min syberytowych...

Raczej niemożliwe byłoby również dodanie nowych jednostek tylko dla trybu Multiplayer, bądź w formie modyfikacji... Mógłby to być patch, który dodałby nowe rzeczy dla całego OW (powodując m.in. niezgodność opisaną powyżej).
mi chodzi o to żeby pojazdy małpowe były jak kompy za same surowce bez zapotrzebowania na małpę
Według mnie byłoby to bez sensu. Pojazd na małpy bez małpy? :lol:
Image
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Ghost »

Code: Select all

pozostaje jeszcze jeden problem... zgodność z kampanią.
Czy to reguła, że to co w kampanii musi być w multi ? Jak dla mnie, na pewno nie zaszkodzi...

Code: Select all

Raczej niemożliwe byłoby również dodanie nowych jednostek tylko dla trybu Multiplayer, bądź w formie modyfikacji... Mógłby to być patch, który dodałby nowe rzeczy dla całego OW
Backero :

Code: Select all

Kwestia czy to sie przyjmie najczesciej jest uzalezniona od patcha. Niestety tego cos nie widac, wiec trzeba sobie jakos radzic.
Log z gg

Code: Select all


i bedzie mobilna bron przeciw hg

ale na AB byloby juz gorzej bo tam malo miejsca do manewrowania :/
Mało miejsca do manewrowania... ale jest ;)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Jak wzmocnić Arabów ?

Post by Serpent »

Ciężko was namówić na inne mapy oprócz ab na których arabusy wymiatają :?

Co do edycji,tworzenia pojazdów to można je zrobić i to narzędziami które są w mod tools.
Oto mój poradnik do GM_editora przedstawiający działanie programu:
http://www.speedyshare.com/files/20962997/GM.doc

Pamiętajcie,że aby pojazd jakoś wyglądał musi mieć co najmniej 6 klatek animacji(frame),do tego dochodzi broń obracana np działo oraz animacja wystrzału... to będzie bardzo dużo klatek do rysowania mimo iż większość można skopiować to i tak długo i żmudnie będzie się to robić :o

W tym modzie macie przykład nowych pojazdów dla arabów i zmienionych parametrów:
http://www.speedyshare.com/files/20893292/throwback.rar (MOD MULTI)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply